Qualitat del Twitter TMBinfo

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: metring » Dimecres 26/04/2017 21:10

Darrerament, hem trobat casos en què el servei de twitter de
TMBinfo no respon a preguntes de diversos usuaris, i tot i que alguns cops no sàpiguen respostes, dona mala imatge ignorar els usuaris, sempre que no siguin ofensius. Com a persona que treballa per a biblioteques, sé que és bàsic atendre als usuaris, i que quan no trobes una informació, els has de remetre a algún lloc on si la pugui trobar, per això penso que la política que té TMB amb el seu Twitter és equivocada. Mireu exemples:



El més delirant ha estat la resposta a un usuari que preguntava per què van acabar el servei abans d'hora ahir, cosa que darrerament ha passat alguns cops:



:)
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22444
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: metring » Dijous 01/06/2017 14:12

Darrerament ens trobem sovint amb tweets...





:roll: :martell1



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22444
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: metring » Dijous 01/06/2017 14:19



De debò, què està passant amb aquest servei? Algú pot fer un d'alternatiu, a l'igual que l'aplicació per a informar-se dels transports de Proper Bus Barcelona és millor que la de TMB?

P. D. : espero amb candeletes l'opinió del Guigui sobre el "ratrass" :)
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22444
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Ni saben escriure, ni saben informar

EntradaAutor: Guigui » Dijous 01/06/2017 14:37

metring ha escrit:P. D. : espero amb candeletes l'opinió del Guigui sobre el "ratrassi" :)

Permeteu que hi doni una resposta lacònica: d'on no n'hi ha, no en pot rajar.

Entre el sistema educatiu d'aquest país i la desorientació de molts estaments (empreses incloses, tant públiques com privades) que no han entès una cosa tan banal com que un servei d'informació serveix per a informar, és el que tenim, senyores i senyors.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23709
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: metring » Divendres 02/06/2017 14:38

Fins i tot ja se'n parla a mitjans com a diaris:



I també s'han disculpat fa un moment:

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22444
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: metring » Dissabte 03/06/2017 23:01



Algú més s'ha trobat amb un cas així?
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22444
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: fgc113 » Dissabte 03/06/2017 23:54

metring ha escrit:I també s'han disculpat fa un moment:


Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló
No al tancament de la línia convencional Vandellòs - Tarragona!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 831
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Ús dels pronoms adverbials

EntradaAutor: Guigui » Diumenge 04/06/2017 0:13

fgc113 ha escrit:Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?

No, ja és correcte tal com està, perquè el pronom adverbial (en/n') fa referència a un objecte que no figura a la frase, que en aquest cas sí que hi és: "els errors".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23709
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: oscsanchez6 » Diumenge 04/06/2017 0:15

fgc113 ha escrit:
metring ha escrit:I també s'han disculpat fa un moment:


Hauria de ser "dels errors, se n'aprèn", no? Algun lingüista al fòrum?

Correcte, és així. Tot i que aquest error no és tant "heavy" com el de l'altre dia, el Twitter de TMB està plagat d'errades ortogràfiques i gramaticals. Els he corregit més d'una vegada, amb faltes ortogràfiques importants com mòvil, línea, etc. Els corregiria més sovint, però no vull semblar un repel·lent. :roll:

I perdoneu l'off-topic, però Twitter no és l'únic lloc amb faltes d'ortografia. A la unitat 9001, on hi ha un espai per a carregar el mòbil, en un principi hi deia "batería" (amb accent, i en català no en porta). A més d'un bus hi diu "parada solicitada" (i no sol·licitada), i de ben segur que, si ens hi fixem, trobem més errades. I aquesta falta ja és de campionat: fins fa poc, a la llegenda dels mapes de metro dels trens posava "haigh speed trains" (i no high).

Un altre error que està a tot arreu, tot i que aquest està "acceptat" per la societat, és el següent: no és direcció Zona Universitària, és sentit Zona Universitària!
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
 
Entrades: 105
Membre des de: Diumenge 17/11/2013 22:15
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Qualitat del Twitter TMBinfo

EntradaAutor: metring » Dimecres 02/08/2017 12:04

D'avui no ha passat, he reclamat a TMB la mala qualitat del servei d'informació de Twitter. Ahir en van fer aquesta:



I sobretot, que des del compte @transportcat vam demanar informació, de forma correcta (que no puguin al·legar que no vam ser educats, etc.), sobre on han ubicat la parada inici/final de l'H6 a la Meridiana, ja que resta fora de servei degut a unes obres, i la vam enviar dos cops, i avui ja hem avisat de què si no responien, posàvem reclamació. Estan donant una imatge fatal, ho sento, no es pot admetre.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22444
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig


Torna a: Transport en general / Transporte en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants