TMB va donar un bon servei el dia de Sant Jordi?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon

Et sembla que TMB va donar un bon servei el dia de Sant Jordi?

Si
0
No hi ha cap vot
No
8
100%
 
Vots totals: 8
Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 742
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

TMB va donar un bon servei el dia de Sant Jordi?

Entrada Autor: oscar440 » Dimarts 26/04/2016 13:13

Hola, només volia fer-vos aquesta enquesta de mobilitat, pels que vareu utilitzar el transport públic de TMB (metro, autobús, o ambdós), per moure-us per Barcelona el dissabte 23, dia de Sant Jordi. És evident que un dia com aquest, i més si és dissabte, hi haura força aglomeració de gent i el viatge no serà pas còmode. Però el que no es pot fer és mirar cap un altre lloc, i no reforçar, com a mínim, les linies de bus cap al centre de la ciutat, i permetre, en el cas per exemple, en el cas de la 22, la 39, la 47, o la 55 unes freqüències de pas superior als 20 minuts cap a les 11h del matí. Era imposible pujar als vehicles, perquè en dos o tres parades s´omplien i el conductor ja no obria portes, per motius de seguretat. Aquest problema era molt semblant al metro, a Urquinaona vaig veure personal de seguretat regulant l´entrada i el flux de viatgers. Penso que TMB hauria de fer les coses millor i no mirar cap un altre lloc. Penso que haurien hagut de reforçar les freqüències de pas als busos i al metro, precisament per motius de seguretat. Per això, penso que TMB no va donar pas un bon servei pel Sant Jordi, jo per tornar a casa vaig haver d´agafar un taxi, perquè era imposible utilitzar ni els busos ni el metro. Ja se sap, a Barcelona TMB és el que ens mou, és clar que sí...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 26/04/2016 14:46

En mi caso la línea 1 iba petadísima, mucha más gente que en la hora punta de la mañana.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 26/04/2016 15:23

La H12 portava torns amb busos estàndard, a petar de gent òbviament.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 26/04/2016 16:35

He trobat a Twitter aquestes imatges de l'estació de Catalunya:
fgc113 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 30/04/2016 15:43, en total s’ha editat 1 vegada.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

adriaesc
N7
N7
Entrades: 490
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Dimarts 26/04/2016 17:47

A la línia 4, a Jaume I cap a Trinitat Nova eren les 19:45 i vaig haver de deixar passar un metro per a poder pujar, les andanes plenes com si quelcom hagués ocorregut i al metro en el qual vaig pujar, petadíssim de gent fins Verdaguer... A sobre, la conductora anava lentíssima i els indicadors marcaven 4 minuts i realment va trigar 6 perquè sempre retornava als 4 inicials... Semblava una vaga encoberta. S'ho haurien de fer mirar.



ferran6420
N6
N6
Entrades: 283

Entrada Autor: ferran6420 » Dimarts 26/04/2016 20:07

Jo el dissabte de TMB vaig agafar la 68, la 50, la L2 i la 68 altra cop en aquest ordre per anar i tornar de teatre i haig de dir que a l'anada la 50 anava plena de gent (i com sempre amb 13xx) i a la tornada hi havia moltíssima gent a la parada d'Aribau amb Gran Via. La majoria de persones que anaven a Cornellà o per la zona van deixar passar el 67 (amb 13xx, òbviament...) i van agafar la 68. Per la resta molt bé. La L2 anava amb la quantitat de passatge habitual en cada dissabte, tot i que la meva companya va notar mes gent jajaja. Com a curiositat el 68 que vaig agafar per baixar de Sarrià a Plaça Catalunya va ser el 1365 :|
Després de tot això opino que línies com la 50 o la 67 haurien d'haver portat articulats o si no fos possible més torns. El metro jo i la meva companya el vam notar bé.



Intercanviador
N4
N4
Entrades: 57

Entrada Autor: Intercanviador » Dimarts 26/04/2016 20:10

Rotundament NO.
En un dia en què previssiblement la demanda pujaria molt per sobre de la d'un dia laboral normal, el servei era l'habitual d'un dissabte, com un 50% del d'un dia normal. No és extrany que es desbordés. Tinc la sort d'agafar el H10 prop de l'inici, entre Meridiana i Passeig de Gràcia, a les 10:30 no podia agafar gent, vaig veure gent en cadira de rodes que no podia pujar-hi. I a les 19:30, els accessos a Plaça Catalunya/Rambles del metro restringits perquè a l'andana ja no s'hi cabia.

En aquest país sembla que la única cosa important sigui el futbol.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 27/04/2016 12:44

No vaig ser-hi, a Barcelona (només vaig utilitzar l'H10 a les 9 del matí, gens significatiu), però no em sorpren gens els problemes amb les diverses línies de busos (H12 amb estàndars, tela marinera...)

Allò que no puc comprendre és com es pot col·lapsar el metro, fins el punt d'esdevenir inutilitzable (com detalla l'autor del tema), en una jornada que sí, és festiva i "de carrer", però no té cap esdeveniment concret dels que fan col·lapsar una franja horària determinada perquè tothom hi va o en torna alhora (partits estelars al Camp Nou, Piromusical, festival aeri, Any Nou, manifestacions de la Via Catalana...).


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 27/04/2016 23:13

Fran-Ikarus ha escrit:No vaig ser-hi, a Barcelona (només vaig utilitzar l'H10 a les 9 del matí, gens significatiu), però no em sorpren gens els problemes amb les diverses línies de busos (H12 amb estàndars, tela marinera...)

Allò que no puc comprendre és com es pot col·lapsar el metro, fins el punt d'esdevenir inutilitzable (com detalla l'autor del tema), en una jornada que sí, és festiva i "de carrer", però no té cap esdeveniment concret dels que fan col·lapsar una franja horària determinada perquè tothom hi va o en torna alhora (partits estelars al Camp Nou, Piromusical, festival aeri, Any Nou, manifestacions de la Via Catalana...).
No se de que us sorpreneu, les altes esferes de l'empresa ja sabem que no solen gastar les neurones més enllà d'usar-les per fer autobombo i en projectes grandiloqüents.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Albert Llauger
N5
N5
Entrades: 129
Ubicació: Barcelona (Joanic L4)

Entrada Autor: Albert Llauger » Dimecres 27/04/2016 23:33

Clarament NO. Els busos a tope i sense reforç de freqüències, part dels torns de la 47 amb articulats però a les línies de Zona el tema articulats és molt greu, amb alguns estàndards a les línies H8, H10, H12 i H16, i les 50, 67 i 68 tot estàndards.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 27/04/2016 23:41

No em vull imaginar què hagués passat si Sant Jordi hagués caigut en diumenge...


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 28/04/2016 10:37

Adolescent barceloní ha escrit:No em vull imaginar què hagués passat si Sant Jordi hagués caigut en diumenge...
L'any que ve ho sabràs :D



ManuFerrandiz_126
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: ManuFerrandiz_126 » Dissabte 30/04/2016 15:40

Jo soc el que va penjar la fotografía a Twitter,la estació que surt es la de Catalunya, va a començar a ploure i la gente per tal de no mullar-se va començar a entrar al metro ,i en cuestió de poc menys de 10 min. La famosa "rotonda" situada sota l'inci de la Rambla y Catalunya estaba a petar,no es podía ni caminar,ja no parlo d'agafar el metro ,si no ,parlo d'entrar i comprar un billete,jo havia d'anar a Terrassa amb els FGC pero al veure que no es podía passar vaig a amar cap a Rodalies i igual,i clar vaig passar per la andana de la L3 que també estava a petar.La meva opinio;haurien d'haver regulat la entrada al metro perque el problema era que les zones comunes estaven plenes de gent esperant a que pares de ploure i la gent que realmente volia sortir del Centre no ho podía fer



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”