Targeta ATM sense contacte

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaAutor: uriol108 » Divendres 17/03/2017 9:36

Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
 
Entrades: 688
Membre des de: Diumenge 30/12/2007 22:04
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaAutor: ferroparc » Divendres 17/03/2017 11:01

O fer que entrin els passatgers per totes les portes i ja està. Guanyes agilitat i temps de carrega i descarrega.
The next train to arrive at platform 2 is the 16:25 Great Western service to London Paddington, calling at Tiverton Parkway, Tauton, Westbury, Newbury, Reading and London Paddington. This train is formed of 8 coaches.
ferroparc
N4
N4
 
Entrades: 56
Membre des de: Dijous 31/12/2015 10:51

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaAutor: mpn90 » Divendres 17/03/2017 11:05

uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps
mpn90
N5
N5
 
Entrades: 81
Membre des de: Diumenge 27/09/2015 17:59

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaAutor: oriolp13 » Divendres 17/03/2017 19:00

uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1

Exacte, es posa una validadora a la sortida i ja soluciones aquest inconvenient.
L'únic "desavantatge" que veig a aquest sistema és que la gent s'haurà d'acostumar a validar al sortir, i que hi haurà més d'un despistat que no ho farà al principi i que li descomptarà més del necessari.
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2148
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaAutor: adriaesc » Dissabte 18/03/2017 13:57

mpn90 ha escrit:
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps

Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.
Pero, ¿qué oyen mis ojos?
adriaesc
N6
N6
 
Entrades: 223
Membre des de: Diumenge 04/05/2014 18:54
Ubicació: Llucmajor (L4)

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaAutor: oriolp13 » Dissabte 18/03/2017 16:39

adriaesc ha escrit:
mpn90 ha escrit:
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps

Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.

Recordo que el que feien a Sidney era que la validació de sortida només s'activava quan l'autobús parava a alguna parada.
Saber on està en tot moment avui en dia és fàcil, doncs la majoria de les flotes de bus van ja controlades per GPS.
Evidentment, després la forma de controlar el frau aquest que dius és fent controls aleatoris...
Salutacions,

Oriol
oriolp13
N9
N9
 
Entrades: 2148
Membre des de: Diumenge 13/05/2007 22:44
Ubicació: L2/L5

Anterior

Torna a: Transport en general / Transporte en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants