La Karma, mascota de TMB per a evitar el frau

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon

Quina relació creus que té la Karma amb el Nen Punki?

Mare
2
11%
Filla
2
11%
Germana
0
No hi ha cap vot
Dona
0
No hi ha cap vot
Rotllet
9
50%
Cap
4
22%
Altres (expliqueu)
1
6%
 
Vots totals: 18
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

La Karma, mascota de TMB per a evitar el frau

Entrada Autor: metring » Dissabte 14/01/2017 9:54

Acabo de veure això des del Twitter de Cultura de tren:
http://w4.tmb.cat/campanya_karma/index. ... =hootsuite

En principi, pensava que seria broma, però no... Podrà fer alguna cosa per a evitar el frau? :roll:



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 14/01/2017 11:22

Jo ahir a Vallcarca L3 als torniquets d'entrada vaig veure que havien posat la nova mascota a la ranura per on es posen les targetes amb el missatge "Bon Karma!". També estan a Bogatell L4. Ahir de moment al bus no en vaig veure cap.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 14/01/2017 12:32

Qué pasa con esos personajes de un solo ojo que ocupa toda la cara que advierten de posibles situaciones como robos, olvidos...? Esto de La Karma no está ni bien dibujado.

Yo reivindico el retorno de dichos pequeños personajes.



Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 14/01/2017 12:33

Renfe451 ha escrit:Jo ahir a Vallcarca L3 als torniquets d'entrada vaig veure que havien posat la nova mascota a la ranura per on es posen les targetes amb el missatge "Bon Karma!". També estan a Bogatell L4. Ahir de moment al bus no en vaig veure cap.
Doncs té poc sentit posar-ho a les ranures de les targetes, ja que qui posa la targeta és qui menys frau fa!


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dissabte 14/01/2017 12:52

Renfe445 ha escrit:Qué pasa con esos personajes de un solo ojo que ocupa toda la cara que advierten de posibles situaciones como robos, olvidos...? Esto de La Karma no está ni bien dibujado.

Yo reivindico el retorno de dichos pequeños personajes.
Continuen sortint a les pantalles interiors dels metros, en aquells vídeos que es van editar. Jo en vaig veure un ahir en un tren de la L2.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 14/01/2017 13:35

oriolp13 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:Qué pasa con esos personajes de un solo ojo que ocupa toda la cara que advierten de posibles situaciones como robos, olvidos...? Esto de La Karma no está ni bien dibujado.

Yo reivindico el retorno de dichos pequeños personajes.
Continuen sortint a les pantalles interiors dels metros, en aquells vídeos que es van editar. Jo en vaig veure un ahir en un tren de la L2.
Pero sólo esto. No hacen nada más nuevo.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 14/01/2017 17:55

La campanya com és evident no servirà de res perquè qui es cola sap perfectament el que fa. No obstant alguna empresa de publicitat deu haver cobrat una bona picossada per fer la campanya, impressions, etc, i probablement deuen ser amics d'algú. Però tot presumptament, eh? Que és que jo sóc un mal pensat.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 14/01/2017 18:03

wefer ha escrit:La campanya com és evident no servirà de res perquè qui es cola sap perfectament el que fa. No obstant alguna empresa de publicitat deu haver cobrat una bona picossada per fer la campanya, impressions, etc, i probablement deuen ser amics d'algú. Però tot presumptament, eh? Que és que jo sóc un mal pensat.
Creo que ya sé quien ha hecho esta... cosa.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 14/01/2017 19:09

No us perdeu reaccions xD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 14/01/2017 19:13

Ara estic plorant de riure literalment amb aquesta :riure



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 14/01/2017 19:59

metring ha escrit:Ara estic plorant de riure literalment amb aquesta :riure
Si pudiera darle a "me gusta" como 87232938734789 veces, lo haría. :riure :riure :riure



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 14/01/2017 20:52

Una campanya absolutament fora de to, a més de lletja i impròpia d'una empresa com TMB. De vergonya aliena. Per no parlar del dibuix, sembla més aviat un personatge de dibuixos animats per a nens petits que no pas una campanya per evitar el frau i les males pràctiques. Crec sincerament que s'hauria de plantejar una queixa i una estirada d'orelles al departament de màrqueting de l'empresa. I no sóc pas l'únic que ho diu, pel que puc veure a les xarxes socials.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 14/01/2017 21:03

Adolescent barceloní ha escrit:Una campanya absolutament fora de to, a més de lletja i impròpia d'una empresa com TMB. De vergonya aliena. Per no parlar del dibuix, sembla més aviat un personatge de dibuixos animats per a nens petits que no pas una campanya per evitar el frau i les males pràctiques. Crec sincerament que s'hauria de plantejar una queixa i una estirada d'orelles al departament de màrqueting de l'empresa. I no sóc pas l'únic que ho diu, pel que puc veure a les xarxes socials.
Yo insisto.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 14/01/2017 21:05

Adolescent barceloní ha escrit:Una campanya absolutament fora de to, a més de lletja i impròpia d'una empresa com TMB. De vergonya aliena. Per no parlar del dibuix, sembla més aviat un personatge de dibuixos animats per a nens petits que no pas una campanya per evitar el frau i les males pràctiques. Crec sincerament que s'hauria de plantejar una queixa i una estirada d'orelles al departament de màrqueting de l'empresa. I no sóc pas l'únic que ho diu, pel que puc veure a les xarxes socials.
Totalment d'acord.

A Montbau i Vallcarca també les hi han posat. Deu haver estat aquesta nit passada, dons ahir pel matí a Montbau no n'hi havia pas cap. Però ep! El departament de publicitat i autobombo de l'empresa s'ha d'utilitzar per alguna cosa, sembla ser que amb la tonteria del MouTV no en tenien prou i ara a malgastar els diners en "això".

Quan el que realment evitarà el frau es més control, però clar, això ja són sous a pagar i en l'era de l'automatització això és impensable....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 14/01/2017 21:38

La foto de la paperera tela també, jo no hi tiraria res



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 14/01/2017 21:52

No sé si pertany a aquesta licitació, però mirant per la web de TMB al·lucino en què i com es gasten els diners.
Per exemple, "Contractació dels serveis d'una productora per a la realització d'uns espots per a la campanya de civisme de TMB."
https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/e ... t/15008161

Un spot de 60 segons i 10 càpsules de 10 segons pel mòdic preu de... 126.000€ + IVA :x
Curiosament s'ha fet el concurs i únicament una empresa complia els requisits tècnics (una sola empresa!!!) així que s'ha quedat amb la feina sense haver de lluitar. L'empresa es diu OMICRON PERSEI 8 s.l. i ni tan sols he pogut trobar que tinguin pàgina web quan se suposa que es dediquen a la comunicació.

Que cadascú extregui les conclusions que vulgui.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 14/01/2017 21:55

Creo que eso no les cuesta nada! Si seguramente los dibujos los ha hecho un amigo de los altos cargos de TMB que tiene también un ploter de impresión y corte para crear todas estas sandeces! xD



trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Dissabte 14/01/2017 21:58

wefer ha escrit:No sé si pertany a aquesta licitació, però mirant per la web de TMB al·lucino en què i com es gasten els diners.
Per exemple, "Contractació dels serveis d'una productora per a la realització d'uns espots per a la campanya de civisme de TMB."
https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/e ... t/15008161

Un spot de 60 segons i 10 càpsules de 10 segons pel mòdic preu de... 126.000€ + IVA :x
Curiosament s'ha fet el concurs i únicament una empresa complia els requisits tècnics (una sola empresa!!!) així que s'ha quedat amb la feina sense haver de lluitar. L'empresa es diu OMICRON PERSEI 8 s.l. i ni tan sols he pogut trobar que tinguin pàgina web quan se suposa que es dediquen a la comunicació.

Que cadascú extregui les conclusions que vulgui.
He buscat una mica i sembla que la web de l'empresa és aquesta: http://abcdefghijklmn-pqrstuvwxyz.com/. És l'única web que he trobat associada a l'empresa. Sens dubte bastant curiós....



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 15/01/2017 18:31

bigcoaster ha escrit:Doncs té poc sentit posar-ho a les ranures de les targetes, ja que qui posa la targeta és qui menys frau fa!
Just a la fusta! :plas


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 15/01/2017 18:37

Fran-Ikarus ha escrit:
bigcoaster ha escrit:Doncs té poc sentit posar-ho a les ranures de les targetes, ja que qui posa la targeta és qui menys frau fa!
Just a la fusta! :plas
Sería millor que quan algú salti damunt la cancel·ladora, sortís la Karma com una paret de metall baixant del sostre i li donés un bon ensurt, amb la cara que fa a la foto de darrera la paperera, terrorífic!!



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”