Noves tarifes ATM Barcelona

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Granolleri

Re: Noves tarifes ATM Barcelona

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 21/01/2015 14:44

El problema es que hi ha hagut un canvi de tarifa: la baixada de la T-10, i el revers de les tarjetes deixen de manera molt clara que són vàlides fins 2/3 mesos del canvi de tarifa. Si s'haguessin congelat les tarifes sí que no tindrien excusa a l'ATM per deixar com a vàlides les tarjetes del 2014 durant el 2015.

A la resta d'ATM de Catalunya, al no tocar les tarifes els títols de 2014 seran vàlids fins al 28 de febrer de 2016 (en el cas de la T-10 o els altres títols sense començar).



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/01/2015 17:06

Granolleri ha escrit:El problema es que hi ha hagut un canvi de tarifa: la baixada de la T-10, i el revers de les tarjetes deixen de manera molt clara que són vàlides fins 2/3 mesos del canvi de tarifa. Si s'haguessin congelat les tarifes sí que no tindrien excusa a l'ATM per deixar com a vàlides les tarjetes del 2014 durant el 2015.
És una manera molt tiquis-miquis de veure les coses (per part de l'ATM, no teva). Fer extensiu el canvi de tarifa d'un sol títol a tots els altres, em sembla d'una barra impressionant.

Senzillament:
- miren exclusivament la seva comoditat
- els usuaris els importen un rave
- l'excusa del cost amb què sempre ens bombardegen, no s'aguanta per enlloc; altrament, haurien tingut en compte què significa retirar un munt de títols per a emetre'n de nous
- el transport públic no els mereix la més mínima atenció
- no sé per a què serveix l'ATM


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 10/02/2015 12:25

Explicació pel Twitter de per què caduquen títols que mantenen el preu:

marta ‏@mft8
@territoricat No eren vàlides "fins a canvi de tarifes" (que no hi ha hagut)??


Territori. gencat
‏@territoricat
@mft8 Per qüestions tècniques de la banda magnètica, caduquen malgrat que no canvïn tarifes. Gràcies.


marta ‏@mft8
@territoricat I no hi ha manera de salvar els viatges que puguin quedar en una T-10, ja que no es modifiquen les tarifes? Gràcies

Territori. gencat ‏@territoricat
@mft8 Si la T-10 no està començada la pots bescanviar per una nova fins 30/6/2015. Els viatges solts que tinguis gasta'ls abans de 28/2/2015



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 10/02/2015 15:20

metring ha escrit:Explicació pel Twitter de per què caduquen títols que mantenen el preu:

marta ‏@mft8
@territoricat No eren vàlides "fins a canvi de tarifes" (que no hi ha hagut)??


Territori. gencat
‏@territoricat
@mft8 Per qüestions tècniques de la banda magnètica, caduquen malgrat que no canvïn tarifes. Gràcies.


marta ‏@mft8
@territoricat I no hi ha manera de salvar els viatges que puguin quedar en una T-10, ja que no es modifiquen les tarifes? Gràcies

Territori. gencat ‏@territoricat
@mft8 Si la T-10 no està començada la pots bescanviar per una nova fins 30/6/2015. Els viatges solts que tinguis gasta'ls abans de 28/2/2015
Jo simplement posaria una reclamació formal. El que fan és no complir part del seu ''contracte'' amb l'usuari. Jo he comprat un títol que el puc utilitzar fins el proper canvi de tarifes. Les han mantingut i jo no el puc utilitzar? O simplement un contenciós administratiu. Si algú coneix a algun advocat o ho és, ho podriem mirar ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimarts 10/02/2015 15:36

raulitinbcn ha escrit:
metring ha escrit:Explicació pel Twitter de per què caduquen títols que mantenen el preu:

marta ‏@mft8
@territoricat No eren vàlides "fins a canvi de tarifes" (que no hi ha hagut)??


Territori. gencat
‏@territoricat
@mft8 Per qüestions tècniques de la banda magnètica, caduquen malgrat que no canvïn tarifes. Gràcies.


marta ‏@mft8
@territoricat I no hi ha manera de salvar els viatges que puguin quedar en una T-10, ja que no es modifiquen les tarifes? Gràcies

Territori. gencat ‏@territoricat
@mft8 Si la T-10 no està començada la pots bescanviar per una nova fins 30/6/2015. Els viatges solts que tinguis gasta'ls abans de 28/2/2015
Jo simplement posaria una reclamació formal. El que fan és no complir part del seu ''contracte'' amb l'usuari. Jo he comprat un títol que el puc utilitzar fins el proper canvi de tarifes. Les han mantingut i jo no el puc utilitzar? O simplement un contenciós administratiu. Si algú coneix a algun advocat o ho és, ho podriem mirar ...
Tècnicament les tarifes si han canviat, doncs s'han abaixat. No tot canvi de tarifes ha de ser en augment. En aquest cas seria un sense sentit, ja que l'abonament que s'estaria utilitzant seria "més car" que el actual (al haver baixat els preus), però l'ATM no estaria incomplint res en aquest cas.


Salutacions,

Oriol

marciruelos
N5
N5
Entrades: 84
Facebook: facebook.com/marciruelos
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: marciruelos » Dimarts 10/02/2015 15:51

el dia 28 aquestes targetes es poden utilitzar o el límit és el dia 27?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 10/02/2015 19:03

Quan diuen "abans del 28/02/2015", en realitat volen dir "fins el 28/02/2015 inclòs". Vaja, que de llengua van tan forts com de servei al client.

I, per cert, si tinc una T-FM/FN, a quin "canvi de tarifes" em sotmeto perquè ja no me l'admetin després del 31/03? Ja ho he preguntat a l'ATM i m'han donat la raó per omissió (que és el que saben fer molt bé: amagar el cap sota l'ala per no admetre una pífia).


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 10/02/2015 22:47

I no entenc que costaria fer un bescanvi de les targetes utilitzades, amb el nº de viatges que et queden. Al final si un veu que no la acabara abans tindrá que utilitzar el truquillo de que "se t'espatlli" en un autobus.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 11/02/2015 12:20

Guigui ha escrit:I, per cert, si tinc una T-FM/FN, a quin "canvi de tarifes" em sotmeto perquè ja no me l'admetin després del 31/03?
Si és una 70/90 s'agafa com a referència el preu de la T-10 multiplicada per set i aplicant després el coeficient de reducció. Com la T-10 ha canviat de preu, la 70/90 també i per tant ha canviat de preu.

En tot cas a qui haurieu de demanar explicacions es al senyor Collboni per insistir tant en baixar el preu de la T-10 per guanyar quatre vots. Si no l'haguessin tocat aleshores no hi hauria hagut canvi de tarifa...



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimecres 11/02/2015 12:22

Ecomobisostrans ha escrit:I no entenc que costaria fer un bescanvi de les targetes utilitzades, amb el nº de viatges que et queden. Al final si un veu que no la acabara abans tindrá que utilitzar el truquillo de que "se t'espatlli" en un autobus.
Això ho va fer la TUS l'any passat en els títols propis ja que no va pujar. S'havia de fer a l'oficina d'atenció al client, això sí.



Sokjo
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: Sokjo » Dimecres 11/02/2015 13:29

Granolleri ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:I no entenc que costaria fer un bescanvi de les targetes utilitzades, amb el nº de viatges que et queden. Al final si un veu que no la acabara abans tindrá que utilitzar el truquillo de que "se t'espatlli" en un autobus.
Això ho va fer la TUS l'any passat en els títols propis ja que no va pujar. S'havia de fer a l'oficina d'atenció al client, això sí.

La TUS ho fa cada any amb els títols propis, et permet bescanviar bitllets usats parcialment.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 11/02/2015 16:13

En aqui, hi ha el problema amb proper canvi de tarifes
A que és refereix? A qualsevol canvi? Al canvi d'aquell títol (i zona) en concret? A una possible pujada d'IVA? (Com va passar fa poc)


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 11/02/2015 16:20

De fet, ara diu "Caducitat: 2 mesos després del canvi de tarifes, i 3 mesos els trimestrals", sense el "proper".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 11/02/2015 16:27

Fran-Ikarus ha escrit:De fet, ara diu "Caducitat: 2 mesos després del canvi de tarifes, i 3 mesos els trimestrals", sense el "proper".
Bé, igulament, que interesa es canvi de tarifes


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 11/02/2015 20:27

Granolleri ha escrit:
Guigui ha escrit:I, per cert, si tinc una T-FM/FN, a quin "canvi de tarifes" em sotmeto perquè ja no me l'admetin després del 31/03?
Si és una 70/90 s'agafa com a referència el preu de la T-10 multiplicada per set i aplicant després el coeficient de reducció. Com la T-10 ha canviat de preu, la 70/90 també i per tant ha canviat de preu.
La T-FM/FN, com qualsevol altre títol que no sigui la T-10, no ha canviat de tarifa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 02/03/2015 13:15

Sokjo ha escrit:La TUS ho fa cada any amb els títols propis, et permet bescanviar bitllets usats parcialment.
Efectivament, avui ho he pogut comprovar. Tenia una tarjeta de l'any passat amb 4 viatges pendents, i el mètode per fer-ho m'ha semblat ben curiós: et fan pagar a tarifa nova (en aquest cas, la mateixa ja que no ha pujat tampoc) els viatges gastats i t'entreguen una tarjeta nova amb 10 viatges. En el meu cas, m'ha tocat pagar 5,04 euros (0,84 euros x 6 viatges gastats)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 26/11/2015 12:11

Stop Pujades anuncia hipotètiques noves convocatòries de protesta (als "metres"). Copiat de FB:

http://www.facebook.com/events/1218344421525635/

Un vegada més, en els darrers mesos de l'any les butxaques de les usuàries del transport públic es posen alerta. Són unes butxaques que han estat estripades per la violència d'una crisi que les ha convertit en precàries, aturades i més pobres.

Exigim, ara que a l'ATM es parla de les noves tarifes:
- Una reducció de preus de tots els títols de transport en totes les zones i la gratuïtat per a estudiants i persones aturades.
- Una taula social del transport públic on es decideixi la tarificació.
- Que la T-Mobilitat sigui 100% pública i engegar un procés participatiu per definir entre totes quina T-Mobilitat volem.

És per això que, en cas de pujar o mantenir les tarifes, l'endemà tornem a convocar en tots els metres per reclamar la baixada del preu del transport.

El dia que s'anuncii la pujada o el manteniment, avisarem aquí. Així que dóna-li a "assistiré" i t'informarem quan toqui. La data de l'esdeveniment, el 30 de desembre, és simbòlica, ja que és quan es compliran 2 anys de la primera mobilització de Stop Pujades.

Si vols organitzar al teu barri, poble o vila una concentració, escriu-nos un privat al Facebook o escriu-nos a: stoppujadestransport@gmail.com


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 26/11/2015 13:08

Fran-Ikarus ha escrit:- Una reducció de preus de tots els títols de transport en totes les zones i la gratuïtat per a estudiants i persones aturades.
Si home, gratis per estudiants. Tots al metro gratis mentre la majoria es gasta la setmanada/sou en tot tipus de coses (telèfons de gamma mitja/alta, oci, roba, festes, etc, etc, etc). Fent això qui coi pagarà el transport si a sobre volen abaixar les tarifes tot el que es pugui?
:x

Per demanar que no falti, jo el que espero és una reducció dels abonaments T-Jove, T-Trimestre, T-Mes i un manteniment com a mínim de la resta, per a que siguin assequibles els abonaments en funció del nombre de viatges/temps dels títols d'us ocasional (B.Senzill, T-10, T-50/30), ja que si baixen o pugen tots seguim amb el mateix problema de sempre.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 26/11/2015 13:19

Mentre els abonaments de tarifa normal tinguin un ús marginal, mentre hi ha milions de persones que utilitzen habitualment el transport públic, el sistema tarifari seguirà sent una burla.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Divendres 27/11/2015 19:06



Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”