Pàgina 1 de 4

PDI 2011-2020

Publicat: Divendres 13/07/2012 15:14
Autor: Guigui

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Divendres 13/07/2012 15:29
Autor: mikado
Fum i més fum i més amb la situació económica actual

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Divendres 13/07/2012 16:12
Autor: Lluita1714
PDI 2001-2010, sense propostes municipals sense cap ni peus, i sense les parts acabades de l'L9, L10, el ja clausurat aeri d'Esparreguera, i les poques coses que s'han fet, i sense pressupost per fer absolutament res, és el nou PDI 2011-2020! Nou? Sí, nou, perquè en comptes d'Arc de Triomf, el Trambesòs arriba a Urquinaona! Quina gràcia em fa veure l'L12 (algú la recorda? Conrllà Castelldefels...) en aquests mapes, i també el tramvia de Ciutadella-Vila Olímpica a Drassanes i la torre de Jaume I.

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Divendres 13/07/2012 16:14
Autor: gatvell
Es un dilema.
Es cert que sona com a una pèrdua de temps fer ara un PDI de cara al 2020, com a data límit, però també es cert que cal fer un PDI per anar apuntant que es vol fer, com fer-ho etc i, si arriba el moment, saber cap on anar.
ARa bé, el que si que cal fer molt bé, molt estudiat, es que allí on s'inverteixin els diners sigui on realment calen, i nosaltres es on hem de punxar més perquè ho facin bé.

Oblidem el 2020

Publicat: Divendres 13/07/2012 16:28
Autor: Guigui
gatvell ha escrit:Es cert que sona com a una pèrdua de temps fer ara un PDI de cara al 2020
No sona com a pèrdua de temps; és que n'és una. Per començar, el 2020 serà quan començarem a veure el final del túnel de la crisi, si tot va bé. També em permeto recordar (a l'ATM) que teòricament, encara ens trobem en ple període de vigència del PDI 2009-2018.

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Divendres 13/07/2012 18:17
Autor: gatvell
Off topic

Ep, si citem a algú o ho posem el texte sencer o indiquem si la frase la retallem amb uns punts suspensius.

una cosa es dir "Es cert que sona com a una pèrdua de temps fer ara un PDI de cara al 2020"
i una altre es dir "Es cert que sona com a una pèrdua de temps fer ara un PDI de cara al 2020, com a data límit, però també es cert que cal fer un PDI per anar apuntant que es vol fer, com fer-ho etc i, si arriba el moment, saber cap on anar."

Fins ara

Citacions

Publicat: Divendres 13/07/2012 18:59
Autor: Guigui
Em centrava en el "sona com"; a partir d'aquí, la resta no hi té incidència. És la pràctica comuna de les citacions: el context no té perquè anar per frases senceres.

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Dissabte 14/07/2012 13:13
Autor: albe6
Tant a El Periódico en paper com en digital (PDI 2011-2020 El Periódico català) surt la notícia del PDI

Qui s'apunta a què el 2020 l'únic acabat d'aquesta "quimera" de PDI és la L9-L10?

I una altra cosa, si sempre s'ha dit que la L2 per sota Montjuïc cap a l'Aeroport, llavors com és que al PDi es queda pel camí? No s'enten de cap manera

D'aquest PDI, no se'n farà res dins el termini que diuen

Publicat: Dissabte 14/07/2012 13:23
Autor: Guigui
albe6 ha escrit:Qui s'apunta a què el 2020 l'únic acabat d'aquesta "quimera" de PDI és la L9-L10?
Jo, no. Perquè no estarà acabada ni per aquella data.
albe6 ha escrit:I una altra cosa, si sempre s'ha dit que la L2 per sota Montjuïc cap a l'Aeroport, llavors com és que al PDi es queda pel camí? No s'enten de cap manera
Perquè s'ajuntarà amb l'L9 a partir de Parc Logístic, compartint via fins a l'aeroport.

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Dissabte 14/07/2012 14:34
Autor: gatvell
Jo no m'agafo el PDI com quelcom que s'ha de fer si o si, en un perióde de temps determinat. Penso que es una guia de varis projectes, idees, o conceptes que es poden fer durant un període de temps determinat.
Ara, crec que seria molt bona idea parlar d'aquest PDI, coses que potser no caldria fer o fer-les diferents, etc. Encara que en altres fils ja es comentin, com el tema del tramvia, es podria enllaçar-ho aquí com a referència.

I el PDI 2009-2018, què?

Publicat: Dissabte 14/07/2012 15:14
Autor: Guigui
Precisament, si es va publicar un PDI 2009-2018, que teòricament, encara és vigent, per què s'han embrancat en un de nou, amb prou feines diferent, diferint-lo només dos anys en un període total de deu, i en un escenari d'incertesa total pel tancament de caixa que hi ha? Tan sols se m'acut una explicació: volien fer-ne un que no vingués "de l'altra banda".

Re: I el PDI 2009-2018, què?

Publicat: Dissabte 14/07/2012 16:22
Autor: victorcasta
Guigui ha escrit:Precisament, si es va publicar un PDI 2009-2018, que teòricament, encara és vigent, per què s'han embrancat en un de nou, amb prou feines diferent, diferint-lo només dos anys en un període total de deu, i en un escenari d'incertesa total pel tancament de caixa que hi ha? Tan sols se m'acut una explicació: volien fer-ne un que no vingués "de l'altra banda".
Del PDI 2009-2018 ja no hi ha cap rastre. Fa un any es va fer l'encàrrec per el·laborar-ne un de nou.

Igualment: per què es va liquidar el PDI 2009-2018?

Publicat: Dissabte 14/07/2012 16:25
Autor: Guigui
Ja era d'esperar que això anés de la mà d'aquest nou PDI, però continua deixant oberts tots els interrogants de per què es va arxivar a la paperera.

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Dissabte 14/07/2012 16:28
Autor: victorcasta
Sigues malpensat. Potser la resposta és que el va fer el tripartit i no l'actual govern. Sent benevolent, crec recordar que es revisarien els plans fets per la conselleria, sobretot referent al Pla Nacional d'Infraestructures, que deien que estava sobredimensionat per al moment actual.

Malpensat, i tant!

Publicat: Dissabte 14/07/2012 16:29
Autor: Guigui
victorcasta ha escrit:Sigues malpensat.
Ho sóc. Vegeu la meva sospita expressada quatre missatges més amunt.

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Dissabte 14/07/2012 22:34
Autor: gatvell
No sabia que hi havia un PDI 2009-2018.
I si, com diu Guigui, no m'extranyaria gens que CIU ho hagués expressament per esborrar qualsevol rastre del tripartit.
Son així, perque no es valori la seva mediocritat, han d'esborrar amb que se'ls pugui comprar.

En fi, ...

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Diumenge 12/08/2012 21:16
Autor: 437.001
M´acabo de llegir el PDI, i m´he fotut a riure quan he vist que segons el PDI 2011-2020, ara cal fer un salt de moltó just on hi ha el... Calaix de Sants. xD :boig

Actuació inclosa al lot del suposat soterrament de Bellvitge, pel mòdic preu de... 419 milions (suposadament). :nose

:'( xD

:cop

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Diumenge 12/08/2012 22:41
Autor: 437.001
Després d´haver-me llegit el PDI 2011-2020, heus aquí les meves conclusions en matèria ferroviària (tramvia, metro TMB, FGC, rodalies):

Tramvia:

-res.

Metro:

-L9 Aeroport T1-Collblanc (2014). Data creïble.
-L10 Zona Franca ZAL-Torrassa, i L9/L10 Collblanc-Zona Universitària (2016). Data creïble.
-L9/L10 Zona Universitària-Sagrera (inici obres el 2015). Si es tracta només d´acabar els túnels, la data de 2020 és creïble.
-L4 La Pau-Sagrera (2020). Lligada a l´acabament del túnel Sagrera-Mandri per part d´una de les tuneladores. Creïble només si això passés. De totes les ampliacions de metro fora de la L9/L10, la única que està començada, i només li falten uns 500 metres o menys de túnel que inclou l´estació de Santander, la resta està en servei o molt avançat.
-L3 Trinitat Nova-Trinitat Vella (2020). Creïble. De tots els perllongaments no començats, el que té millor relació TIR, només es tracta d´uns 500m de túnel i una estació.

FGC:

-Perllongaments de Terrassa (2014) i Sabadell (2016). Dates creïbles.
-Reforma de les estacions de Gràcia i de Sarrià. En execució.
-Funicular de Gelida (?).
-Potser alguna supressió de pas a nivell.

Adif (Rodalies):

-Reforma d´estacions (i a veure si aquesta vegada les de la cua de la R4 Terrassa-Manresa i Martorell-Sant Vicenç cauen per fi, les estacions de Viladecavalls i de Sant Miquel de Gonteres en particular, que la cosa és indecent! Almenys algunes de la R3 ja van per bon camí).
-Desdoblament de via Arenys-Blanes (o potser només Calella-Blanes?). En el segon cas, creïble i obra barata i senzilla.
-Desdoblament de via Montcada Ripollet-La Garriga (o potser només Montcada Ripollet-Parets?). En el segon cas, obra barata i senzilla.
-reconfiguració de platja de vies a l´estació de l´Hospitalet de Llobregat. Urgent i creïble.

===============================================================================

De totes les altres inversions anunciades, només dono una certa credibilitat als projectes de la L1 entre Fondo i Badalona-Estació (per més enllà del 2020, però creïble i necessària) i al de la L3 entre Zona Universitària i Pont d´Esplugues (aquesta no me la crec per al 2020 tampoc, però és la única que té calculat el TIR).

La resta és simplement fullaraca.

===============================================================================

Com a curiositat, el perllongament de la L2 entre Badalona PF i Can Ruti cau del PDI, probablement per motius arqueològics i (clar, també) econòmics.

===============================================================================

Més dades curioses:

-el soterrament de Montcada i Reixac R2 costaria 185 milions d´€.
-el soterrament de Sant Feliu de Llobregat R1/R4 costaria 106 milions d´€.
-la reconfiguració de l´estació de L´Hospitalet de Llobregat R1/R3/R4 costaria... 10 milions d´€.

En podriem treure conclusions, d´aquestes tres darreres factures... :|

Re: PDI 2011-2020

Publicat: Dilluns 13/08/2012 8:21
Autor: victorcasta
437.001 ha escrit:M´acabo de llegir el PDI, i m´he fotut a riure quan he vist que segons el PDI 2011-2020, ara cal fer un salt de moltó just on hi ha el... Calaix de Sants. xD :boig

Actuació inclosa al lot del suposat soterrament de Bellvitge, pel mòdic preu de... 419 milions (suposadament). :nose

:'( xD

:cop
És just on acaba el calaix i començaria l'àmbit d'actuació de La Torrassa.

Badalona|Pompeu Fabra - Can Ruti

Publicat: Dilluns 13/08/2012 15:52
Autor: Adolescent barceloní
437.001 ha escrit:Com a curiositat, el perllongament de la L2 entre Badalona PF i Can Ruti cau del PDI, probablement per motius arqueològics i (clar, també) econòmics.
Bé, això al PDI 2009-2018 posava "algun tipus d'oferta de transport" o algo així, és que ja no deia ni metro. Primer deien L2, després una nova L13 (metro lleuger), després diuen "algun tipus de transport" i ara ja no diuen ni mu.

P.D: A Can Ruti hi ha 6 línies diürnes (B6, B12, B19, B24, B26, B27) i una de nocturna (N11). Ehmmm... :nose Bé, ja callo.