La mòbil-dependència als transports públics

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

La mòbil-dependència als transports públics

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 15/12/2016 9:37

(I un altre dia parlarem de la mòbil-dependència d'alguns conductors i fins i tot de ciclistes, que és un altre tema força més peliagut encara)

http://verne.elpais.com/verne/2016/12/0 ... rsoc=TW_CM

6 cosas que hacíamos en el transporte público antes de tener móvil
Y no como ahora, que estamos todos tontos con internet


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 15/12/2016 15:19

Sin duda yo me quedo con el número 3. Vi un trio compuesto por acordeón, contrabajo y saxo alto, todos sentados en un banco, en Sagrera L1 hace unos días, ahí dando caña, llenando el andén de música. :D



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 15/12/2016 15:24

Dónde antes se intercambiaban miradas, ahora se intercambian whatsapps.



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dijous 15/12/2016 16:36

Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre. :P

I llegir un diari o un llibre també es pot fer al smartphone o a la tablet... :nose



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 15/12/2016 20:26

Sky ha escrit:Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre. :P
Depèn de la siutació. En trajectes habituals la veritat jo també miro molts cops el telèfon, però quan faig un de no habitual no.
I llegir un diari o un llibre també es pot fer al smartphone o a la tablet... :nose
Evidentment. Però a mi personalment m'agrada més el de paper. Quan agafo un bus de Sagalés i té el Periódico als seients de primera fila sempre n'agafo un i m'el llegeixo (ni que sigui per veure quines barbaritats diuen), i el trajecte a Sabadell o Barcelona s'em fa molt ràpid. Si he de comprar un diari, cosa que faig alguns diumenges, normalment compro l'Ara, i m'el llegeixo amb calma, cosa que per el mòbil no es pot fer.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 16/12/2016 9:01

Sky ha escrit:Doncs jo prefereixo mirar el telèfon que no la finestra o el sostre. :P
Home, hi ha un món entre mirar per la finestra del bus, tramvia o tren, i fer-ho per la del metro, tren soterrat o tramvia en túnel (malgrat la nostra condició de frikis transportils ens faci interessar-nos de seguida per cablejats de la més diversa condició, per no parlar de les restes de Correus quan hi passem :) )

Jo en ocasions trio el bus, respecte el metro, precisament per això (veure l'entorn)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”