Proposen substituir metro Londres per passadissos rodants

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Proposen substituir metro Londres per passadissos rodants

Entrada Autor: wefer » Dijous 10/09/2015 9:44

losreplicantes.com ha escrit:Proponen sustituir una línea del metro de Londres por pasillos rodantes

El estudio NBBJ ha propuesto transformar el metro de Londres en un sistema de pasillos rodantes a diferentes velocidades.

[...]
El estudio propone sustituir la Circle Line (línea circular) por un sistema de andadores de un total de 28 kilómetros de largo en ambos sentidos.
Se propone un sistema de andadores más sofisticados que los de los aeroportertos, con diferentes carriles con velocidades progresivas (la más cercana al andén más despacio y la más lejana más rápido y con asientos) llegando hasta los 24 km/hora (15 millas por hora).

Imatge
Seguir llegint:
http://www.losreplicantes.com/articulos ... -rodantes/



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dijous 10/09/2015 9:54

Molt bonic, pero ni en caben tants en un túnel de dos vies (perquè a la foto només surten en un sentit, pero ocupant l'espai de dues vies), ni seria igual de ràpid que un tren quan haguessis de fer més de 3 o 4 parades. Ja m'explicaran com tenen previst anar de Bank a Paddington. A més, aquesta reconversió també afectaria a la Metropolitan, La Hammersmith i la District. Per cert, la Circle ja no és circle, i això els dificultaria molt els finals de cada cinta.
La idea és una mica estrafolària però almenys la podrien aplicar en transbords llargs.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 14/09/2015 12:52

Alguien fuma cosas extrañas y le a dado por redactar una "noticia".

Y no fuma precisamente Ducados...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 14/09/2015 12:53

Doncs jo pensava que era una innocentada! :)



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 14/09/2015 23:06

Jo havia llegit en una revista francesa que ho volien fer amb trams de túnels abandonats (com un ramal de la línia Picadilly), però no en trams actualment en servei.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 15/09/2015 0:00

A París, al passadís de transbordament de Montparnasse-Bienvenüe entre les línies 4/12 i 6/13, van instal·lar un "trottoir roulant rapide" que arribava a 11 km/h. Finalment el van suprimir ja que hi havia força accidents i averies.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Trottoir_roulant_rapide



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 15/09/2015 12:01

Sagrerenc ha escrit:A París, al passadís de transbordament de Montparnasse-Bienvenüe entre les línies 4/12 i 6/13, van instal·lar un "trottoir roulant rapide" que arribava a 11 km/h. Finalment el van suprimir ja que hi havia força accidents i averies.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Trottoir_roulant_rapide
Ho recordo, fa uns anys vaig passar per allà i el tenien sempre aturat.



Gat_l-h
N4
N4
Entrades: 58
Ubicació: L'Hospitalet centre del centre

Entrada Autor: Gat_l-h » Divendres 30/10/2015 22:16

Apuesta proposta m'ha recordat el que imaginava Isaac Asimov a les megàpolis del futur.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 31/10/2015 10:29

metring ha escrit:
Sagrerenc ha escrit:A París, al passadís de transbordament de Montparnasse-Bienvenüe entre les línies 4/12 i 6/13, van instal·lar un "trottoir roulant rapide" que arribava a 11 km/h. Finalment el van suprimir ja que hi havia força accidents i averies.

https://fr.wikipedia.org/wiki/Trottoir_roulant_rapide
Ho recordo, fa uns anys vaig passar per allà i el tenien sempre aturat.
Jo vaig gaudir-ne molt, el primer cop que vaig anar a París (2002) :riure


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”