Incidències amb títols de transport

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

1 mes una T-Jove

Entrada Autor: albert28 » Diumenge 26/10/2014 1:58

Un mes ha necessitat la meva T-Jove en sortir l'error de TITOL DEFECTUÓS. Me la canvia el conductor, i em ve un dubte.
Si al darrere imprimeix fins i tot, TJOVE 1Z (tal qual indicant el meu tipus de bitllet), no es pot configurar per a que la màquina per la qual el conductor introdueix les dades (Tipus, dades finalització validació, nº zona...) introdueixi el DNI per a que la canceladora escrigui a més el DNI? Ja que posar el DNI a boli, suposu al veure que és una T-Bescanvi, no posaran en dubte els revisors que és la meva?
La original que vaig comprar va ser a les taquilles de la Renfe.

Una altra, la primera zona de validacio és la corona 1. La original va marcar zona: 00 i ara la de bescanvi va marcar: 01. Ara m'he adonat que existeix la zona 00 :o



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 26/10/2014 2:51

00, 01 i 52 son els 3 codis per la zona 1, no sé quin dels 2 primers s'utilitza en cada cas (em sona que 01 es l'Aeroport), i el 52 es Les Planes, perquè si vas cap a Sant Cugat amb 1 zona el revisor sàpiga que es vàlid.

I lo de que el DNI estigui escrit a boli es lo mes normal, cap problema amb els revisors.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 26/10/2014 10:47

Ecomobisostrans ha escrit:00, 01 i 52 son els 3 codis per la zona 1, no sé quin dels 2 primers s'utilitza en cada cas (em sona que 01 es l'Aeroport), i el 52 es Les Planes, perquè si vas cap a Sant Cugat amb 1 zona el revisor sàpiga que es vàlid.

I lo de que el DNI estigui escrit a boli es lo mes normal, cap problema amb els revisors.
O sigui, si jo validés per primer cop una T-Jove d'1 Zona a l'estació de Les Planes, podria anar per tota la Zona 1, i també per les estacions del terme municipal de Sant Cugat (Zona 2)?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Diumenge 26/10/2014 17:52

No, això només val amb els títols de viatges limitats.



Prest
N5
N5
Entrades: 110
Ubicació: R2 Sud

Entrada Autor: Prest » Diumenge 26/10/2014 22:21

El tema de validació dels il·limitats i la mobilitat entre zones és curiós.

Em vaig trobar un dia a Terrassa Rambla venint des de Barcelona i al picar de sortida "nombre de zones insuficient". :o Títol validat a la zona 5 (36).
Segons la oficina d'ADIF a EdF és perquè hauria d'haver transbordat a BCN i no iniciar el trajecte allà. I suposadament amb el títol val·lidat a BCN no hagués passat res. En fi, i com també em van dir, un tema obscur i complicat.
A un amic de Vilanova li va passar el mateix anant a Sabadell. Havia de comprar un senzill, cosa que si es pot evitar, ja tenint un títol il·limitat...
Ara, tot i ser de la zona 5, val·lido a la 00. Així em puc desplaçar per tot el radi i no només per la R2sud.

Bastant impotent quan amb un títol d'aquest calibre no obre la porta...

Jo malfio molt de les validadores, especialment pel preu de una T-Jove de 5 zones. Una vegada em va posar "Títol cancel·lat" a una T-Jove en el seu 3r dia; En arribar a EdF la van canviar per un títol parcial.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 27/11/2014 16:18

Una de ben recent (abans d'ahir), i, en el meu cas, inèdita pel que fa al comportament exacte.

Eren les 23 h. aprox., a Plaça del Centre. Introdueixo la T10 a la validadora, entra, comença a "fer el ronso" (vaja, ja comencem...), i després dels primers segons esperant a que "l'escopís" dient "Títol no vàlid", la cosa continua igual. Passen 10, 15, 20 segons, i començo a inquietar-me, tant per la possibilitat de perdre el metro (i sort que no va ser així finalment per 1 minut, ja que pel següent posava "15 minuts"), com perquè es quedi allà dins una T10 de la qual estava gastant tot just el segon viatge. I, evidentment, ningú a la cabina d'atenció...

Continua passant el temps, mig minut i la T10 allà dins fent a saber què... Aplico el mateix sistema que pels televisors "pre-pantalla plana" i per les màquines del milió o "pinballs", és a dir, "cop sec". La cosa segueix igual. "Cop sec repetit". 45 segons i cap resultat. Jo ja mig-desesperat, fins que, oh miracle!, em torna la T10. I, a la pantalleta, el missatge "PASSI PER UN ALTRE TORN", que, si més no, jo no havia vist mai.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 28/11/2014 0:28

Agafo la Renfe des de zona 3 cap a Barcelona. A l'arribar a Sant Andreu Comtal faig canvi a la L1. Han passat uns 45 minuts des que he picat... i em pica un nou viatge a l'entrar al metro. Desgraciadament, me n'he adonat quan ja era a casa per la qual cosa dono el viatge per perdut.
Entre aquests errors i els viatges que em queden penjats cada dos per tres de la 50-30, començo a estar força fart de regalar-li viatges a l'ATM :emprenyat



Avatar de l’usuari
121 POBLE SEC
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: L5 BORDETA, L17 BORDETA-CIUTAT JARDI, LP POLIGONS

Entrada Autor: 121 POBLE SEC » Divendres 28/11/2014 1:07

A mi me paso lo mismo con la T-DIA en las maquinas de renfe imprimió Titulo no valido ahí me pareció raro pase por otra maquina y me la acepto sin ningún problema si encuentro la tarjeta haré una foto



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Divendres 28/11/2014 13:12

El passat dimarts, venint de Terrassa, canviant a La Sagrera per agafar la L10 del metro. Al introduir la meva T-MES de 3Z a les validadores del metro surt títol defectuós, la banda de la T-MES ha mort i amb dirigeixo a la ACC que estava a la cabina "centre de control" . La dona em diu que porta tota la tarda així amb els viatgers que vénen de renfe, i que la tarjeta ha quedat "desmagnetitzada" i que en 10min tornarà a funcionar. Logicament la vaig haver de canviar el dia següent. Tot per no voler fer un parcial.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Divendres 28/11/2014 16:12

MZA_1600 ha escrit:[...] que la tarjeta ha quedat "desmagnetitzada" i que en 10min tornarà a funcionar. Logicament la vaig haver de canviar el dia següent. Tot per no voler fer un parcial.
Clar home! Tothom sap que la banda magnètica es torna a gravar ella soleta, després de desmagnetitzar-se! :x



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dissabte 13/12/2014 21:59

Dono fe que en un dia un bitllet pot sortir defectuós, T-JOVE que me la van bescanviar l'ocubre me l'han hagut de canviar avui al sortir de St. Andreu Comtal (i cap problema a origen ni a Sants al fer transbordament) ja que deia títol defectuós. Tot i caducar-me avui la necessitava per a tornar a casa. Després de reiniciar l'ordinador de la taquilla, que tambè ha fallat casualment :x Me la canvia i agafo el metro i renfe i cap problema. Agafo un bus desprès de tot això i torna a sortir títol defectuós, ja el conductor m'ha deixat passar sense canviar-me'l ja que caducava avui mateix. I això que no duia el mòvil a la mateixa butxaca que la cartera on duia el bitllet... :cop :cop



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 14/12/2014 16:35

albert28 ha escrit:Dono fe que en un dia un bitllet pot sortir defectuós, T-JOVE que me la van bescanviar l'ocubre me l'han hagut de canviar avui al sortir de St. Andreu Comtal (i cap problema a origen ni a Sants al fer transbordament) ja que deia títol defectuós. Tot i caducar-me avui la necessitava per a tornar a casa. Després de reiniciar l'ordinador de la taquilla, que tambè ha fallat casualment :x Me la canvia i agafo el metro i renfe i cap problema. Agafo un bus desprès de tot això i torna a sortir títol defectuós, ja el conductor m'ha deixat passar sense canviar-me'l ja que caducava avui mateix. I això que no duia el mòvil a la mateixa butxaca que la cartera on duia el bitllet... :cop :cop

¡Yo he tenido problemas similares! Había cambiado la T-Jove pocos días antes (porque me la arrugó una de las malditas validadoras de m*****, muchas gracias), cuando hará una semana en el Metro me dice título defectuoso. Y hará tres días, en otra estación de Metro tres cuartos de lo mismo, y como siempre ante cualquier queja el empleado solo es "un mandao" incapaz de transmitir nada a su superior (hasta el día que los despiden o les bajan el sueldo, entonces son trabajadores importantísimos para la empresa con sus derechos y sus huelgas). Envié una queja directamente a TMB para que, como siempre, se limpien sus traseros con ella y les importe nada o menos.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimecres 07/01/2015 10:57

Miquel ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:00, 01 i 52 son els 3 codis per la zona 1, no sé quin dels 2 primers s'utilitza en cada cas (em sona que 01 es l'Aeroport), i el 52 es Les Planes, perquè si vas cap a Sant Cugat amb 1 zona el revisor sàpiga que es vàlid.

I lo de que el DNI estigui escrit a boli es lo mes normal, cap problema amb els revisors.
O sigui, si jo validés per primer cop una T-Jove d'1 Zona a l'estació de Les Planes, podria anar per tota la Zona 1, i també per les estacions del terme municipal de Sant Cugat (Zona 2)?
Vamos a ver si nos entendemos. Con una T-Mes de 1 Zona picada como primera validación en Les Planes y marcando zona 52, yo puedo moverme por Sant Cugat del Vallès en FGC, Renfe y cualquier línea de bus que atraviese el municipio?

También sería válida la tarjeta para los siguientes municipios?
Barberà del Vallès
Cerdanyola del Vallès
Sabadell
Sant Quirze del Vallès
Rubì
Correcto?


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 07/01/2015 15:05

Tinc una T-Jove i un dia una màquina del metro la va detectar no vàlida i va imprimir TITOL NO VALID, a continuació en una màquina del costat me la va acceptar. Si em para un revisor em pot dir alguna cosa per apareixer això? I a la hora de es desmagnetitzi, em poden bescanviar-la sense problemes?



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1897

Entrada Autor: sag470 » Dimecres 07/01/2015 16:03

El títol NO VALID és degut a que anteriorment la tarja està desmagnetitzada, i la validadora la reconeix fora de data. Una vegada marcada, la tarja es torna a magnetitzar, per lo que després funciona. El problema que si passa un control no volen saber res, i no es pot bescanviar si no és en oficina. Els conductors de bus TMB no ho poden bescanviar. No crec que hi hagi problema en bescanviar-la perque tots els títols tenen marcada la data de compra, i es pot saber si és vigent.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 08/01/2015 1:43

França451 ha escrit:Vamos a ver si nos entendemos. Con una T-Mes de 1 Zona picada como primera validación en Les Planes y marcando zona 52, yo puedo moverme por Sant Cugat del Vallès en FGC, Renfe y cualquier línea de bus que atraviese el municipio?

También sería válida la tarjeta para los siguientes municipios?
Barberà del Vallès
Cerdanyola del Vallès
Sabadell
Sant Quirze del Vallès
Rubì
Correcto?
En primer lloc: el codi de primera validació de les Planes és el 24, i no el 52.

Respecte a la pregunta si un títol de viatges il·limitats de una zona validat per primer cop a Les Planes serveix per anar a Sant Cugat... doncs sincerament no ho sé, però diria que sí. Cal tenir present que una part del barri de les Planes pertany a Sant Cugat del Vallès, d'aquí que des de l'estació, tot i estar en terme municipal de Barcelona, arribi la línia 5 de l'autobús urbà de Sant Cugat (i una parada de la línia 128 de TMB estigui en terme municipal de Sant Cugat, on "enllaça" amb les línies 3 i 5 de l'autobús urbà de Sant Cugat). En el seu dia a l'estació de les Planes hi havia un comunica de FGC que ho explicava i diria que no deia res que calgués una de 2 zones per a títols de viatges il·limitats, d'aquí que tingui un codi de primera validació diferent). El que està clar és:
-Què encara que estigui validada per primer cop a Les Planes i serveixi per anar a Sant Cugat, no serveix per anar de Sant Cugat a Barcelona amb 1 zona (tot i que es pugui fer el truc de baixar sistemàticament a Les Planes i tornar a validar)
-Què a l'estació de RENFE la targeta serà rebutjada ja que només té una estació al municipi, i per tant, si s'agafa RENFE és per sortir-ne
-Què no servirà per arribar a la resta de municipis de la zona 2C (a la llista t'has deixat Badia del Vallès i Ripollet, i Rubí està mal escrit...) ja que a tots els efectes Les Planes està a la zona 1, i que esta possible excepció només afectaria a Sant Cugat.

El mateix ens podríem preguntar a la inversa: una tarjeta de viatges il·limitats de 1 zona validada per primer cop a qualsevol estació de Sant Cugat de FGC o a l'autobús urbà permet arribar fins a Les Planes amb FGC? Serà qüestió que un dia d'aquests ho provi amb una T-Dia.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 08/01/2015 1:51

Prest ha escrit:El tema de validació dels il·limitats i la mobilitat entre zones és curiós.

Em vaig trobar un dia a Terrassa Rambla venint des de Barcelona i al picar de sortida "nombre de zones insuficient". :o Títol validat a la zona 5 (36).
Segons la oficina d'ADIF a EdF és perquè hauria d'haver transbordat a BCN i no iniciar el trajecte allà. I suposadament amb el títol val·lidat a BCN no hagués passat res. En fi, i com també em van dir, un tema obscur i complicat.
A un amic de Vilanova li va passar el mateix anant a Sabadell. Havia de comprar un senzill, cosa que si es pot evitar, ja tenint un títol il·limitat...
Ara, tot i ser de la zona 5, val·lido a la 00. Així em puc desplaçar per tot el radi i no només per la R2sud.

Bastant impotent quan amb un títol d'aquest calibre no obre la porta...

Jo malfio molt de les validadores, especialment pel preu de una T-Jove de 5 zones. Una vegada em va posar "Títol cancel·lat" a una T-Jove en el seu 3r dia; En arribar a EdF la van canviar per un títol parcial.
Un Cunit/Calafell-Terrassa són 6 zones (5A, 4A, 3A, 2A, 1, 2C i 3C), per això et rebutjava la tarjeta a Terrassa, ja que en una T-Jove (i qualsevol títol de viatges il·limitats) l'origen del viatge sempre és on s'ha estrenat la tarjeta.

El mateix per un Vilanova-Sabadell: són 5 zones (4A, 3A, 2A, 1 i 2C). Si s'estrena a Vilanova no serveix per anar a Sabadell.

En canvi, si ara l'estrenes a Barcelona no et serveix per arribar a Sant Vicenç de Calders (o al Vendrell amb l'autobús), ja que de Barcelona a allà són sis zones.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 08/01/2015 8:10

Granolleri ha escrit:En primer lloc: el codi de primera validació de les Planes és el 24, i no el 52.
I llavors d'on es el 52? Es que se'm va quedar a la memòria quan vaig mirar una taula de zones de les que porten els revisors com un codi per una excepció i em semblava que era Les Planes però deu ser un altre lloc.
Granolleri ha escrit:Respecte a la pregunta si un títol de viatges il·limitats de una zona validat per primer cop a Les Planes serveix per anar a Sant Cugat... doncs sincerament no ho sé, però diria que sí. Cal tenir present que una part del barri de les Planes pertany a Sant Cugat del Vallès, d'aquí que des de l'estació, tot i estar en terme municipal de Barcelona, arribi la línia 5 de l'autobús urbà de Sant Cugat (i una parada de la línia 128 de TMB estigui en terme municipal de Sant Cugat, on "enllaça" amb les línies 3 i 5 de l'autobús urbà de Sant Cugat). En el seu dia a l'estació de les Planes hi havia un comunica de FGC que ho explicava i diria que no deia res que calgués una de 2 zones per a títols de viatges il·limitats, d'aquí que tingui un codi de primera validació diferent).
M'extranyaria molt que sigui així, diria que els títols de viatges ilimitats son absolutament zonals i no hi ha cap excepció, el codi es pels de viatges limitats, perque el revisor vegi clar que vens de Les Planes. I crec que es nomes a l'estació de FGC, els autobusos porten el normal, a tots els efectes els de TMB son zona 1, per molt que el 128 faci 1 parada a Sant Cugat, i els de Sant Cugat son zona 2, por molt que el 5 faci unes parades a Barcelona.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 08/01/2015 12:58

Ecomobisostrans ha escrit:M'extranyaria molt que sigui així, diria que els títols de viatges ilimitats son absolutament zonals i no hi ha cap excepció, el codi es pels de viatges limitats, perque el revisor vegi clar que vens de Les Planes. I crec que es nomes a l'estació de FGC, els autobusos porten el normal, a tots els efectes els de TMB son zona 1, per molt que el 128 faci 1 parada a Sant Cugat, i els de Sant Cugat son zona 2, por molt que el 5 faci unes parades a Barcelona.
Si no fos així no caldria que Les Planes tingués un codi de primera validació diferent (o sí, per permetre fer transbord gratuït a l'autobús urbà de Sant Cugat després). A la resta de casos els municipis limítrofs amb altres zones no tenen cap codi diferent.

Això sí, tens raó que el 24 és només per l'estació de Les Planes. La parada de Sant Cugat del 128 a tots els efectes és a la zona 1.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 09/01/2015 1:09

Home, clar que cal, perque el revisor vegi que has pujat a Les Planes. El codi de zona es el mateix per una primera validació d'un abonament que per una validació d'una T de viatges limitats, llavors si vas amb la T-10 o encara mes amb la T-50/30 0 70/30 i passa el revisor quan es va pel municipi de Sant Cugat pugui saber que vens de Les Planes i no de més avall.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”