TMB va donar un bon servei el dia de Sant Jordi?
- oscar440
- N8

- Entrades: 1049
- Membre des de: 13 set. 2005, 18:26
- UbicaciĂł: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
TMB va donar un bon servei el dia de Sant Jordi?
Hola, nomĂ©s volia fer-vos aquesta enquesta de mobilitat, pels que vareu utilitzar el transport pĂşblic de TMB (metro, autobĂşs, o ambdĂłs), per moure-us per Barcelona el dissabte 23, dia de Sant Jordi. És evident que un dia com aquest, i mĂ©s si Ă©s dissabte, hi haura força aglomeraciĂł de gent i el viatge no serĂ pas còmode. Però el que no es pot fer Ă©s mirar cap un altre lloc, i no reforçar, com a mĂnim, les linies de bus cap al centre de la ciutat, i permetre, en el cas per exemple, en el cas de la 22, la 39, la 47, o la 55 unes freqüències de pas superior als 20 minuts cap a les 11h del matĂ. Era imposible pujar als vehicles, perquè en dos o tres parades s´omplien i el conductor ja no obria portes, per motius de seguretat. Aquest problema era molt semblant al metro, a Urquinaona vaig veure personal de seguretat regulant l´entrada i el flux de viatgers. Penso que TMB hauria de fer les coses millor i no mirar cap un altre lloc. Penso que haurien hagut de reforçar les freqüències de pas als busos i al metro, precisament per motius de seguretat. Per això, penso que TMB no va donar pas un bon servei pel Sant Jordi, jo per tornar a casa vaig haver d´agafar un taxi, perquè era imposible utilitzar ni els busos ni el metro. Ja se sap, a Barcelona TMB Ă©s el que ens mou, Ă©s clar que sĂ...
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
- Renfe445
- N10

- Entrades: 4593
- Membre des de: 16 ago. 2012, 19:33
- Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
- Contacta:
Re: TMB va donar un bon servei el dia de Sant Jordi?
En mi caso la lĂnea 1 iba petadĂsima, mucha más gente que en la hora punta de la mañana.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
La H12 portava torns amb busos està ndard, a petar de gent òbviament.
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
He trobat a Twitter aquestes imatges de l'estaciĂł de Catalunya:
fgc113 l’ha editat per darrera vegada el dia: 30 abr. 2016, 15:43, en total s’ha editat 1 vegada.
Metrovalència et recorda que viatjar sense tĂtol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.
A la lĂnia 4, a Jaume I cap a Trinitat Nova eren les 19:45 i vaig haver de deixar passar un metro per a poder pujar, les andanes plenes com si quelcom haguĂ©s ocorregut i al metro en el qual vaig pujar, petadĂssim de gent fins Verdaguer... A sobre, la conductora anava lentĂssima i els indicadors marcaven 4 minuts i realment va trigar 6 perquè sempre retornava als 4 inicials... Semblava una vaga encoberta. S'ho haurien de fer mirar.
-
ferran6420
- N6

- Entrades: 283
- Membre des de: 11 gen. 2015, 18:45
Jo el dissabte de TMB vaig agafar la 68, la 50, la L2 i la 68 altra cop en aquest ordre per anar i tornar de teatre i haig de dir que a l'anada la 50 anava plena de gent (i com sempre amb 13xx) i a la tornada hi havia moltĂssima gent a la parada d'Aribau amb Gran Via. La majoria de persones que anaven a CornellĂ o per la zona van deixar passar el 67 (amb 13xx, òbviament...) i van agafar la 68. Per la resta molt bĂ©. La L2 anava amb la quantitat de passatge habitual en cada dissabte, tot i que la meva companya va notar mes gent jajaja. Com a curiositat el 68 que vaig agafar per baixar de SarriĂ a Plaça Catalunya va ser el 1365
DesprĂ©s de tot això opino que lĂnies com la 50 o la 67 haurien d'haver portat articulats o si no fos possible mĂ©s torns. El metro jo i la meva companya el vam notar bĂ©.
DesprĂ©s de tot això opino que lĂnies com la 50 o la 67 haurien d'haver portat articulats o si no fos possible mĂ©s torns. El metro jo i la meva companya el vam notar bĂ©.
-
Intercanviador
- N4

- Entrades: 57
- Membre des de: 28 jul. 2012, 23:56
Rotundament NO.
En un dia en què previssiblement la demanda pujaria molt per sobre de la d'un dia laboral normal, el servei era l'habitual d'un dissabte, com un 50% del d'un dia normal. No és extrany que es desbordés. Tinc la sort d'agafar el H10 prop de l'inici, entre Meridiana i Passeig de Grà cia, a les 10:30 no podia agafar gent, vaig veure gent en cadira de rodes que no podia pujar-hi. I a les 19:30, els accessos a Plaça Catalunya/Rambles del metro restringits perquè a l'andana ja no s'hi cabia.
En aquest paĂs sembla que la Ăşnica cosa important sigui el futbol.
En un dia en què previssiblement la demanda pujaria molt per sobre de la d'un dia laboral normal, el servei era l'habitual d'un dissabte, com un 50% del d'un dia normal. No és extrany que es desbordés. Tinc la sort d'agafar el H10 prop de l'inici, entre Meridiana i Passeig de Grà cia, a les 10:30 no podia agafar gent, vaig veure gent en cadira de rodes que no podia pujar-hi. I a les 19:30, els accessos a Plaça Catalunya/Rambles del metro restringits perquè a l'andana ja no s'hi cabia.
En aquest paĂs sembla que la Ăşnica cosa important sigui el futbol.
- Fran-Ikarus
- N11

- Entrades: 5816
- Membre des de: 21 maig 2005, 01:19
- UbicaciĂł: La Gran Barcelona
- Contacta:
No vaig ser-hi, a Barcelona (nomĂ©s vaig utilitzar l'H10 a les 9 del matĂ, gens significatiu), però no em sorpren gens els problemes amb les diverses lĂnies de busos (H12 amb estĂ ndars, tela marinera...)
Allò que no puc comprendre Ă©s com es pot col·lapsar el metro, fins el punt d'esdevenir inutilitzable (com detalla l'autor del tema), en una jornada que sĂ, Ă©s festiva i "de carrer", però no tĂ© cap esdeveniment concret dels que fan col·lapsar una franja horĂ ria determinada perquè tothom hi va o en torna alhora (partits estelars al Camp Nou, Piromusical, festival aeri, Any Nou, manifestacions de la Via Catalana...).
Allò que no puc comprendre Ă©s com es pot col·lapsar el metro, fins el punt d'esdevenir inutilitzable (com detalla l'autor del tema), en una jornada que sĂ, Ă©s festiva i "de carrer", però no tĂ© cap esdeveniment concret dels que fan col·lapsar una franja horĂ ria determinada perquè tothom hi va o en torna alhora (partits estelars al Camp Nou, Piromusical, festival aeri, Any Nou, manifestacions de la Via Catalana...).
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
No se de que us sorpreneu, les altes esferes de l'empresa ja sabem que no solen gastar les neurones mĂ©s enllĂ d'usar-les per fer autobombo i en projectes grandiloqĂĽents.Fran-Ikarus ha escrit:No vaig ser-hi, a Barcelona (nomĂ©s vaig utilitzar l'H10 a les 9 del matĂ, gens significatiu), però no em sorpren gens els problemes amb les diverses lĂnies de busos (H12 amb estĂ ndars, tela marinera...)
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Albert Llauger
- N5

- Entrades: 129
- Membre des de: 11 oct. 2013, 13:18
- UbicaciĂł: Barcelona (Joanic L4)
Clarament NO. Els busos a tope i sense reforç de freqüències, part dels torns de la 47 amb articulats però a les lĂnies de Zona el tema articulats Ă©s molt greu, amb alguns estĂ ndards a les lĂnies H8, H10, H12 i H16, i les 50, 67 i 68 tot estĂ ndards.
- Adolescent barcelonĂ
- N9

- Entrades: 2397
- Membre des de: 25 feb. 2012, 15:00
- Ubicació: Entre el Barcelonès i el Bages
- Contacta:
No em vull imaginar què hagués passat si Sant Jordi hagués caigut en diumenge...
Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClà ssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7425
- Membre des de: 19 abr. 2005, 23:55
- UbicaciĂł: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
L'any que ve ho sabrà sAdolescent barcelonà ha escrit:No em vull imaginar què hagués passat si Sant Jordi hagués caigut en diumenge...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif, Afició ferrovià ria - Web ferrovià ria - Història de la SEAT - Museu del Transport de Barcelona
-
ManuFerrandiz_126
- N4

- Entrades: 51
- Membre des de: 30 gen. 2016, 12:23
Jo soc el que va penjar la fotografĂa a Twitter,la estaciĂł que surt es la de Catalunya, va a començar a ploure i la gente per tal de no mullar-se va començar a entrar al metro ,i en cuestiĂł de poc menys de 10 min. La famosa "rotonda" situada sota l'inci de la Rambla y Catalunya estaba a petar,no es podĂa ni caminar,ja no parlo d'agafar el metro ,si no ,parlo d'entrar i comprar un billete,jo havia d'anar a Terrassa amb els FGC pero al veure que no es podĂa passar vaig a amar cap a Rodalies i igual,i clar vaig passar per la andana de la L3 que tambĂ© estava a petar.La meva opinio;haurien d'haver regulat la entrada al metro perque el problema era que les zones comunes estaven plenes de gent esperant a que pares de ploure i la gent que realmente volia sortir del Centre no ho podĂa fer