Famosos al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Famosos al transport públic

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 12/12/2011 13:16

Obro fil sobre famosos avistats (directament o indirecta) al transport públic. D'aquesta manera ajudem a reivindicar la validesa i universalitat del sistema.

Comencem amb l'Andrés Iniesta: http://www.ara.cat/esports/Iniesta-trio ... 39323.html


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 12/12/2011 13:21

Jo un dia vaig coincidir amb la Vicky Peña a l'AVE Madrid-Barcelona.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 27/02/2012 11:41

El dissabte al bus 74 de Barcelona vaig veure en Jordi Sánchez (actor que feia de López a Plats Bruts).



Avatar de l’usuari
carles10000
N6
N6
Entrades: 210
Ubicació: propera parada:Gorg Enllaç amb linia 2 i 10 de metro i Tram

Entrada Autor: carles10000 » Dilluns 27/02/2012 11:58

Ferry1ac1 ha escrit:El dissabte al bus 74 de Barcelona vaig veure en Jordi Sánchez (actor que feia de López a Plats Bruts).
"El Rancio" amb bus? Si que li va malament el negoci de "Mariscos Recio"
:) :) :) :) :) :) :)



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 27/02/2012 12:18

Gaizka Mendieta , ex Barça , ex-València , ex- Lazio al Trambaix zona Maria Cristina , prenent bitllet a les màquines expendedores andana direcció Baix Llobregat



Miquel
Administrador
Entrades: 4416
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 20/06/2012 19:32

L'homo APM a bord del 3057 a la L3.

Ni m'hi havia fixat, han estat les motoristes que l'han vist entrar (crec que a Pg. Gràcia, ja que al sortir d'aquesta, la motorista mirava per la porta, i suposo que el buscaven per les càmeres) i una ha sortit a demanar uns autògrafs ja que l'home APM estava a la primera porta.

Ha baixat a Fontana, és evident que sense maquillatge, aquesta gent sembla una altre.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 14/08/2012 17:55

Aquests dies han sortit fotos de diversos esportistes utilitzant el metro de Londres o el Javelin.

Us deixo enllaços amb les fotos:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-19109909



Per cert he trobat que la Rihanna l'ha utilitzat recentment. Fotos a http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/ar ... boots.html



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimecres 19/09/2012 15:32

Ahir vaig veure en Joan Boada d'ICV agafant el metro a Arc de Triomf. Anava tot sol i semblava que sabia on anava no com altres que no tenen ni idea de per on es posa el bitllet!



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dissabte 09/02/2013 16:51

Ahir vaig veure el Jordi Bosch als FGC. Per si no sabeu qui és, treballa d'actor i va participar a la sèrie Majoria Absoluta de TV3 interpretant el pare de família que era compositor de música.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 09/02/2013 18:15

Jo només recordo haver-me trobat, fa molts anys, la Carme Conesa en un bus, em sembla que el 54.

Els aeroports suposo que no compten, oi?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 09/02/2013 18:19

Fran-Ikarus ha escrit:Els aeroports suposo que no compten, oi?
Efectivament, no. Estem parlant de la curiositat de trobar famosos al transport "de pobres".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

WMD626
N6
N6
Entrades: 260
Ubicació: Sant Antoni L2 - Poble Sec L3

Entrada Autor: WMD626 » Diumenge 10/02/2013 20:23

No fa gaires dies, Paul Mc Cartney es va pujar a un tramvia de Nova Orleans amb la guitarra, i es va posar a cantar cançons dels Beatles. D'entrada ,la gent el va prendre per un guitarrero de tants que hi pugen, i quina va ser la seva sorpresa quan van veure que era "l'original"!!!.



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dimarts 12/02/2013 5:26

fa uns mesos vaig veure a Joan Saura baixant d'un rodalies a Sant Joan Despí. em sembla que ara es senador. evidentment anaba sol.



sagrering
N6
N6
Entrades: 273

Entrada Autor: sagrering » Dimarts 12/02/2013 8:41

En Oslo es muy frecuente encontrarse en el metro al alcalde de la ciudad, y sin escoltas
Igualito que aqui !!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 12/02/2013 9:49

La Marina Rossell va dir, a "El convidat", que és usuaria habitual del Bicing, i fins i tot hi van fer un recorregut (per anar a comprar o quelcom de similar) amb l'Albert Om.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 25/02/2013 17:06

El dissabte nit vaig veure el Ricard Gomà, regidor d'ICV de Barcelona, a la placeta subterrània de Metro i FGC a Pl. Catalunya. Em va semblar que anava a agafar els ferrocarrils!

Així que un polític més utilitza el transport públic.



Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 25/02/2013 21:11

Ferry1ac1 ha escrit:El dissabte nit vaig veure el Ricard Gomà, regidor d'ICV de Barcelona, a la placeta subterrània de Metro i FGC a Pl. Catalunya. Em va semblar que anava a agafar els ferrocarrils!

Així que un polític més utilitza el transport públic.
En principi, veure un polític d'ICV fent servir el transport públic, no hauria de ser sorprenent.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 25/02/2013 21:13

Com tampoc hauria de ser-ho amb cap altre polític. Però evidentment, som lluny de països com Suïssa, on un ministre es va haver de justificar davant els seus companys de viatge perquè no baixava a Berna, i és que anava a una reunió a una altra ciutat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dilluns 25/02/2013 21:26

Personalment, sóc defensor que els càrrecs públics facin servir mitjans de transport públic (l'AVE no compta, doncs) pels seus desplaçaments, o que com a mínim ho facin en un cotxe pagat amb el seu sou i sense xòfer. Però objectivament, s'ha de reconèixer que a la situació actual, això representaria un perill per a la integritat física de molts. Val a dir que alguns s'ho tenen merescut...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 04/03/2013 15:35

Dels pocs futbolistes (l'únic?) de 1ª divisió que deuen d'anar en metro a l'entrenament, i (afegeixo jo) dels relativament pocs passatgers que utilitzen a diari Verneda, una de les estacions més "solitàries" de la xarxa.

http://ccaa.elpais.com/ccaa/2013/03/02/ ... 20135.html

Christian Alfonso, un viajero de Primera
Sin carnet de conducir, el medio del Espanyol va a entrenarse a diario en transporte público


Imatge

Christian Alfonso aguarda al metro para regresar a casa. / VICENS GIMÉNEZ

“En este momento, en la cartera solo llevo un billete de metro”. Es la aseveración de un chaval de 23 años de L’Hospitalet; palabras que guardan total normalidad. Pero la frase, sin embargo, adquiere tintes curiosos si la dice un jugador de Primera. Christian Alfonso (Barcelona, 1989), centrocampista del Espanyol, al finalizar los entrenamientos en la ciudad deportiva encamina cada día sus pasos hasta la estación de metro más cercana para regresar a casa.

“En mi familia nunca hemos tenido coche y siempre usamos el transporte público. Es lo normal”, cuenta con naturalidad el medio, que llegó al Espanyol en 2002. Dos años más tarde, por un problema en las hormonas de crecimiento, se marchó a L’Hospitalet. Pero el curso pasado regresó al filial blanquiazul. Sus buenas actuaciones —12 goles en 21 encuentros— llamaron la atención de Pochettino, el entonces entrenador. Y el 2 de octubre de 2011 se estrenó en la Liga, en el Santiago Bernabéu. Debió gustarle al técnico, que le hizo ficha del primer equipo para esta temporada. Pero si algo no cambió, tanto en sus viajes a L’Hospitalet como a Sant Adrià, fue el metro. “Es un chico que viene de una familia muy humilde. Acaba de aterrizar en el mundo profesional y piensa que todavía no ha hecho nada en el fútbol. Eso le hace mantener la calma”, reflexiona Quique Cárcel, secretario técnico del Hospi.

En mi familia nunca hemos tenido coche y siempre usamos el transporte público"

Christian Alfonso

Alfonso aún no se ha consolidado en Primera. En la era Pochettino (13 partidos), entró en 10 convocatorias —ocho de Liga; dos de Copa—, pero solo disfrutó de dos titularidades, ante el Getafe y, ya en Copa, frente al Sevilla, cuando autografió un golazo. El relevo de Aguirre en el banquillo sembró más dudas sobre su lugar en el equipo; en los dos primeros partidos ni siquiera fue convocado. Pero desde entonces, siempre formó parte de la lista de 18 y ya ha participado en cinco encuentros, siempre de suplente.

Para Christian Alfonso, en cualquier caso, el fútbol no es solamente un trabajo, es también su máxima pasión. Cuando jugaba en el Hospi, combinaba su tarea de profesional con la de entrenador del equipo benjamín de la Escuela de Fútbol Performance. “Más allá de que era una experiencia muy gratificante, aprendía cosas de los niños. Cuando les corregía, se me quedaba el defecto en la cabeza. No puedes reprender a alguien y luego tú hacer lo mismo”, explica. “Transmitía a los niños la sensibilidad que hay que tener por el balón. Es un poco introvertido, pero cuando se abre es muy interesante. Por ejemplo, cuando veía un niño en el campo, intuía como era su entorno por su forma de jugar o viceversa”, desvela Ildefonso Fernández Toto, director deportivo de la escuela.

Ahora ya no ejerce de entrenador, pero sí que va en metro. “Antes le llevaba en coche, pero ahora me he mudado...”, afirma Cristian Gómez, su mejor amigo en la plantilla y vecinos de toda la vida en el barrio. Abunda Capdevila: “Es un chico muy humilde y muy trabajador. Una excepción en el mundo del fútbol, no conozco a ningún otro jugador que vaya en metro a trabajar”. El lateral, bromista del vestuario, agrega: “Vamos a animarle para que se saque el carnet. Pero, pensándolo bien, mejor que no aprenda a conducir porque para mí que ese chico es un peligro”.

“Algunas veces me han reconocido, siempre seguidores del Espanyol que se sorprenden y me dicen: ‘Leches, ¿qué haces aquí?, ¡un futbolista en metro!”, cuenta Alfonso. Y añade: “Lo veo normal, me traslado como cualquier persona”. Aunque sea un futbolista profesional, de Primera.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”