Regalets amb les T-10

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Regalets amb les T-10

Entrada Autor: metring » Dimarts 27/06/2006 19:52

He llegit al diari Metro que ara, comprant amb targeta un parell de T-10 (crec d'una zona) regalen un val per a un geladet del Hägen Dasz (o com s'escrigui). Un detallet amb la calor que fa, no?
Qui no recorda els detallets que donaven quan abans era la T-1? Aquella motxilla tan clàsica del Coronel Tapiocca, jo encara la faig servir de tant en tant! O sabons de La Toja... Recordeu més coses?



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dimarts 27/06/2006 19:57

Entregant una T-10 et descontaven 1 € de l'entrada del darrer Saló de Turisme, encara que no era aplicable a la tarifa del Carnet Jove, així que no em va servir de res.

PD. Tampoc em va servir de res anar al saló :evil: perque l'stand de Renfe feia molt de goig però sense res d'interessant (exactament com al FITUR), l'stand de Feve feia pena i a sobre era únicament centrat en el Transcantábrico, ¿i FGC?... directament van passar de tot.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 27/06/2006 21:35

D'aquests bitllets el que més m'agradava és la condició "el bescanvi del bitllet comporta la pèrdua de la promoció"
metring ha escrit:He llegit al diari Metro que ara, comprant amb targeta un parell de T-10 (crec d'una zona) regalen un val per a un geladet del Hägen Dasz (o com s'escrigui). Un detallet amb la calor que fa, no?
Qui no recorda els detallets que donaven quan abans era la T-1? Aquella motxilla tan clàsica del Coronel Tapiocca, jo encara la faig servir de tant en tant! O sabons de La Toja... Recordeu més coses?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 27/06/2006 22:46

Hola:

Ja es podrien tirar algun detallet com els dels sabons i els desodorants... (a segons quines hores seria d'agrair.... "pestassu" a sobaquina!).

La motxilla del Coronel. Jo en tinc dues. Una feta caldo (encara aguanta el meu tute), l'altre esta a la reserva. Altre regal practic....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 27/06/2006 22:58

Mira què bé, justament 3 setmanes després de que hagi deixat de comprar T10, perquè ara ja he de gastar novament T50/30... :evil:

Va, potser en compraré un parell per tenir-les a la reserva :D

No sé si era encara amb T1, o ja amb T10 (em sona que això segon), estaven les entrades pel teatre. Jo vaig veure així "West Side Story" i "La extraña pareja" 8)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 27/06/2006 22:58

Em sembla que mitja Barcelona té la motxilla famosa. Jo també la tinc i la veritat és que va bastant bé i aguanta bastant.

Ara, que per aconseguir-la, vaig haver d'anar a tres botigues de la cadena... :x



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 28/06/2006 12:47

liniadelRipollés ha escrit:D'aquests bitllets el que més m'agradava és la condició "el bescanvi del bitllet comporta la pèrdua de la promoció"
Doncs si és una cancel·ladora de TMB la que et força a fer el bescanvi perquè li pica per imprimir "Títol caducat" n'hi hauria per llogar-hi cadires!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/11/2006 16:27

Si, degut a que el fred no acaba d'arribar :D els de TMB tornen a fer la promoció de regalar un gelat, quan compris dues targetes T-10 d'una zona amb targeta de crèdit. Em pensava que és que s'havien oblidat de treure la promoció passada de la web, però no. Jo ho tornaré a fer, que estàven boníssims, i eren peassos gelats de dues boles, eh?



ddbar
N5
N5
Entrades: 102

Entrada Autor: ddbar » Dimecres 08/11/2006 20:43

jo només vaig aconseguir una samarreta en tota la història i anar al zoo per la meitat del que val. Ara fa poc vaig comprar dues T-10 i em va sortir promoció pel Tibidabo. Però ja caducada.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 08/11/2006 21:29

També recordo descomptes al Pans & Company i al Pastafiore, però aquest últim el trobo infumable.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 08/11/2006 22:08

Guigui ha escrit:També recordo descomptes al Pans & Company i al Pastafiore, però aquest últim el trobo infumable.
Doncs a mi m'agrada molt el Pastafiore, no per anar-hi cada dia tampoc però vaja... :oops: :oops:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 08/11/2006 23:57

El 2x1 del Pans & Company fou l'única oferta que aparegué als antics abonaments de deu viatges de TMG. Tradicionalment duien publicitat de l'Hipercor.

Ara diria que no queda ni un Pans & Company a la capital gironina. I n'hi havia hagut tres.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/11/2006 8:35

Ui!!! Fa molts anys, quan anava pel carrer, agafava alguna targeta que em trobés, amb el descompte 2x1 dels Pans. Quants divendres vaig menjar bocates a meitat de preu! :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/11/2006 9:26

Això dóna la possibilitat de fusionar aquest tema amb dos ja existents: el de la trobada de fotracataires (en comptes d'una xocolata, cadascú es podria comprar dues T10 i faríem una gelatada) i el mític tema on, qui més qui menys, vam anar comfessant que tots havíem ampliat les nostres col·leccions de bitllets a base d'ajupir-se i recollir del terra allò que d'altres havien llençat :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/11/2006 10:15

MOOOOOLA!!!!!!! Gelatada amb dues T-10!!!!!!!! I a més, és que són boníssims, amb catxos de xocolata, fruits secs, i mandanguetes d'aquestes, sortiriem ben alimentats!!! :)

En el cas de recollir targetes, jo sempre deia que ja m'anava bé que la gent fos una mica...diguem l'eufemisme "desendreçada" xD



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 09/11/2006 11:25

Jo només recullo targes amb viatges (les típiques que perd la gent desendreçada de veritat, no els warros). De jove havia agafat bitllets d'aquells de TMB amb motius de disseny que van estar sortint fa uns 15 anys. Ara reconec que si he d'agafar el transport públic vaig mirant per si trobo una tarja esgotada però encara amb periode de validesa de l'últim viatge (básicament, si vaig a agafar el metro examino les parades d'autobús que trobo de pas).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/11/2006 11:32

Platanito ha escrit:Jo només recullo targes amb viatges (les típiques que perd la gent desendreçada de veritat, no els warros).
Bueno, no gosava dir-ho així, però ezo mimmo xD



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”