Superilles a Barcelona

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Re: Superilles a Barcelona

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 03/01/2017 21:04

Renfe445 ha escrit:Y muchos, muchos coches circulan sólo con el conductor, ¡y sin cargar nada que obligue a abatir los asientos traseros!

La mayoría, porque la ocupación media de los vehículos privados en la AMB es de 1,2 personas, creo recordar.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 721
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 13:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Superilles a Barcelona

EntradaAutor: Baró de MunChausson » Dimecres 04/01/2017 20:53

El Maño amañado ha escrit:
Miquel ha escrit:
Baró de MunChausson ha escrit:, se pretende devolver la ciudad a los ciudadanos humanos, no a los coches como es hasta ahora!


Dins els cotxes hi van ciutadans, i són tan humans com els qui van fora o els qui van en moto, en bici, en tram o caminant.

El problema no és el ciutadà que va dins el cotxe, si no l'espai exagerat que aquest ocupa, i per suposat, les molèsties ambientals que provoca.


+1!! :plas[/quot


Doncs aleshores no facis un ús privatiu de la paraula "ciutadà". Els veÏns de Poble Nou que no volen la superilla són tan ciutadans com els altres.

Respecte a "l'espai exagerat", vigila perquè un Nitbus buit a les 2 de la matinada ocupa un espai molt més exagerat que un VW Polo amb 4 ocupants.

Busqueu (busquem) solucions raonables però no colloneu la gent perquè sí. No doneu per descomptat que tothom que va en cotxe és per comoditat perquè us puc assegurar que empassar-se cada dia l'hora punta a les Rondes no té res de plaent. Hi ha algún estudi seriós que demostri que la gent agafa el cotxe "per vici"? Hi ha algún pla per incrementar el transport públic en proporció a una progressiva limitació del vehicle privat (*)? La resposta és no. Només hi ha la solució fàcil, prohibir i fer-li la vida cada cop més complicada a la gent sense cap compromís per part de les Administracions. sense res a canvi.

Hauriem de fer un "Dia sense Cotxes" però de debó: que no circulés cap cotxe. Tothom en massa al transport públic... Seria molt didàctic.

(*) Faig servir el raonament "Vehicle privat=cotxe" que és fals, però és corrent majoritari. De fet les motos són tan privades com el cotxe, i ara ves i digue-li al qui va en moto perquè arriba abans que agafi un tren, un bus, un tram o una bici...
Amb la tracció sang això no passava
Baró de MunChausson
N6
N6
 
Entrades: 180
Membre des de: Diumenge 31/12/2006 17:23
Ubicació: Esquerra de l'Eixample

Re: Superilles a Barcelona

EntradaAutor: m.h.t. » Diumenge 22/01/2017 20:05

Ja sabia jo que això només portaria problemes... :nono Ara el barri es troba dividit entre 2 plataformes (una favor i una altra en contra de la superilla) i els suposats canvis positius encara no els he vist. Només he vist carrers desèrtics i amb l'asfalt pintat de coloraines. :x :osti

Els opositors a la superilla es manifesten de nou per mostrar el seu rebuig als canvis

Una cinquantena de persones s'han manifestat pels carrers de la superilla del Poblenou, amb pancartes amb lemes en contra del projecte, i han tallat el trànsit durant prop d'una hora. Reclamen recuperar la circulació en línia recta pels carrers afectats i que es facin reformes urbanístiques al barri.


El portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Superilla argumenta que els canvis en la mobilitat que ha introduït la superilla no han servit per millorar el medi ambient, ja que simplement “s’ha desplaçat la circulació al perímetre, on ara hi ha més congestió i, per tant, més contaminació”. A més, Campins assegura que els comerços i empreses han vist com perdien volum de negoci i, fins i tot, “hi ha alguna que ha tancat i ha marxat per les dificultats d’accés”.

De fet, el posicionament de la Plataforma d’Afectats per la Superilla del Poblenou no és compartit per tothom. Des del Col·lectiu Superilla Poblenou, Genís Barrera es mostra a favor del model de bucles circulatoris. Nega que sigui un problema i apunta que, “si als carrers perifèrics hi ha una mica més de congestió, és per la pacificació del carrer de Pere IV i no pas per la superilla“.

FONT: BTV Notícies (vídeo a l'enllaç)
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 784
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 16:37
Ubicació: Badalona

Re: Superilles a Barcelona

EntradaAutor: Renfe445 » Diumenge 22/01/2017 20:47

El carrer Pere IV penso que és l'eix més important pel Poblenou. No podrien escindir la superilla només per aquest carrer?
La música és la única cosa que manté el planeta en harmonia. Jaco Pastorius.

deviantART

flickr
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2582
Membre des de: Dijous 16/08/2012 18:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Veïns del Poblenou presentaran una reclamació judicial

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dijous 20/04/2017 11:22

Veïns del Poblenou presentaran una reclamació judicial per paralitzar la superilla:

http://www.aldia.cat/catalunya/noticia- ... 45539.html

Ultimátum legal de los vecinos de la supermanzana del Poblenou a Colau:

http://www.elperiodico.com/es/noticias/ ... au-5982226
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 5015
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 0:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Anterior

Torna a: Transport en general / Transporte en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant