Serà capaç l'ATM?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Trabajo...

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 15/10/2006 17:17

JaMiRo! ha escrit:O ir detrás de Cercanías Renfe para que realice un servicio digno...Ahí si que hay trabajo, macho... :?
O els autobusos interurbans, els quals depenen de la Generalitat però mai s'enrecorden d'ells si no ens movem els usuaris o alguns ajuntaments...



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 15/10/2006 17:22

Túnels del Garraf ha escrit:Doncs jo una vegada vaig comprar un billet Sitges - Port Aventura d'anar i tornar. A l'anada vaig fer l'enllaç a St. Vicenç de Calders, però a la tornada vaig baixar a Vilanova per quedar-me allà, no per fer l'enllaç cap a Sitges, i les validadores de sortida no em van acceptar el billet. Sort de un de la RENFE que em va obrir una validadora, però si no hi hagués hagut ningú, no sé que hauria fet.
Els bitllets de Regionals tenen un funcionament diferent, això vol dir:
-Només pots entrar o sortir si el bitllet indica l'estació d'origen o destinació. Això vol dir, per exemple, que amb un bitllet origen Cerdanyola Universitat NO pots agafar el tren a Cerdanyola del Vallès
-L'excepció és a Barcelona ciutat on es pot entrar o sortir a qualsevol estació de la ciutat, excepte Torre del Baró. Això és degut que RENFE compta el kilometratge igual per totes les estacions de Barcelona però no a Torre Baró que no la considera estació de Barcelona. Així, per exemple, un Torre Baró-Ripoll és més barat que un Plaça de Catalunya-Ripoll.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 15/10/2006 19:04

Això és cert, a mi em va passar un cop a Sants, que com no ariibaven trens, vaig intentar sortir per agafar el metro, i no em deixava, em vaig haver d'aguantar >:(



Aureli
N6
N6
Entrades: 168
Ubicació: El Carmel, Barcelona

Entrada Autor: Aureli » Diumenge 15/10/2006 21:31

Per què no consideren a Torre Baró com a estació de Barcelona, si està al municipi de Barcelona...?
:?



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 16/10/2006 21:14

Aureli ha escrit:Per què no consideren a Torre Baró com a estació de Barcelona, si està al municipi de Barcelona...?
:?
Això no ho sé, però a efectes pràctics no afecta doncs els bitllets regionals que es deuen emitir en aquesta estació deuen ser molt pocs, i per a Rodalies és una estació de la zona 1 més. I si en venen seran per la línia de Puigcerdà, i en surten beneficiats doncs segons l'estació els hi surt més barat, ja que els hi cobren 7 kilòmetres menys que des de Barcelona.

P.D: Com a que no consideren Torre del Baró estació de Barcelona ho dic únicament i exclusivament a efectes de tarificació kilomètrica per a Regionals.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 18/10/2006 9:07

Vol dir que si faig el trajecte Torre Baró - Tarragona em cobrara mes que Sants - Tarragona?

Una altra cosa, fa un temps vaig agafar billet d'anar i tornar Barna Sants - Ripoll, però despres la tornada la vaig fer desde Sant Quirze de Besora, el taquiller me la va sellar i no va haver mes problema.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 18/10/2006 22:25

Ecomobisostrans ha escrit:Vol dir que si faig el trajecte Torre Baró - Tarragona em cobrara mes que Sants - Tarragona?
Sí.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 21/10/2006 12:32

Els bitllets i abonaments vàlids per a Rodalies Renfe no admeten la sortida per la mateixa estació per on s'ha entrat.

Per altra banda, el fet que et deixin pujar al tren realitzant un recorregut menor que l'estipulat en un bitllet A/T o multiviatge de Regionals depèn del taquiller. Al meu pare li han denegat l'accés al tren amb un Bono Exprés Barcelona - Girona per fer un trajecte Granollers - Girona amb tren regional, obligant-lo a adquirir bitllet senzill.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 21/10/2006 14:10

entfe001 ha escrit:Els bitllets i abonaments vàlids per a Rodalies Renfe no admeten la sortida per la mateixa estació per on s'ha entrat.
Doncs això va en contra de la normativa... al menys la de fa uns anys.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”