Transport a peu: els reis, els vianants?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon

Ho feu gaire d'anar caminant?

Si, passo del metro, bus, renfe, etc!
1
5%
Si, sempre que puc i en tinc ganes
12
57%
Rarament, quan m'aburreixo
4
19%
Però a on vas, podent agafar transport públic, a més, els vianants, de reis, res!
2
10%
Altres (explicar)
2
10%
 
Vots totals: 21
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 19/06/2007 12:02

En això de caminar per ciutat hi ha de tot, des dels que ens agrada fer-ho i aprofitem una bona oportunitat (bon temps, no tenir massa pressa o tenir-ne i saber que s'arriba abans caminant que amb bus en hora punta, etc) fins als que els dius que tenen una parada de metro a un quilòmetre i gairebé es desmaien al sentir-ho (senyora, que són 12 minuts a peu!).

Veig que de rutes importants tots n'hem fet. Potser jo em porto la palma a l'haver fet Hospitalet-Montigalà perque sí, en solitari i a més en juliol, com a part del projecte casa meva-finals de les línies de metro (només em vaig deixar Pep Ventura per motius de seguretat). També som uns quants els que fem senderisme (treking per als analfabets) i hem fet travesses interferroviàries pels voltants de Barcelona, entre d'altres.

Com a filosofia de vida, és una llàstima que hi hagi gent que no es vegi amb cor de caminar alguna vegada. Caminar desestressa, aprima, va bé pel cor, i a més és més barato que qualsevol altre mitjà de transport, tret que siguis diabètic i degut a un mal càlcul d'insulina t'hagis d'atiborrar de gelats i cruasans per arribar viu.

Quan vivia a Santa Eulàlia rarament agafava el metro per anar al centre de Barcelona. Ara des de Sant Ildefons em costa una mica més, però si tinc temps surto abans i baixo caminant a picar els meus amics que s'han quedat al districte 11 per seguir caminant junts, encara que sí que agafi el TP per tornar a casa. Un altre efecte del canvi de domicili és que per anar al centre prefereixo caminar fins a la Renfe o la L1 que agafar la L5 (que tinc al costat de casa) i fer enllaç. Si de cas, el deixo per a la tornada. També he començat a fer servir el bus assíduament, cada vegada més que el metro, i entre aquest i el Trambaix he evolucionat fins al punt que cada vegada suporto menys el suburbà i dono prioritat absoluta al transport de superfície. Però, com ja he dit, el millor transport de superfície són els meus peus...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 19/06/2007 16:55

Platanito ha escrit:Potser jo em porto la palma a l'haver fet Hospitalet-Montigalà perque sí, en solitari i a més en juliol, com a part del projecte casa meva-finals de les línies de metro (només em vaig deixar Pep Ventura per motius de seguretat).
:?:

Pep Ventura? Què té de perillòs anar fins allà?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 19/06/2007 17:18

JaMiRo! ha escrit:
Platanito ha escrit:Potser jo em porto la palma a l'haver fet Hospitalet-Montigalà perque sí, en solitari i a més en juliol, com a part del projecte casa meva-finals de les línies de metro (només em vaig deixar Pep Ventura per motius de seguretat).
:?:

Pep Ventura? Què té de perillòs anar fins allà?
Totes les vegades que hi he anat m'han atracat.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 19/06/2007 17:55

Platanito ha escrit:
Com a filosofia de vida, és una llàstima que hi hagi gent que no es vegi amb cor de caminar alguna vegada. Caminar desestressa, aprima, va bé pel cor, i a més és més barato que qualsevol altre mitjà de transport, tret que siguis diabètic i degut a un mal càlcul d'insulina t'hagis d'atiborrar de gelats i cruasans per arribar viu.
:plas Totalment d'acord amb tú. I també és útil per agilitzar la memòria i la inspiració, t'ho dic jo, que porto la tira d'anys fent-ho!

Per cert, el meu rècord ha estat Fabra i Puig amb Meridiana-Santa Eulàlia, anada i tornada :D



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 19/06/2007 18:27

metring ha escrit: Per cert, el meu rècord ha estat Fabra i Puig amb Meridiana-Santa Eulàlia, anada i tornada :D
Anada i tornada?!?!?


:mort


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 19/06/2007 20:14

Platanito ha escrit:(treking per als analfabets)
Jo sempre havia distingit el trekking (caminar per la muntanya) del treking (fer el friqui d'Star Trek) :D

Salutacions d'un que de tant en tant fa ambdues coses :P



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 19/06/2007 22:23

Platanito ha escrit:Totes les vegades que hi he anat m'han atracat.
Jo hi visc al costat i hi passo molt i cap problema... :x

Però això t'ha passat al mateix Pep Ventura o a Artigues i Sant Roc?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 20/06/2007 9:34

M'he enrecordat d'una altra caminata que vaig fer a l'agost del 2003, que tambe te tela: Estava dissenyant rutes de bus per Collserola, com aquesta: http://i78.photobucket.com/albums/j83/E ... ns/140.png i aquesta: http://i78.photobucket.com/albums/j83/E ... ns/134.png i em vaig haver de recórrer caminant tots aquells carrerons i camins que sobre mapa sembla poca cosa però son super costeruts. Vaig necessitar 3 tardes, en total unes 15 hores i lo pitjor es que va ser a l'agost del 2003, us enrecordeu, no?. El troç pitjor va ser pujar al C/Garriguella, uns 500m. de pujada del 15-20% sense un sol arbre per amagar-se, i eren les 15h. mes o menys. A sobre arribes a dalt de tot i segons la guia de Barcelona sembla que doni la volta i es pugui baixar per l'altre costat, però allà no hi ha carrer ni tant sols cami normal, sino que es un cami de cabres que has d'anar molt en compte de no fotre't de lloros. Igual que a la zona de Josep Maria Jujol i C/Maduixer tambe a la guia consten carrers que resulta que no hi son.

Però bueno, a pesar de tot estic content d'haver-hi anat per que he pogut fer propostes que despres s'han dut a terme.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”