Al tanto: nova modalitat d'estafa comprant targetes al metro

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Al tanto: nova modalitat d'estafa comprant targetes al metro

Entrada Autor: metring » Divendres 15/05/2015 13:10

Ferran Estrada ‏@ferranestrada

@TMBinfo.Fa un moment a verdaguer señora estafada amb targeta gastada per part d'un senyor que la deixa a la safata i ell s'emporta 1 nova.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 15/05/2015 13:44

Doncs ella potser serà una "señora", però ell, de "senyor", fent aquestes coses, no gens... :?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 15/05/2015 13:47

metring ha escrit:Ferran Estrada ‏@ferranestrada

@TMBinfo.Fa un moment a verdaguer señora estafada amb targeta gastada per part d'un senyor que la deixa a la safata i ell s'emporta 1 nova.
Aquesta estratègia de deixar una targeta esgotada aprofitant l'estona que s'imprimeix la nova a l'aparell ja s'havia fet en anteriors ocasions.



Avatar de l’usuari
TramviaBlau
N6
N6
Entrades: 237

Entrada Autor: TramviaBlau » Dimarts 19/05/2015 0:04

Jo fa uns anys vaig estar a punt de caure. Però van passar dues coses, primer que al costat hi havia un paio que trigava massa en la màquina del costat (ja hi era abans d´arribar jo i no semblava fer res i tenia pinta sospitosa),i em tenia amb la mosca sota el nas i segon que jo pagava amb targeta de crèdit i sempre demano el rebut de l´operació, o sigui que vaig agafar sense adonar-me la targeta ja esgotada que hi era al calaix però em vaig esperar al rebut que va sortir amb la targeta correcta. De seguida vaig mirar al paio del costat que es va anar dissimulant.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”