PDI 2011-2020

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 28/12/2017 3:17

És fals (o vull pensar que és fals)... el PDI 2011-2020 no ho posa i a més, crec que es va cancel·lar això de fer una estació anomenada "Serguerar"... que tampoc li veig jo el sentit de que comenci a existir. A més, el que ho ha editat s'ha fixat en el que ha escrit el Periódico sobre aquest tema i com ho pensen fer l'estat espanyol. Per cert la "Viquipèdia" diu altres coses, no diu el mateix la pàgina en català ni el mateix la pàgina en castellà.
https://ca.wikipedia.org/wiki/Rodalies_de_Catalunya#Trasp%C3%A0s_de_Rodalies
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Carlos González
N9
N9

Entrades: 1326
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Adrià Grande » Dijous 28/12/2017 13:25

Carlos González ha escrit:És fals (o vull pensar que és fals)... el PDI 2011-2020 no ho posa i a més, crec que es va cancel·lar això de fer una estació anomenada "Serguerar"... que tampoc li veig jo el sentit de que comenci a existir. A més, el que ho ha editat s'ha fixat en el que ha escrit el Periódico sobre aquest tema i com ho pensen fer l'estat espanyol. Per cert la "Viquipèdia" diu altres coses, no diu el mateix la pàgina en català ni el mateix la pàgina en castellà.
https://ca.wikipedia.org/wiki/Rodalies_de_Catalunya#Trasp%C3%A0s_de_Rodalies

Ja ho se que la "Viquipèdia" diu altres coses. Per aquesta raó volia comprovar i demostrar que no ens podem fiar de la wikipedia espanyola en coses de Catalunya. Sembla que ens tenen tírria o algo :riure

Una altre cosa que vull comprovar (que si que surt a ambdues pàgines) és que diu que la R3 acabaria a l'aeroport i la R4 s'ampliaria fins a Castelldefels platja per la nova línia Castelldefels-Cornellà-Barcelona. Però després he mirat la Viquipèdia de les 2 línies per separat i em diu que la que acabaria a l'aeroport seria la R4 i la R3 s'allargaria fins a Castelldefels Platja.

I a sobre he buscat la línia Castefa-Cornellà-Barcelona i em diu que:
- O la R3 deixa de donar servei a L'Hospitalet de Ll. i a la futura estació de Torrassa gira per parar a la Zona Universitària i d'allà cap a Castefa passant per Esplugues,
Cornellà (que es soterraria) i ja fent el recorregut per Sant Boi, Torre de la Vila...
-O es crea una línia independent Castelldefels-Zona Universitària que seguiria pel túnel de la Diagonal.

Aquesta última informació és antiga però no trobo res més.
Adrià Grande
N4
N4

Entrades: 64
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 28/12/2017 14:13

Segons la PDI, està pensat fer la línia de Castefa-Cornellà i que finalitzi per Zona Universitària (pensant també en el suposat 3er túnel), però no té molt de sentit si només ho fan a Zona Universitària, ja que tampoc solucionarà el caos de RENFE, estava pensat fer aquest futur tram per connectar amb la línia de Vilafranca passant per Barcelona Sants i L'Hospitalet, però posteriorment, després es va pensar en desviar-la passant per Sant Feliu i després per Sant Boi, i després, el ministre Blanco va canviar de plà i fer que des de Castefa-Cornellà, que arribi fins a la Diagonal....

http://doc.atm.cat/ca/_dir_pdi/PDI201120_pdi_novembre2013/files/assets/basic-html/index.html#173

Estic més d'acord en fer-ho de la manera inicial. S'hauria de fer aquest tram però compartint amb els dels traçats actuals (millor per el túnel de Pl. Catalunya).

Tampoc m'agrada molt això de que vulguin fer un intercanviador a la Coope enlloc del nucli urbà (és a dir a l'estació de Sant Boi) ja que fa una volta innecessària com es veu el plànol de la PDI. El que s'ha de fer és connectar amb l'estació de metro de Cornellà, i la de FGC de Sant Boi, la part oest dels municipis de Viladecans i Gavà i després arribant fins a l'estació de Castelldefels.

Carlos González
N9
N9

EntradaAutor: Adrià Grande » Diumenge 31/12/2017 19:02

Buscant informació sobre possibles ampliacions o perllongaments he trobat una cosa que no havia sentit parlar mai d'ella. Això només ho posa a aquestes pàgines:

https://ca.wikipedia.org/wiki/Estaci%C3 ... erroviaris
https://ca.wikipedia.org/wiki/Estaci%C3 ... erroviaris

Algú sap de que es tracta?

P.D: També m'he anat a la pàgina d'AMB i he vist que pel que es veu el tram La Pau- Sagrera | TAV de la L4 està parcialment construït. Només faltaria començar a construïr l'estació de Santander ja que a partir de la Sagrera compartirà túnel amb la L9/L10. Aquesta ampliació entraria en servei al acabar l'estació d'alta velocitat.
Adrià Grande
N4
N4

Entrades: 64
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

EntradaAutor: Carlos González » Diumenge 31/12/2017 19:24

Imatge

Segons els enllaços de la wiki, es tracta d'un tren llançadora de l'Aeroport o un nou ramal que arribaria tant per la T2 i T1 amb tren i clausurar el actual (seria més bé un tren llançadora i que ho gestionaria FGC, és a dir, la Generalitat)
https://www.ara.cat/societat/llancadora-laeroport-Barcelona-entrara-funcionament_0_1288671370.html

Aquí hi ha notícies al respecte.... Sincerament, no m'agrada molt com es vol fer perquè em sembla que volen fer això, en negreta està escrit:"El tren llançadora posarà fi al servei de Rodalies convencional, que fins ara unia el centre de Barcelona amb la T-2 de l'aeroport del Prat"

Cert que ara uneix amb la T2 de l'areoport, però perquè posar fi al servei????... no seria més rendible que compartís encara el servei de Rodalies amb el nou ramal????

Carlos González
N9
N9

Accés ferroviari a l'aeroport

EntradaAutor: Guigui » Diumenge 31/12/2017 19:57

En general, la Viquipèdia és molt poc fiable pel que fa a projectes ferroviaris. Teniu un fil sobre el tema del nou accés ferroviari a l'aeroport aquí.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Guigui
Administrador

Entrades: 23807
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Anterior

Torna a: Transport en general / Transporte en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants