Cancel·ladores del metro defectuoses

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Cancel·ladores del metro defectuoses

Entrada Autor: metring » Dimarts 03/11/2015 15:09

Darrerament, tant per experiència pròpia com casos vists a Twitter, a moltes estacions de metro ens trobem amb que anem a cancel·lar el títol corresponent per entrar, i surt el missatge de "Títol defectuós". Personalment, m'ho he trobat a una estació de la L2 dos dies seguits, i a d'altres línies, a can TMB s'han trobat reclamacions sobre el mateix cas. Us ha passat?



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 03/11/2015 15:32

metring ha escrit:Darrerament, tant per experiència pròpia com casos vists a Twitter, a moltes estacions de metro ens trobem amb que anem a cancel·lar el títol corresponent per entrar, i surt el missatge de "Títol defectuós". Personalment, m'ho he trobat a una estació de la L2 dos dies seguits, i a d'altres línies, a can TMB s'han trobat reclamacions sobre el mateix cas. Us ha passat?
Efectivament, però no és un problema que afecti al FMB, si no a qualsevol operador.

De fet, sovint són problemes de lectura de la validadora amb la barra magnètica del títol en concret, ja que m'he trobat situacions que a la validadora 1 me la agafa com a defectuosa i a la 2 funciona perfectament.

Quan a diferents validadores es reprodueix el mateix problema, el possible causant deu ser la barra magnètica del títol i no el lector (Que és quan ja et fan el canvi).


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 03/11/2015 18:18

A mí no es que me salga el mensaje de "Títol defectuós", ¡es que directamente me echa la tarjeta al suelo, sale por la ranura como un rayo! Esto me ha pasado esta mañana en una maquinita de la estación de Santa Coloma.

Algunas ni siquiera te imprimen en el reverso. Tú imagínate que vas a estrenar un abono, lo metes en la máquina y no te puede imprimir la fecha de caducidad. ¿Cómo te quedas?

Lo mismo como si metes la tarjeta y es el último viaje de la T10.



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 03/11/2015 21:43

Aquest últims dies he tingut problemes a renfe:
Després de validar dos viatges d'una T-10 de 3 zones a Quatre Camins pugem a Martorell i fem l'enllaç a renfe (validant sense problema al sortir i tornar a entrar) per anar cap a Pl. Catalunya. Allà validem per sortir i no ens deixa. Al dia següent, al agafar de Barcelona-França fins França amb la T-10 d'1 zona no em deixava sortir. Tot solucionat al Punt de Control, però vaja ...


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 03/11/2015 22:02

raulitinbcn ha escrit: Al dia següent, al agafar de Barcelona-França fins França amb la T-10 d'1 zona no em deixava sortir.
Jo aquí m'he perdut :x


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 03/11/2015 22:04

Miquel ha escrit:
raulitinbcn ha escrit: Al dia següent, al agafar de Barcelona-França fins França amb la T-10 d'1 zona no em deixava sortir.
Jo aquí m'he perdut :x
Supose que en lloc de França voldrà dir Sants :nose


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 03/11/2015 22:39

raulitinbcn ha escrit:Aquest últims dies he tingut problemes a renfe:
Després de validar dos viatges d'una T-10 de 3 zones a Quatre Camins pugem a Martorell i fem l'enllaç a renfe (validant sense problema al sortir i tornar a entrar) per anar cap a Pl. Catalunya. Allà validem per sortir i no ens deixa.
Normal que no us deixi. El trajecte descrit són 4 zones: 2B, 3B, 2B i 1.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 04/11/2015 16:25

¿Pero no os ha pasado alguna vez que cuando metéis la tarjeta en la máquina, esta la rechaza y la devuelve "de mala leche"?



Avatar de l’usuari
local
N5
N5
Entrades: 85
Ubicació: ÀMB

Entrada Autor: local » Dimecres 04/11/2015 17:43

Renfe445 ha escrit:¿Pero no os ha pasado alguna vez que cuando metéis la tarjeta en la máquina, esta la rechaza y la devuelve "de mala leche"?
No. El que de vegades m'ha passat ha estat que la cancel·ladora triga en marcar el viatge una estona i després surt la targeta arrugada i amb taques de tinta.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”