Bitllets sense sentit

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 10/11/2006 21:46

Ara que m'he rellegit el tema, estava pensant... sé que la taquilla de l'empresa "Pujol i Pujol" a l'estació d'autobusos de Lloret té un ordinador amb el Visir, i fins i tot hi ha cancel·ladora. El cas és que la cancel·ladora marca el bitllet amb el codi de l'estació de Blanes... ¿Podria ser que els bitllets expedits allà també fossin de Blanes i el bitllet que em vaig trobar fos expedit realment a Lloret i hagués tocat la pera al fòrum tontament tot aquest temps? :x :x :x



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 30/03/2007 15:06

Jo vaig comprar un bitllet de tren a Morella, pagat en dolars, per un servei servit per autobus, per viatjar 3 dies abans de la data d'emisio del bitllet. Per cert la tarifa era d'estudiant.
El bitllet el vaig regalar a cert "personatge" d'aquest forum.



Avatar de l’usuari
genissimon  
N10
N10
Entrades: 3140
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 02/04/2007 19:27

UT596001 ha escrit:4,75 euros. Màquina d'expedició 5252 (no en tinc cap altre bitllet expedit amb aquesta màquina, però l'únic bitllet de la col·lecció que tinc expedit a Tordera és la màquina 5253, per tant sembla expedit realment a Blanes).
Probablement estigui expedit a l'estació de busos de Lloret i validat a la màquina de l'estació renfe de Blanes.

Salut !!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 09/04/2007 21:33

Ho sento Robert, però he de dir-te que en tinc molts d'aquests.
UT596001 ha escrit:Fa uns dies, em vaig trobar un bitllet un tant extrany. Era un bitllet de rodalies, expedit a Blanes de 6 zones de RENFE. Fins aquí res d'extrany. El cas és que la tarifa que posava era... ¡combinat a Lloret!

Pregunta (sobretot per als col·leccionadors del fòrum): hi trobeu un sentit lògic a aquest bitllet? O tinc una peça única? :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”