Xarxes socials i respostes d'operadors de transport

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon

Trobeu eficients les respostes d'operadors de transport a través de xarxes socials?

Si, sempre m'han contestat àmpliament
1
13%
Si, tot i ser respostes estàndard i bàsiques
1
13%
Si, parcialment
2
25%
Depenent del dia ho fan bé o malament
1
13%
No, les respostes no han estat satisfactòries
1
13%
No, qui va respondre no en tenia ni idea!
1
13%
No, van ser uns grollers!
1
13%
Altres
0
No hi ha cap vot
 
Vots totals: 8
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Xarxes socials i respostes d'operadors de transport

Entrada Autor: metring » Dissabte 09/03/2013 10:09

Al fil http://transport.cat/viewtopic.php?f=6&t=12898 s'ha plantejat si el servei d'informació d'operadors de transport és prou eficient o no. Us ha satisfet algun cop que hagueu plantejat una pregunta, queixa, suggeriment...?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 11/03/2013 12:10

Continua el "rifi-rafe" de l'altre dia, pel cas de l'accident de bus:
@transportcat Facilitem informació relacionada amb el servei de #busbcn i #metrobcn. No revelem dades d’altres àmbits. Gràcies.

10.27 - 11 de març 2013

1 m transport.cat ‏@transportcat
@TMB_Barcelona Per parlar de presentacions de discs i festivals, sí que feu difusió. Això és informació de servei?
Tinc la sensació de que ens prenen el pèl...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 11/03/2013 18:01

Ostres, veig que algú ha votat l'opció de "No, van ser uns grollers!". Si la persona que ha votat pogués explicar quin va estar el motiu, li agrairia, sinó no passa res.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dilluns 11/03/2013 18:24

metring ha escrit:
Twitter de TMB @TMB_Barcelona ha escrit:@transportcat Facilitem informació relacionada amb el servei de #busbcn i #metrobcn. No revelem dades d’altres àmbits. Gràcies.
És el que deia a l'altre fil. Si ells mateixos es delaten. Un accident és informació relacionada amb el servei de #busbcn. O que us ho diguin en privat (pel Twitter es pot) o bé que us diguin que no volen dir-ho, però tot això és... No li veig el perquè per dir que l'autobús tal es va xocar contra un Alsa, això no és revelar informació privada ni res per l'estil.

Per cert, bona resposta per part vostra, això seria el típic "¡Zasca!" de l'APM.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 11/03/2013 19:01

Adolescent barceloní ha escrit:
metring ha escrit:
Twitter de TMB @TMB_Barcelona ha escrit:@transportcat Facilitem informació relacionada amb el servei de #busbcn i #metrobcn. No revelem dades d’altres àmbits. Gràcies.
És el que deia a l'altre fil. Si ells mateixos es delaten. Un accident és informació relacionada amb el servei de #busbcn. O que us ho diguin en privat (pel Twitter es pot) o bé que us diguin que no volen dir-ho, però tot això és... No li veig el perquè per dir que l'autobús tal es va xocar contra un Alsa, això no és revelar informació privada ni res per l'estil.

Per cert, bona resposta per part vostra, això seria el típic "¡Zasca!" de l'APM.
A mi un cop, seguint amb l'exemple que poses, el twitter d'Emergències de Catalunya (@emergenciescat), al haver-hi una avaria d'un bus proper a Mataró, li vaig fer una broma a un amic dient-li que se li havia tornat a espatllar la C4 de Casas i ells em van contestar, mitjançant DM, que havia sigut un autocar de l'Empresa Pujol. Trobo que TMB podria seguir una mica aquest exemple...i encara més quan jo no els vaig demanar quina empresa havia sigut, simplement havia fet una broma a un amic per el twitter.


Salutacions,

Oriol

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”