De cops de sort i la manca de cultura del TP

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

De cops de sort i la manca de cultura del TP

Entrada Autor: Vox » Diumenge 19/11/2006 0:36

Hola,

Avui he anat al Diagonal Mar a buscar el nou disc dels U2 que havia comprat previament i per raons varies he hagut d'anar tambè a l'Illa Diagonal. Primer amb una 1100 de la L4 i deprés, he estat de sort:

-La 9005 a la L2
-La 1000 mig Danone a la L5
-A la L3, una de les poques 5000 que hi ha.

Per tornar, tambè he pujat a la 9005, i tot sense esperar un sol tren.

Bé, fins aquí la xorrada freak del dia, però mola :D

El cas es que, us heu fixa't en el nerviosisme de la gent alhora d'obrir les portes? M'he fixa't en el Tram i en les 9000/5000. Mira que està clar que les portes es poden obrir un cop el botonet s'il·lumina en verd. Doncs no, vinga a donar cops al botó.

Surts del metro i TOT DEU davant, sense deixarte sortir (ja vaig comentar fa temps que jo em dedico a fer un recto en tota regla).

A la 9000 de tornada, estava jo al 2on vagó i cap al 1er han passat dos nanos d'aquets bakaleros-me mola la jenny, i un d'ells semblava un autèntic mico del Zoo, doncs avançava agafant-se per tots els pals que veia.

I al arrivar al 1er vagó, amb dos vigilants just al vidre de cabina, un dels nanos començava a donar voltes sobre els bancs, tot ajudantse dels pals per fer una volta digna d'un mico.

Que dic jo, molestava? no, embrutava? potser, trencava quelcom? no, però n'hi ha per dirli 4 coses, encara que sigui preguntarli si s'ha cregut que allò es un Zoo. Doncs no se si els vigilants li han dit això però el noi ha continuat fent el mico amb els pals.

Fot pena anar amb TP a Barcelona, almenys a la majoria de linees i zones i cada vegada tinc més clar que davant tanta manca de cultura del TP, no hi ha més que ma dura a nivell de seguretat.

La PURRIA aquesta fot el que vol perque saben que els de seguretat al metro no son res practicament. Jo tambè sé que no ho son però els respecto.

Vox
Vox l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 19/11/2006 17:20, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 19/11/2006 1:34

Vox ha escrit:Fot pena anar amb TP a Barcelona, almenys a la majoria de linees i zones i cada vegada tinc més clar que davant tanta manca de cultura del TP, no hi ha més que ma dura a nivell de seguretat.
Només una puntualització: no és cert que falti cultura del TP. La qüestió és que falta cultura, a seques. És a dir, falta en tot. Per alguna cosa som el país amb el pitjor sistema educatiu de la Unió europea. I mira que hi ha països de la UE que no són precisament cap meravella...



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 19/11/2006 17:12

Vox ha escrit:Hola,


A la 9000 de tornada, estava jo al 2on vagó i cap al 1er han passat dos nanos d'aquets bakaleros-me mola la jenny, i un d'ells semblava un autèntic mico del Zoo, doncs avançava agafant-se per tots els pals que veia.

I al arrivar al 1er vagó, amb dos vigilants just al vidre de cabina, un dels nanos començava a donar voltes sobre els bancs, tot ajuantse dels pals per fer una volta digna d'un mico.

Que dic jo, molestava? no, embrutava? potser, trencava quelcom? no, però n'hi ha per dirli 4 coses, encara que sigui preguntarli si s'ha cregut que allò es un Zoo. Doncs no se si els vigilants li han dit això però el noi ha continuat fent el mico amb els pals.

Fot pena anar amb TP a Barcelona, almenys a la majoria de linees i zones i cada vegada tinc més clar que davant tanta manca de cultura del TP, no hi ha més que ma dura a nivell de seguretat.

La PURRIA aquesta fot el que vol perque saben que els de seguretat al metro no son res practicament. Jo tambè sé que no ho son però els respecto.

Vox
Quina seguretat déu meu!!!
Si els nengs aquests s'aburreixen,que facin el burro on volen peró no als llocs públics,aquesta gentota fa aquestes coses perqué és diverteixen i ja de passada fer divertir als passatgers.
Jo com a passatger vull viatjar amb tranquilitat i sense crits ni res,com qualsevol viatger,em molesta molt que quatre pallosos és dediquin a fer al tonto al tren embruntant-lo ,fent soroll i molestant als passatgers,encara que sembli que no,em molesta quan vaig amb tren o metro que la gent és dediqui a fer sorolls forts i a jugar,em molesta i molt,directament,m'en vaig a altre vagó per no veurel's.
Una altra cosa que tambe detesto és quan tú vas amb un tren de rodalies allà tot tranquil,i de sobte,venen aquells mùsics imigrants a tocan-te musiqueta que fa que no puguis ecoltar la megafonia i no et deixin tranquil,i després demanat diners :evil: .Jo si vaig amb tren vull anar amb tranquilitat i sense escoltar sorolls forts i que ningú del voltant méu és dediqui a jugar al tren cridant l'atenció als viatgers.
No m'agrada que és cidi l'atenció als viatgers per 4 bajanades!!



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 19/11/2006 17:16

És molt trist dir-ho en un foro com aquest , però jo per anar a certs llocs i a certes hores m'he acostumat al meu cotxe. Ho sento però dir el contrari seria mentir. Quan surts de nit, les esperes del NITBUS o agafar el METRO / RENFE segons a quines hores i amb segons qui de companys inesperats de viatge, fa que sigui més recomanable agafar el propi vehicle i si has d'entrar en un parquing pagar-ho entre 3 o 4. I que consti que sóc un defensor del TP, però els estaments que s'encarreguen m'han obligat a l'autodefensa.



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Diumenge 19/11/2006 17:25

mikado ha escrit:És molt trist dir-ho en un foro com aquest , però jo per anar a certs llocs i a certes hores m'he acostumat al meu cotxe. Ho sento però dir el contrari seria mentir. Quan surts de nit, les esperes del NITBUS o agafar el METRO / RENFE segons a quines hores i amb segons qui de companys inesperats de viatge, fa que sigui més recomanable agafar el propi vehicle i si has d'entrar en un parquing pagar-ho entre 3 o 4. I que consti que sóc un defensor del TP, però els estaments que s'encarreguen m'han obligat a l'autodefensa.
Precisament perque ets defensor del TP agafes el cotxe de nit: perque el que hi ha molts cops a BCN no es TP, es una mé!!

Jo tambè paso del TP de nit.Si el Nitbus tingués més freqüencies o capacitat i no anès tant petat, encara. I del metro ja paso (jo el faria tancar a les 3AM i obrir a les 5AM, però això es unaltre tema) i només agafo el TP quan la nit ha estat llarga i torno a les 7AM, de dia i amb les 447 plenes de gent normal :D

Vox



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 19/11/2006 17:43

Jo quan agafo el tren,ho faig la majoria de vegades en dies laborables,ja que con els trens van força plens,em semto´més segur,i la majoria de gent és per anar a treballar o per fer gestions.Els dissabtes pel matí(a partir de les 9) també s'hi pot viatjar tranquil al tren i als trens direcció contrària de barcelona els dissabtes entre les 7 i 9 de la tarda(és a dir,de sortida),els diumenges no sé,perqué mai he anat amb TP un diumenge,peró pel matí crec que és abastant tranquil,peró per la tarda és pitor que els dissabtes.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 19/11/2006 23:39

Hola!

No sou els únics foraires que feu això. ;)

Jo els laborables sempre que puc uso el transport públic excepte els dies que per obligació necessito el cotxe -fins al desembre el necessito de dilluns a dimecres per fer el trajecte BCN-Alstom i a l'inrevès en menys de mitja hora a l'hora vall de trànsit-. :D

Els caps de setmana, prenc transport públic ferroviari excepte si no és a certes hores -posem a partir de les 11-12 de la nit excepte a l'estiu on no m'imposo limitacions-, on opto pel vehicle privat. Les raons són les mateixes que les que presenteu per aquí; hi ha hores on no et sents segur, ni jo ni la meva parella. :|

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 20/11/2006 1:06

Ja que parlem del NitBus...

El passat dijous em vaig trobar amb la necessitat d'arribar a la Plaça de Catalunya de Barcelona a tres quarts de cinc del matí. Poc més de mitja hora abans ja em trobava a la parada de l'N9 de l'alçada de Dos de Maig esperant-lo. Al final vaig prendre un taxi a tres quarts menys cinc per poder arribar a l'hora convinguda. 5,15 EUR que em va costar la broma.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”