He trobat un forum de transport de Madrid

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

He trobat un forum de transport de Madrid

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dilluns 20/11/2006 18:41

http://www.anden1.org/anden2/

Com sempre, se'ns han adelantat els madrileñus: Ells tenen fil d'off-tòpics i naltros no. :evil: (Que consti que amb aquest comentari en to d'humor no vui donar ales als nacionalistes que utilitzen aquest discurs per justificar la seva ideologia :twisted: )



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 20/11/2006 22:08

Nosaltres tenim un peazo subfòrum d'off-topics que no vegis, el de suggeriments i proves :D Ja serveix per al que necessitem...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dilluns 20/11/2006 22:47

Mig per casualitat he vist per aquest fòrum que a la C5 de Rodalies de Madrid tenen instal·lat el sistema LZB i que les 446 que hi circulen ho fan de manera automàtica. He llegit alguna cosa de freqüències de pas de 3,5 minuts que baixaran a 3 minuts. Hi diuen alguna cosa de l'ERMTS nivell 1 al nou "túnel de la risa"... ALGÚ EM POT DIR PER QUÈ A BARCELONA NO FAN RES PER MILLORAR LA CAPACITAT DELS DOS TUNELS QUE TENIM SATURATS DES DE FA ANYS??? :evil:



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 21/11/2006 0:07

ERTMS al Tunel de la Risa??? Tot són rumors, pel que jo no me'ls prendria seriosament fins que no veiés les instalacions d'ETCS al nou túnel. LZB a la C5? Sí, amb frequències actuals de 3 minuts (i no pas de 3.5), tot i que a vegades arriben a ser d'1 minut per culpa d'endarreriments.

Perquè aquí no es fà? Em sembla que la resposta és obvia. Lo meu meu, i lo teu, també meu.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 21/11/2006 18:05

Albert ha escrit:ALGÚ EM POT DIR PER QUÈ A BARCELONA NO FAN RES PER MILLORAR LA CAPACITAT DELS DOS TUNELS QUE TENIM SATURATS DES DE FA ANYS??? :evil:
Pregunta òbvia amb resposta òbvia... >:(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 21/11/2006 21:45

Albert ha escrit:ALGÚ EM POT DIR PER QUÈ A BARCELONA NO FAN RES PER MILLORAR LA CAPACITAT DELS DOS TUNELS QUE TENIM SATURATS DES DE FA ANYS??? :evil:
"Marchando" una altra aclaració quilomètrica d'en Santfeliuenc! xD



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Diumenge 26/11/2006 16:21

El que em crida l'atenció és que no tenen cap intenció de fer un nou túnel per a vies d'ample ibèric a BCN per poder-hi fer passar més Rodalies i Regionals. Però tampoc fan res per millorar la capacitat dels túnels actuals. El túnel de l'AVE permetrà fer passar per Passèig de Gràcia uns quants trens més quan si'hi treguin tots les trens de Llarga Distància i uns quants Regionals de Girona i Tarragona... però aquesta millora és miserable comparada amb el que realment fa falta.

I veig que a Madrid tenen els túnels preparats per assolir la màxima capacitat que es pugui, els fan un nou túnel...



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 26/11/2006 22:42

Y en ese nuevo foro, ¿hay algún usuario llamado Sanfelicense? :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”