L'Ajuntament de Barcelona atura els soterraments viaris

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

L'Ajuntament de Barcelona atura els soterraments viaris

Entrada Autor: wefer » Dimecres 11/05/2016 10:36

Curiosament, els mateixos que exigeixen al Govern Central la cobertura immediata de les vies de Montcada i Reixac, aturen les cobertures que els pertoquen perquè són massa cares. Exigim als altres que soterrin el tren, però nosaltres passem de soterrar les autopistes. Coherència al màxim!!!
La Vanguardia ha escrit:Colau recorta las obras más caras

Silvia Angulo

A Barcelona en Comú no le salen las cuentas. Las obras comprometidas por anteriores gobiernos municipales, sumadas a las que son prioritarias para el actual, dan como resultado unos números difíciles de asimilar para un presupuesto prorrogado y que prevé destinar los recursos a otros objetivos.
La cobertura de la ronda de Dalt –un compromiso firmado por CiU y PSC en el anterior mandato– o el proyecto de la plaza de las Glòries, con un millonario túnel que han heredado desde el 2007 los sucesivos equipos de gobierno, tienen su futuro en entredicho, al menos en los términos acordados con las entidades vecinales.
Seguir llegint:
http://www.lavanguardia.com/local/barce ... caras.html



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 11/05/2016 21:29

Esto de insistir en que BeC = ICV me parece un poco patético la verdad. Sí, sí, ya lo sabemos son tooodos iguales, y si no lo son nos encargamos de acusarlos de ello igualmente, muy bien.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dilluns 16/05/2016 15:01

wefer ha escrit:Curiosament, els mateixos que exigeixen al Govern Central la cobertura immediata de les vies de Montcada i Reixac, aturen les cobertures que els pertoquen perquè són massa cares. Exigim als altres que soterrin el tren, però nosaltres passem de soterrar les autopistes. Coherència al màxim!!!
La Vanguardia ha escrit:Colau recorta las obras más caras

Silvia Angulo

A Barcelona en Comú no le salen las cuentas. Las obras comprometidas por anteriores gobiernos municipales, sumadas a las que son prioritarias para el actual, dan como resultado unos números difíciles de asimilar para un presupuesto prorrogado y que prevé destinar los recursos a otros objetivos.
La cobertura de la ronda de Dalt –un compromiso firmado por CiU y PSC en el anterior mandato– o el proyecto de la plaza de las Glòries, con un millonario túnel que han heredado desde el 2007 los sucesivos equipos de gobierno, tienen su futuro en entredicho, al menos en los términos acordados con las entidades vecinales.
Seguir llegint:
http://www.lavanguardia.com/local/barce ... caras.html
El tema del túnel de les Glòries ho veig una mica complicat, doncs sembla que les obres ja estan començades des de fa un temps...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 16/05/2016 23:09

Don Ramón ha escrit:Esto de insistir en que BeC = ICV me parece un poco patético la verdad.
Doncs no sé a què et refereixes perquè ningú ha dit això... però ja que ho esmentes l'article comenta que per BComú a la reunió van participar:
La Vanguardia ha escrit:Una hora antes de la cita con los vecinos, la alcaldesa se reunía con la teniente de alcalde de Urbanismo, Janet Sanz, para conocer los detalles de los estudios técnicos que se han elaborado en estos meses. Al difícil encuentro con las asociaciones vecinales acudió Ada Colau no sólo con la responsable de Urbanismo, sino también con la de Movilidad, Mercedes Vidal, una prueba de la importancia de esta reunión que no discurrió por los cauces que Colau hubiera anhelado.
  • Tinent d'alcalde d'Urbanisme, Janet Sanz. ICV.
  • Responsable de Mobilitat i TMB, Mercedes Vidal. EUiA (forma part d'ICV)
Com bé podem veure, BComú i ICV no tenen res a veure. Però res de res!!! Només hi faltava el de la bici!!! :riure



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimarts 17/05/2016 20:07

wefer ha escrit:Doncs no sé a què et refereixes perquè ningú ha dit això...
wefer ha escrit:els mateixos que exigeixen al Govern Central la cobertura immediata de les vies de Montcada i Reixac, aturen les cobertures que els pertoquen perquè són massa cares
Lo que yo sí que no dije es que no tuvieran nada que ver. Es público y notorio que hay gente de ICV en BeC.

Pero en que quedamos, quien manda donde entonces? BeC no es lo mismo que ICV, pero sí para lo que pertaña a soterramientos? Ok... :nose


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 17/05/2016 23:18

Don Ramón ha escrit:Pero en que quedamos, quien manda donde entonces? BeC no es lo mismo que ICV, pero sí para lo que pertaña a soterramientos? Ok... :nose
Respon això la teva pregunta?
Sí, el segon tweet és de la mateixa Sra. que ha aturat els soterraments a Barcelona que ja havien estat pactats amb els veïns, dient que són massa cars. I les declaracions estan fetes amb minuts de diferència. Però vaja, potser l'Ada Colau no és de Bcomú...
Ei, que a mi em sembla perfecte que aturi els soterraments... només assenyalo que el tema coherència no el porten gaire bé, res més. Suposo que és una infecció de "populitis" aguda. :D



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”