Vaga 17-set renfe, metro, bus (nomes TMB) i algun més?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Re: Vaga 17-set renfe, metro, bus (nomes TMB) i algun més?

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 25/09/2012 0:47

Si algú ha anat al Piiromusical, que expliqui com a funcionat la tornada a casa amb la vaga de metro.

Gràcies.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 25/09/2012 7:31

Anoche TMB informaba de la paralización del servicio de la L1 y L3 por actos vandálicos provocados por los trabajadores. Aquí dejo una foto.

Imatge



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 25/09/2012 9:45

aquesta foto que penges no son els actes vandàlics de la vaga, sinó una bretolada universitària que es va produir fa pocs dies i que se'n parla a un altre fil.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 25/09/2012 16:08

Doncs a twitter avui ho atribuien a la vaga d'ahir.Coses de les xarxes socials doncs. Així va ser la gamberrada universitària.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dimarts 25/09/2012 18:53

No sé que pensar, ja que la notícia de la web de La Vanguàrdia sobre la gamberrada feia referència a només un cotxe brut, en canvi, aquesta última foto se'n veuen uns quants.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 25/09/2012 20:16

només un cotxe brut en un tren tipus "cuc"? difícil, difícil...



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 25/09/2012 20:23

El LLOP ha escrit:només un cotxe brut en un tren tipus "cuc"? difícil, difícil...
Per curiositat, se sap quina unitat ha estat?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 25/09/2012 22:59

foronda 141 ha escrit:Si algú ha anat al Piiromusical, que expliqui com a funcionat la tornada a casa amb la vaga de metro.

Gràcies.
Aquest any s'ha l'afluència de públic m'ha semblat lleugerament més petita que l'any anterior, possiblement com a conseqüència de que la gent s'hagi estimat més no agafar el metro en dia de vaga.

Jo vaig arribar a Pl. Espanya cap a dos quarts de nou amb l'L1, i no hi havia més passatge del que hi pot haver en hora punta d'un dia normal.

En acabar l'espectacle, a quarts d'onze, a les boques que donen a l'Av. Maria Cristina hi havia vigilants que en regulaven l'accés i una massa de gent que s'hi amuntegava. En canvi, la boca situada al C/ de la creu Coberta era pràcticament deserta. Vaig baixar i em vaig dirigir cap a l'L3. Tant les andanes d'ambdues línies com el tren que vaig agafar eren força buits, tant que fins i tot m'hi vaig poder asseure.

Cal destacar que cap a tres quarts de deu (el piromusical començava a les deu en punt) un piquet va assaltar un tren de l'L1 direcció Hospital de Bellvitge, a l'estació de Pl. Catalunya. Segons m'han explicat, la gent va decidir agafar l'L3 en vista de que el tren romandria una bona estona aturat, doncs a mesura que el motorista remuntava les palanques d'emergència les anaven tornant a accionar per l'altre costat.


En conclusió, m'ha sorprès el poc impacte que ha tingut l'espectacle d'enguany a la xarxa de metro. Per comparar-ho amb l'any passat, comento que vaig ser-m'hi gairebé una hora per a fer el trajecte Barceloneta - Pl. Espanya. A la mateixa estació de la Barceloneta els trens ja circulaven massificats. Tant els trens de l'L4 com els de l'L1 no s'aturaven a Pl. Urquinaona a càusa de l'aglomeració i el transbord s'havia de fer Passeig de Gràcia - Pl. Catalunya. Finalment, un cop arribat a Pl. Espanya vaig trigar més de deu minuts en poder sortir al carrer, entre calor i empentes.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 25/09/2012 23:27

Confirmant el comentari d'EL LLOP , en aquest link surt la foto i la notícia i diu clarament que és assumible a una bretolada universitària i en cap cas a piquets de TMB

http://societat.e-noticies.cat/universi ... 68294.html



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”