Afeccions dels transports per la visita del Papa

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Re: Afeccions dels transports per la visita del Papa

Entrada Autor: Platanito » Dijous 21/10/2010 14:29

Vaga dels cossos de seguretat és la que s'hauria de fer el dia 7. A veure com s'ho maneguen.

Em pregunto si els veïns també hi seràn "convidats" o si no podran entrar ni sortir de casa seva si tenen la desgràcia de viure davant d'aquest edifici en obres que desafia des de fa anys la normativa municipal.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/10/2010 15:08

Platanito ha escrit:Vaga dels cossos de seguretat és la que s'hauria de fer el dia 7. A veure com s'ho maneguen.

Em pregunto si els veïns també hi seràn "convidats" o si no podran entrar ni sortir de casa seva si tenen la desgràcia de viure davant d'aquest edifici en obres que desafia des de fa anys la normativa municipal.
Doncs ara que dius això, sembla ser que no podran ni anar a casa seva amb el cotxe, i que necessitaran passis.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/10/2010 15:45

Vilarrubla ha escrit:Algú se li acudiria dir-li a qualsevol altre cap d'estat... com que vosté no ve com a tal no li ficarem seguretat?
Per cap, repeteixo, absolutament cap altre cap d'estat han fet la parafernàlia que faran per aquest, i ja ni parlem de tancar estacions de metro. Si una entitat privada munta un espectacle amb actuació estelar d'aquest individu, que corrin amb les despeses que toquin. Però que no toquin els nassos a qui té la desgràcia de viure o passar per allí sense que el sarau li vagi ni li vingui.

Deixem les coses clares: la Sagrada Família és un símbol de Barcelona, a més de la joia de la corona d'un estil arquitectònic que va formar part d'un corrent artístico-cultural cabdal en la història de Catalunya, i com a tal l'aprecio; ara bé, la seva consagració no li donarà o traurà més encant (ni ingressos). És més, no farà sinó simbolitzar la submissió de la manera catalana (més liberal) d'entendre el catolicisme a la seva oficialitat carca i ultramontana, incapaç de reconèixer els propis errors ni de corregir dogmes fossilitzats des de fa segles.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 21/10/2010 18:09

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/n ... -papa.html

El entorno de la Sagrada Familia estará 40 horas cortado al tráfico por la visita del Papa

Todas las vías afectadas reabrirán el lunes 8 a las 6 horas

21/10/2010 | Actualizada a las 14:55h | Ciudadanos

Barcelona. (EUROPA PRESS) La visita de Benedicto XVI a Barcelona del domingo 7 de noviembre obligará a cortar al tráfico durante 40 horas en las calles del entorno de la Sagrada Familia, según una carta que han empezado a remitir este jueves el Ayuntamiento, el Arzobispado y la Generalitat a los 5.347 edificios de la zona, comprendida entre los distritos del Eixample y Gràcia.

Según la misiva, a partir de las 14 horas del sábado 6 de noviembre quedará cerrada a la circulación buena parte de un ámbito delimitado por las calles Lepant, València, Sicília y Còrsega, al que se incluye la avenida Gaudí. En el caso de Provença y Mallorca, el corte se extiende un poco más.

Todas las vías afectadas reabrirán el lunes 8 a las 6 horas, a excepción de la calle Provença. Sin embargo, las restricciones de tráfico empezarán el 3 de noviembre a partir de las 10 horas, con el corte de la calle Provença --entre Sicília y Marina--, aunque se mantendrá abierto para los vecinos y el acceso a los aparcamientos públicos hasta que sean las 14 horas del sábado. Los cortes se extenderán el día 4 a tramos de las calles Sicília y Marina, y el día 5 a Sardenya.

Metro Cerrado
A partir de la medianoche del sábado al domingo se anulará la estación del Metro de la Sagrada Família (L2 y L5), y sólo podrán acceder los vecinos y empleados de tiendas acreditados a la zona más próxima al templo. A las 7 horas se abrirá el ámbito a los invitados acreditados.

La normalidad se restablecerá progresivamente desde las 14 horas. Se prevé un dispositivo especial del Servicio de Emergencias Médicas (SEM) y los Bomberos. Los comercios y servicios de la zona se mantendrán abiertos como un domingo cualquiera, excepto las terrazas de bares y el mobiliario urbano, que será retirado.

En la misiva, las administraciones y el Arzobispado reconocen que, pese a intentar minimizar las molestias de la visita del Pontífice al tráfico y por las medidas de seguridad, podría comportar "algunos inconvenientes" sobre todo a los vecinos, ante lo que agradecen de antemano "su comprensión y colaboración".

Colaboración de las administracios
También resaltan que se trata de "un hecho excepcional y altamente relevante", y que da la oportunidad para difundir el nombre de Barcelona, Catalunya y España en el mundo; por lo que las instituciones ofrecen al Arzobispado y a la Santa Sede "toda la colaboración que un evento de estas características se merece".

En declaraciones a los periodistas, la tercera teniente de alcalde y responsable de Seguridad, Assumpta Escarp, ha explicado que han empezado a remitir las cartas a vecinos del Eixample y Gràcia para informarlos utilizando los datos del padrón "de las afectaciones en movilidad y seguridad que están marcadas".

Ha agregado que la semana que viene las administraciones prevén informar sobre las afectaciones en el conjunto de la ciudad, la instalación de los servicios de emergencia y las medidas "para adecuar la ciudad en una visita como esta".



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dijous 21/10/2010 18:39

Guigui ha escrit:
Vilarrubla ha escrit:Algú se li acudiria dir-li a qualsevol altre cap d'estat... com que vosté no ve com a tal no li ficarem seguretat?
Per cap, repeteixo, absolutament cap altre cap d'estat han fet la parafernàlia que faran per aquest, i ja ni parlem de tancar estacions de metro. Si una entitat privada munta un espectacle amb actuació estelar d'aquest individu, que corrin amb les despeses que toquin. Però que no toquin els nassos a qui té la desgràcia de viure o passar per allí sense que el sarau li vagi ni li vingui.

Deixem les coses clares: la Sagrada Família és un símbol de Barcelona, a més de la joia de la corona d'un estil arquitectònic que va formar part d'un corrent artístico-cultural cabdal en la història de Catalunya, i com a tal l'aprecio; ara bé, la seva consagració no li donarà o traurà més encant (ni ingressos). És més, no farà sinó simbolitzar la submissió de la manera catalana (més liberal) d'entendre el catolicisme a la seva oficialitat carca i ultramontana, incapaç de reconèixer els propis errors ni de corregir dogmes fossilitzats des de fa segles.
Si fos el Dalai Lama visitant un monestir budista estariem tots uooo que bé que ve el Dalai Lama... treiem banderes del Tibet tots al carrer a passar-nos ho xaxi. Bé el Papa i montem el sarau anti-Papa... doncs això no té sentit (ho dic pels de la mani perquè són els mateix al cap i a la fi).

El Papa pot venir a consagrar una església/temple expiatori que ademés puja a la categoria de basílica. Si Barcelona no ho vol... doncs que no facin la Sagrada Família.

Els veïns quan es van comprar el seu piset ja ho sabien, la SF ja hi era abans. I les estacions no es tanquen per la seguretat del Papa... sino de la gent!!

I lo del trànsit és una xorrada...... la gent que viu al carrer major del meu poble no pot sortir de casa ni dimarts ni dissabtes perquè hi ha mercat, o el tercer dissabte d'octubre hi ha fira deixant tota la ciutat sense poder treure el cotxe del garatge... t'aguantes i punt... no consagren la SF tots els anys... em sembla que les crítiques són exagerades...


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 21/10/2010 23:54

Vilarrubla ha escrit:Si fos el Dalai Lama visitant un monestir budista estariem tots uooo que bé que ve el Dalai Lama... treiem banderes del Tibet tots al carrer a passar-nos ho xaxi. Bé el Papa i montem el sarau anti-Papa... doncs això no té sentit (ho dic pels de la mani perquè són els mateix al cap i a la fi).
Pel Dalai Lama declararien tot un barri en estat de guerra, com de facto passarà amb la Sagrada Família?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 22/10/2010 10:37

Guigui ha escrit:
Vilarrubla ha escrit:Si fos el Dalai Lama visitant un monestir budista estariem tots uooo que bé que ve el Dalai Lama... treiem banderes del Tibet tots al carrer a passar-nos ho xaxi. Bé el Papa i montem el sarau anti-Papa... doncs això no té sentit (ho dic pels de la mani perquè són els mateix al cap i a la fi).
Pel Dalai Lama declararien tot un barri en estat de guerra, com de facto passarà amb la Sagrada Família?
Resulta que podem tancar i aillar tot l'Eixample per una caqueta de cursa i no es pot fer en un barri que assistiran milers de persones i on hi poden haver actes terroristes? Es tanca un cop a la vida no cada setmana...

Ah no... millor no el tanquem i si moren tots haurà estat culpa seva que no hi haguessin anat...

Plantejeu alternatives... si no... em creuré que no viviu al món real.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/10/2010 12:30

Per una cursa, no es tanca el metro. I per actes multitudinaris, mira quants barris acordonen hermèticament quan hi ha partit o celebracions del Barça.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 22/10/2010 12:45

Una cosa.
En grans aglomeracions pot ser recomanable evitar les parades al rovell de l'ou que es poden colapsar.. En aquest cas Sagrada Familia. I que la gent que hi vagi en qualsevol de les estacions contigues.
Exemples:
- El camp de Barça, no te cap estació al camp, pero hi han 5 de properes. La gent es distribueix i evita el colapse. Si hi hagues 1 estación just al camp, es colapsaria al juntarse en pocs minuts, milers de persones. Amb 5 parades, dividem el problema entre 5, i poc a poc la gent entra al metro, pero sense colapse.
- Recordo un 14 de juliol a Paris, hi havien focs artificials. Doncs l'estació mes propera estaba clausurada, el trens passaven de llarg, per evitar colapse i feien anar als passatger a les altres estacions properes.
- Recordo una manifestació massiva a Barcelona, crec que el No a la Guerra, que el trens no paraven a Diagonal perque estava colapsat. La gent baixava a les contigües i anava a la manifestació
Per tant pot ser recomable tancar les sortides de Sagrada Familia i que la gent baixi d'estacions properes (Monumental, Encants, 2 de Maig, Verdaguer). El que ja em sembla mes dubtos es no permetre l'enllaç entre L2 i L5.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/10/2010 12:50

davida ha escrit: Per tant pot ser recomable tancar les sortides de Sagrada Familia i que la gent baixi d'estacions properes (Monumental, Encants, 2 de Maig, Verdaguer). El que ja em sembla mes dubtos es no permetre l'enllaç entre L2 i L5.
Home, si els trens no s'aturen a cap de les dues estacions, l'enllaç no serviria gaire...



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 22/10/2010 12:52

Vilarrubla ha escrit:Resulta que podem tancar i aillar tot l'Eixample per una porqueria de cursa i no es pot fer en un barri que assistiran milers de persones i on hi poden haver actes terroristes? Es tanca un cop a la vida no cada setmana...
Tens raó, els talls són necessaris. En un esdeveniment d'aquestes característiques i amb l'afluència de públic que s'espera és necessari fer talls i desviacions, i pel que fa al metro és millor no aturar-se que tallar la línia en dos trossos o tancar-la del tot, com es feia quan venia Franco a barcelona.

Un altre trema és si val la pena muntar aquests saraus amb aquest tipus de gent (caps d'estat i de govern, i famosos en general) o si seria més pràctic tenir-los tancats a les seves gàbies d'or i que no destorbin als pobres mortals.

Em pregunto com hauriem reaccionat, com a fòrum, davant del dispositiu aplicat quan es va casar la infanta Cristina, o durant la Cumbre Euromediterranea del març del 2002, quan es va tancar bona part de la Zona Universitària però no es van tancar les facultats, i havies de donar explicacions d'on venies i a on anaves a la policia perquè et deixés passar pel carrer...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/10/2010 12:57

Ostres, això donaria peu a un fil "retro" a oci i divertiments! Com vulgueu :)



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 22/10/2010 12:58

Guigui ha escrit:Per una cursa, no es tanca el metro. I per actes multitudinaris, mira quants barris acordonen hermèticament quan hi ha partit o celebracions del Barça.
Em referia als cotxes en els casos de les curses. I les afectacions de les celebracions del Barça que? Serà que no han tancat cops l'estació de Catalunya...
Platanito ha escrit:Tens raó, els talls són necessaris. En un esdeveniment d'aquestes característiques i amb l'afluència de públic que s'espera és necessari fer talls i desviacions, i pel que fa al metro és millor no aturar-se que tallar la línia en dos trossos o tancar-la del tot, com es feia quan venia Franco a barcelona.

Un altre trema és si val la pena muntar aquests saraus amb aquest tipus de gent (caps d'estat i de govern, i famosos en general) o si seria més pràctic tenir-los tancats a les seves gàbies d'or i que no destorbin als pobres mortals.
Bé perquè la gent ho ha volgut i molta gent hi està assistint. La ciutat és de tots i el que no pot ser és que els del SF es pensin que el barri és la seva taifa i que allà hi manen ells. Estic segur que moltissima gent del barri està contenta i que assistirà a la visita papal.

Es com les festes majors... a uns els hi molesten els concerts i d'altres s'hi passen la nit.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/10/2010 13:12

Vilarrubla ha escrit:La ciutat és de tots i el que no pot ser és que els del SF es pensin que el barri és la seva taifa i que allà hi manen ells.
A mi em tocaria monumentalment els nassos que em limitin la meva llibertat de moviments fins a límits insospitats pel sol fet d'exercir un dels drets més bàsics que hi ha en la nostra societat, que és viure a la pròpia casa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 22/10/2010 13:32

Guigui ha escrit:
Vilarrubla ha escrit:La ciutat és de tots i el que no pot ser és que els del SF es pensin que el barri és la seva taifa i que allà hi manen ells.
A mi em tocaria monumentalment els nassos que em limitin la meva llibertat de moviments fins a límits insospitats pel sol fet d'exercir un dels drets més bàsics que hi ha en la nostra societat, que és viure a la pròpia casa.
Doncs proposaré als ajuntaments que es deixin de mercats, fires, curses, tours de França, etc. tots em priven de sortir de casa a l'hora que em surt d'allí... o tots moros o tots cristians.

Resulta que podem tallar carrers perquè passin curses, orgulls gais, l'autobús del Barça perquè ha guanyat no se que... i no perquè ve el Papa... en fi.

Jo sóc antifutbol i no em manifesto els dies de futbol... no el miro i ja està... tot i això no puc evitar deixar d'enterar-me si guanyen o perden pels crits, els ais i els uis...
això va pels de les manis varies XD


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/10/2010 13:34

Una pregunta, els veïns de la zona podran treure a passejar els gossos? :?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/10/2010 13:50

Vilarrubla ha escrit:Doncs proposaré als ajuntaments que es deixin de mercats, fires, curses, tours de França, etc. tots em priven de sortir de casa a l'hora que em surt d'allí... o tots moros o tots cristians.
Em sembla que no m'has entès, altrament digue'm en quin altre esdeveniment t'obliguen a identificar-te per anar a casa teva i tenen el teu barri (accés o sortida amb cotxe inclòs) empantanegat durant dos dies pel cap baix.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 22/10/2010 14:02

Guigui ha escrit:
Vilarrubla ha escrit:Doncs proposaré als ajuntaments que es deixin de mercats, fires, curses, tours de França, etc. tots em priven de sortir de casa a l'hora que em surt d'allí... o tots moros o tots cristians.
Em sembla que no m'has entès, altrament digue'm en quin altre esdeveniment t'obliguen a identificar-te per anar a casa teva i tenen el teu barri (accés o sortida amb cotxe inclòs) empantanegat durant dos dies pel cap baix.
Només et cal veure quan es fan reunions de caps d'estat, i reunions varies. Pregunta-ho als de Sitges i el famós club Bildelberg o com se digui. A Barcelona alguna que altra reunió de la UE s'ha fet, no se que exactament.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 22/10/2010 14:07

Però veus que això només passa quan venen aquests infatuats que es pensen que són la flor i nata de la creació? Aleshores, si es pensen que són tan bons, per què volen protegir-se de tots aquells a qui suposadament fan tant bé?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/10/2010 15:27

Lo del Bildelberg aquests, que a més estan forrats, va ser vergonyós, perquè a sobre es van gastar força calers públics per tota la parafernàlia. Però bé, centrem-nos en el tema transports i afectacions.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”