Pàgina 12 de 12

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaPublicat: Divendres 17/03/2017 9:36
Autor: uriol108
Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaPublicat: Divendres 17/03/2017 11:01
Autor: ferroparc
O fer que entrin els passatgers per totes les portes i ja està. Guanyes agilitat i temps de carrega i descarrega.

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaPublicat: Divendres 17/03/2017 11:05
Autor: mpn90
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaPublicat: Divendres 17/03/2017 19:00
Autor: oriolp13
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1

Exacte, es posa una validadora a la sortida i ja soluciones aquest inconvenient.
L'únic "desavantatge" que veig a aquest sistema és que la gent s'haurà d'acostumar a validar al sortir, i que hi haurà més d'un despistat que no ho farà al principi i que li descomptarà més del necessari.

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaPublicat: Dissabte 18/03/2017 13:57
Autor: adriaesc
mpn90 ha escrit:
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps

Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.

Re: Targeta ATM sense contacte

EntradaPublicat: Dissabte 18/03/2017 16:39
Autor: oriolp13
adriaesc ha escrit:
mpn90 ha escrit:
uriol108 ha escrit:Però a molts autocars i autobusos s'entra per una porta (la del davant, del costat del conductor) , i es surt per les de darrera, per tant, si volen preservar el flux de passatgers, vol dir, que hauran de posar validadores també a les portes de sortida a tots els autobusos i autocars que surtin de la zona 1
Es posa un petit aparell per registrar la sortida i ja està. Si no marques la sortida el programa entén que no has sortit i seguirà comptant km /temps

Aleshores la màquina validadora haurà de saber en tot moment on està l'autobús, i sempre pot haver algú que validi abans d'hora per pagar menys.

Recordo que el que feien a Sidney era que la validació de sortida només s'activava quan l'autobús parava a alguna parada.
Saber on està en tot moment avui en dia és fàcil, doncs la majoria de les flotes de bus van ja controlades per GPS.
Evidentment, després la forma de controlar el frau aquest que dius és fent controls aleatoris...