Targetes per a escolars

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Targetes per a escolars

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 24/04/2012 17:06

Des de no fa molt de temps TMB té a la disposició d'escoles i instituts la T-E (la Targeta Escolar). Aquesta targeta és vàlida per a 2 viatges amb dret a transbordament a les xarxes de TMB, Metro, Tram i FGC urbà, i només es pot utilitzar als desplaçamants amb l'escola.

Al meu insti, hem anat en metro avui i hem utilitzat aquesta targeta. Els dos viatges surten per 1,50-2 € aproximadament. A més, la targeta permet trasbordar. Ara bé, només val si vas amb l'escola. Si pel que sigui es valida només un viatge, no es pot usar si vas sol.

Si veieu nens al metro o al transport públic a Barcelona o a qualsevol població de la Zona 1 de l'ATM, és molt probable que hagin utilitzat aquesta targeta. Probablement si teniu fills o familiars haureu vist que utilitzen la targeta.

Per cert, cal dir que aquesta targeta no té banda magnètica com les de l'ATM, i per això a les validadores els costa reconèixer-la.

I per acabar, la targeta caduca el 22 de juny, quan acaba el curs 2011-2012.

A Tarragona, segons he vist, es té una mescla entre això i la T-12, si no m'equivoco. I a Girona crec que també.


Fotografies de la targeta (darrere i davant)
Fotos fetes per mi, amb la web-cam. Perdoneu la qualitat.
Fitxers adjunts
Snapshot_20120424_2.JPG
Targeta Escolar per darrere
Snapshot_20120424_2.JPG (38.96 KiB) Visualitzat 5556 cops
Snapshot_20120424.JPG
Targeta Escolar per davant
Snapshot_20120424.JPG (49.22 KiB) Visualitzat 5556 cops
Adolescent barceloní l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 15/05/2012 18:06, en total s’ha editat 1 vegada.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 24/04/2012 18:09

Adolescent barceloní ha escrit:Per cert, cal dir que aquesta targeta no té banda magnètica com les de l'ATM, i per això a les validadores els costa reconèixer-la.
Doncs l'únic que s'hi aprecia a l'escanejat de la part posterior és precisament la banda magnètica. Suposo que en realitat volis dir que no té banda hologràfica.
Fotos fetes per mi, amb la web-cam. Perdoneu la qualitat.
No et podem perdonar per una cosa que no existeix. De tota manera, la part davantera encara es veu una mica. La podries desenfocar unam mica més per posar-la a joc amb la trasera? :D Es broma!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 24/04/2012 18:12

Platanito ha escrit:Doncs l'únic que s'hi aprecia a l'escanejat de la part posterior és precisament la banda magnètica. Suposo que en realitat volis dir que no té banda hologràfica.
Eureka!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 25/04/2012 0:41

Això no hauria d'anar al fil de bitllets del subfòrum 15?



Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dimecres 25/04/2012 14:48

Independentment d'on hagi d'estar, en dues ocasions jo fa 10 anys vaig fer servir una targeta similar, no sé si era T-Grup o T-E o com es deia, però el funcionament era similar: anada i tornada per 150 ptes el 2001 i per 1 € el 2002. Clar que això era quan un viatge de T-10 valia uns 55 cèntims (885 ptes el 2001, 5,40 o 5,50 € el 2002, aquest em balla), i el bitllet senzill també estava al voltant d'un euro.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 25/04/2012 15:05

Existia inclús abans (n'hi va haver a l'època "pre-magnètica")


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 15/05/2012 18:20

Us presento una altra targeta.

Avui he anat a TV3 i Catalunya Ràdio amb l'escola. En el desplaçament entre Hospital Sant Joan Despí | TV3 i Francesc Macià (línia T3 del Trambaix), ens han donat aquesta targeta. Igual que la Targeta Escolar, aquesta tampoc porta la banda hologràfica.

Aquesta targeta val per a tothom que visiti TV3 i Catalunya Ràdio, i és gratuïta. S'entrega a TV3 juntament amb una "funda" (veure foto 3). Aquesta targeta només és vàlida al Trambaix, i és un bitllet senzill (1 viatge) sense dret a trasbordament.

Fotografies de la targeta (darrere i davant)
Fotos fetes per mi, amb la web-cam. Perdoneu la qualitat.
Snapshot_20120515_1.JPG
T-La teva experiència audiovisual - Cara 1
Snapshot_20120515_1.JPG (47.25 KiB) Visualitzat 5404 cops
Snapshot_20120515.JPG
T-La teva experiència audiovisual - Cara 2
Snapshot_20120515.JPG (52.27 KiB) Visualitzat 5404 cops
Snapshot_20120515_2.JPG
Funda que regalen amb la targeta
Snapshot_20120515_2.JPG (73.42 KiB) Visualitzat 5404 cops
Per cert, si us hi fixeu hi ha una falta d'ortografia. Sabríeu trobar-la? ;)


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 15/05/2012 18:47

L'ATM fa publicitat de l'analfabetisme funcional. Lamentable.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2375
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 15/05/2012 19:00

Guigui ha escrit:L'ATM fa publicitat de l'analfabetisme funcional. Lamentable.
Afegeix que la targeta te la donen a TV3, qui hauria de donar exemple...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimecres 14/11/2012 18:32

Jo la faig servir amb l'insti, costa 0'95 € amb l'IVA al 18%. La pena és que no val al TRAM. Una anectoda divertida va ser que anavem a l'auditori des de Fluvià fins a allà, i aleshores pugen el inspectors i un 75 nens amb un titol "no valid", per sort no més van tenir que pagar les T-10 necesaries, perquè si no l'escola s'arruina en pagar percepcions mínimes: 3.750€ ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 14/11/2012 21:36

IVA al 18?? Res pot estar amb IVA al 18, i a més a més, en transport, l'IVA és del 10.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/11/2012 21:40

Deu voler dir que té una targeta comprada quan el tipus màxim d'IVA era del 18% i per al transport, del 8%. És l'única explicació plausible que se m'acut.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 15/11/2012 22:10

raulitinbcn ha escrit:Jo la faig servir amb l'insti, costa 0'95 € amb l'IVA al 18%. La pena és que no val al TRAM. Una anectoda divertida va ser que anavem a l'auditori des de Fluvià fins a allà, i aleshores pugen el inspectors i un 75 nens amb un titol "no valid", per sort no més van tenir que pagar les T-10 necesaries, perquè si no l'escola s'arruina en pagar percepcions mínimes: 3.750€ ...
victorcasta ha escrit:IVA al 18?? Res pot estar amb IVA al 18, i a més a més, en transport, l'IVA és del 10.
Guigui ha escrit:Deu voler dir que té una targeta comprada quan el tipus màxim d'IVA era del 18% i per al transport, del 8%. És l'única explicació plausible que se m'acut.
Disculpeu m'he confos :oops: :oops: , em referia que era com l'any passat, sense l'apujament de l'IVA, si al l'IVA del transports és va pujar.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23728
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 15/11/2012 22:21

Ho sento, però ara m'has acabat de confondre. Quan s'apuja l'IVA, no hi ha excepcions per a ningú.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dijous 15/11/2012 23:16

Guigui ha escrit:Ho sento, però ara m'has acabat de confondre. Quan s'apuja l'IVA, no hi ha excepcions per a ningú.
Doncs com sigui, l'any passat costava 0'95.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”