Botiga ratp Metro Paris

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
xevi
N7
N7
Entrades: 606

Botiga ratp Metro Paris

Entrada Autor: xevi » Dilluns 22/09/2014 12:17

Algú sap si existeix alguna botiga on venguin obsequis relacionats amb el transport de Paris? He buscat al web del ratp.fr i no ho trobo res. Si existeix, hi ha alguna cosa interessant? maquetes...



Avatar de l’usuari
metro3001
N5
N5
Entrades: 130

Entrada Autor: metro3001 » Dilluns 22/09/2014 13:01

Hola xevi.

Jo el que tinc, es mitjançant ebay.
Si poses ratp, et sortirà de tot una mica...
Samarretes, pins, etc...
I alguna que altre cosa..
Salutacions cordials



xevi
N7
N7
Entrades: 606

Entrada Autor: xevi » Dilluns 22/09/2014 13:45

Moltes gràcies! I fisicament on està? no hi havia una botiga ratp a Chatelet...?



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 22/09/2014 14:42

En algunes botigues de souvenirs de la Rue de Rivoli n'hi há alguna coseta del metro de París, com postals o samarretes, jo vaig comprar-ne una amb tota la xarxa de metro estampada al frontal.



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dilluns 22/09/2014 18:23

xevi ha escrit:Algú sap si existeix alguna botiga on venguin obsequis relacionats amb el transport de Paris? He buscat al web del ratp.fr i no ho trobo res. Si existeix, hi ha alguna cosa interessant? maquetes...
Bona tarda,

Si et refereixes a si existeix la seu oficial de la RATP a París hi ha la del núm. 54 de Quai de la Rapée. Ara bé, desconec si hi ha tot això que dius...
Jo tenia un plànol del metro de París de 1980 però el vaig perdre o estripar, no ho recordo. M´agradaria tenir-ne un de nou i si algú va per París i visita aquest lloc que n´informi, si us plau...

Gràcies,
MANEL



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dilluns 22/09/2014 20:45

Un company del fòrum hem va regalar una estovalla (''mantel'') que hi havia dibuixat un mapa del metro de parís. Desconec si el va adquirir ell, o li van regalar ja. Però pel que sembla, és original de la RATP


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dilluns 22/09/2014 22:12

Metropondikas ha escrit:
xevi ha escrit:Algú sap si existeix alguna botiga on venguin obsequis relacionats amb el transport de Paris? He buscat al web del ratp.fr i no ho trobo res. Si existeix, hi ha alguna cosa interessant? maquetes...
Bona tarda,

Si et refereixes a si existeix la seu oficial de la RATP a París hi ha la del núm. 54 de Quai de la Rapée. Ara bé, desconec si hi ha tot això que dius...
Jo tenia un plànol del metro de París de 1980 però el vaig perdre o estripar, no ho recordo. M´agradaria tenir-ne un de nou i si algú va per París i visita aquest lloc que n´informi, si us plau...

Gràcies,
MANEL
No em sona que hi hagi cap botiga a la "Maison de la RATP" (54 quai de la Rapée com bé dius, al costat de la Gare de Lyon). Si que hi ha exposats alguns autobusos antics:

Imatge

A moltes botigues de souvenirs pots trobar un munt de coses estampades amb el planol del metro, des de davantals fins a calçotets...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 23/09/2014 9:45

Un dels primers cops que vaig anar a París em vaig comprar aquest llibre, en una llibreria normal:

http://www.amazon.fr/Le-patrimoine-RATP ... 2842340078

És del 1996, i per altra banda, amb la venda per Internet, portar-se llibres ha perdut una mica d'encant (i de "sentit", quan el preu és similar), però em continua semblant interessant.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 24/09/2014 1:45

L'any 2004 vaig comprar tres llibres bonissims sobre l'historia del metro de Paris amb moltssimes imatges...dos d'ells son "totxos" de consideracio pel tamany i els tres valien quasi 100€ o 200€ o mes...no m'enrecordo be...i si era a Chatelet pero a l'estacio del RER, si vas amb el metro desde Chatelet-Les HAlles i mitjançan un pasasdid inacabable amb cintes varies transportadores i a "Petar" de gent que va superestressada...arribes a l'altre estacio i has de marcar de nou...o passar un altre acces , el dels regionals..no se si n'hi ha d'aces directe desde el carrer...jo m'en anava de Paris cap a PArc des Sceaux i ho vaig veure i comprar "al vol"... ara no puc pero ja posare fotos de les portades... son llibres editats per la RAPT *

De totes formes aquest any he anat a PAris i vaig intentar trobar-ho ( no m'enrecordaba del tramit del segon acces) i despres del interminable enllaç al veure aquest acces vaig fer mitja volta ja que no podia entretenir-me mes.

* per cert les aplicacions per Android de la RAPT son molt bones, i si vols fer turisme virtual "Visit paris by metro" i molt util alla..



http://www.ratp.fr/en/ratp/r_90747/visi ... -by-metro/


https://play.google.com/store/apps/deta ... isme&hl=es


https://play.google.com/store/apps/deta ... ratp&hl=es



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”