Pàgina 4 de 19

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dilluns 30/06/2008 20:18
Autor: UT440_132M
Mireu la web d'ADIF i busqueu info sobre el Andalus Expresso, us enviarà a una pàgina no apte per a menors de 18 anys. Aqui us poso els passos a seguir, ja em direu que en penseu.
www.adif.es-->comunicación--> enlaces de interés--->Otros--> Al Andalus Expreso
Ho vem descobrir un company i jo l'altre dia jejejeje

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dilluns 30/06/2008 21:08
Autor: entfe001
UT440_132M ha escrit:Mireu la web d'ADIF i busqueu info sobre el Andalus Expresso, us enviarà a una pàgina no apte per a menors de 18 anys. Aqui us poso els passos a seguir, ja em direu que en penseu.
www.adif.es-->comunicación--> enlaces de interés--->Otros--> Al Andalus Expreso
Ho vem descobrir un company i jo l'altre dia jejejeje
Imatge

Em permets que ho posi a un altre fòrum? :)

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dilluns 30/06/2008 22:22
Autor: megapauer
entfe001 ha escrit: Imatge
:master :master :master :master :master :master :master :master :master :master :master :master :master :master

:riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure :riure

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dimarts 01/07/2008 1:02
Autor: wefer
UT440_132M ha escrit:Mireu la web d'ADIF i busqueu info sobre el Andalus Expresso, us enviarà a una pàgina no apte per a menors de 18 anys. Aqui us poso els passos a seguir, ja em direu que en penseu.
No és que sigui una pàgina web concreta, sinó que és una empresa que es deu haver quedat amb el nom de domini perquè no ha sigut renovat pels seus propietaris.
Per tant, es tracta d'un problema de falta d'actualització.

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dimarts 01/07/2008 20:25
Autor: UT440_132M
entfe001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Mireu la web d'ADIF i busqueu info sobre el Andalus Expresso, us enviarà a una pàgina no apte per a menors de 18 anys. Aqui us poso els passos a seguir, ja em direu que en penseu.
www.adif.es-->comunicación--> enlaces de interés--->Otros--> Al Andalus Expreso
Ho vem descobrir un company i jo l'altre dia jejejeje
Imatge

Em permets que ho posi a un altre fòrum? :)
Pots veure-ho al fòrum del Ferrocarril Català, FERROCAT jejej. Aqui teniu l'enllaç de la "noticia"
http://ferrocat.foroactivo.com/renfe-f1 ... t6-165.htm
Ja contactaré amb l'autor del missatge que a la vegada és l'administrador i amic meu ferroviari :D, no crec que posi impediments :D

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dilluns 04/08/2008 19:06
Autor: metring
Una altre web que "tela marinera", la de Vibasa.http://www.vibasa.es/
Els cops que hi he pogut entrar, perquè costa de fer-ho, ja que bastants cops ni es carrega, no hi ha forma de comprar-hi bitllets, ja que no surten els preus totals, i ja ni parlem de comprar...

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dimecres 06/08/2008 19:21
Autor: orig440
Doncs si és així he tingut sort, se m'ha obert a la primera :D .
Ara, la web que a mi em lia més és http://www.voyages-sncf.com
Salutacions, C.A.C.V.

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Dimarts 14/10/2008 0:00
Autor: metring
http://www.eldebat.cat/cat/viewer.php?IDN=35191

Herrera portarà al Congrés el funcionament irregular de la web de Renfe

Redacció

ICV presentarà aquesta setmana una proposició no de llei per evitar el frau a les tarifes de l'AVE que s'oferten a la web de Renfe, ja que, segons els ecosocialistes, els bitllets són fins i tot 30 euros més barats a la pàgina de Rumbo que a la de Renfe. :o

En declaracions a Europa Press, el portaveu d'ICV en el Congrés, Joan Herrera, ha explicat que l'objectiu d'aquesta iniciativa és evitar qualsevol activitat "fraudulenta" que es produeixi a la tarifa web de Renfe.

Ha remarcat que quan ja no s'ofereix la tarifa web al portal de Renfe apareixen preus "més raonables" en un altre portal de venda de viatges, Rumbo.com. El motiu d'aquesta situació és, per al diputat d'ICV, el "pèssim funcionament de l'Administració".

A més, la proposició instarà la ministra de Fomento, Magdalena Álvarez, a oferir més freqüències a les línies Alvia que permetien, abans de la posada en marxa de l'AVE, viatjar entre Madrid i Barcelona de forma "assequible".

Actualment només existeix un tren nocturn que ofereix el trajecte Barcelona-Madrid i viceversa a un preu d'uns 40 euros.

Un altre reguitzell de pífies: Rumbo

Publicat: Dimarts 14/10/2008 23:18
Autor: Guigui
Arran de l'article que publica la metring, he entrat per curiositat a la pàgina web de Rumbo i he cercat un itinerari d'anada i tornada entre Barcelona i Lleida el 16 d'octubre. A part de que l'anada i tornada en Avant és realment més barata (36,72 € vs. més de 40 + taxes a la web de Renfe), t'ofereixen opcions com arribar a Lleida un cop ha sortit el tren de tornada.

El ferrocarril encara sembla un mitjà de marcians per al gran públic, perquè mai no he vist aquest desgavell per a vols.

...i no només informen malament!

Publicat: Dimarts 25/11/2008 9:26
Autor: metring
http://www.adn.es/blog/ciudadanos_furio ... llete.html

Si cambias la fecha de tu billete de tren en la web, Renfe te lo cobra dos veces :o

ADN.es

Harto de la página web de la compañía Renfe, se considera "estafado" y quiere ejercer su "derecho al pataleo". Así se muestra Salvador en una queja enviada a ADN.es, en la que se describe como un "ciudadano furioso más contra la empresa ferroviaria". En su caso, la razón es que están a punto de cumplirse 365 días desde que Renfe le cobrase 104,50 euros por solicitar un cambio en su billete de Madrid-Atocha a la estación de Sants de Barcelona.

El trayecto de la discordia, relata Salvador, se produjo el 27 de noviembre de 2007. La ida y la vuelta, prevista para el día 28, costó 104,50 euros. La compra se produjo a través de la página web, de la que este usuario barcelonés cuenta que por aquel tiempo registró un proceso de cambios que fue "una chapuza integral", a su juicio.

El problema se presentó al día siguiente de la compra, cuando necesitaba cambiar la fecha de regreso a la capital y Salvador volvió a entrar en la dirección de internet. En el portal de Renfe, se fue a la pestaña de Cambios y Reembolsos, hizo las gestiones aceptando que le iban a cobrar 5,70 euros por el cambio de horario y logró guardar el nuevo billete para su posterior impresión.

Doble cargo: 104,50 la ida y 104,50 la vuelta

Pero ese cambio de pasaje se convirtió en una pesadilla para Salvador, ya que cuando accedió al extracto del banco, comprobó que no le habían cobrado 5,70 euros por la vuelta, sino ¡104,50 euros de nuevo, por cada trayecto! Atónito, cuenta: "Pueden imaginar el resto: llamadas, emails, visitas a Atocha donde me decían anotamos la incidencia, en 20 días nos pondremos en contacto con usted, etcétera". Pero "esos 20 días se han convertido en un año", y las comunicaciones que ha recibido durante este tiempo han sido "emails de respuesta automáticos diciendo que un agente se encarga de su caso". El último de estos correos electrónicos le llegó hace ocho meses.

Resignado a no recibir el importe cobrado erróneamente, se puso en contacto con este periódico remitiendo los localizadores de los billetes y las referencias de sus quejas que constan en el departamento de Posventa de Renfe. Decía que no sabía qué podía hacer "para recuperar el dinero frente al gigante de Renfe", que consideró que le había "pisoteado impunemente" y no le devolvería nunca ni el importe ni los intereses de un dinero que las pasadas Navidades echó de menos.

ADN.es consultó el caso de Salvador con Renfe. Dos días después, el usuario recibió la notificación de la compañía, que le pide disculpas por la demora en contestar su reclamación al efectuarse un doble cargo por su compra online. También le informa de que se ha efectuado el abono de la compra (104,50 euros, por el segundo trayecto). Según la compañía ferroviaria, "los responsables del área comprobaron la reclamación de Salvador y, por algún error, no se había resuelto". La conclusión de la empresa es que "parece que se había traspapelado". Salvador, por su parte, agradece la gestión pero considera indignante que no consiguiese que le reembolsasen el dinero hasta que "un medio de comunicación -ADN.es- se ha interesado por el tema", afirma.

Salvador ya ha recibido su dinero pero un leve buceo por internet nos indica que hay más de un internauta que no confía demasiado en las compras online en Renfe. Son tantos los usuarios decepcionados que hasta se han creado varios blogs en contra de este "mal servicio" de la empresa -Harto de la página web de Renfe u otro bajo el sugerente nombre de Porque viajar era un placer-.

-Y tú, ¿has hecho alguna compra online de un billete de transporte que no salió bien? ¿Te has sentido estafado o defraudado alguna vez? Cuéntanos tu caso en los comentarios o envía tu queja a ciudadanosfuriosos(arroba)adn.es

Fan fàstic

Publicat: Dimarts 25/11/2008 10:06
Autor: Guigui
És indignant i escandalós que les empreses de "servei públic" no es dignin a moure el seu abominable cul fins que el tema no es publiqui als mitjans de comunicació. I com a bons poca-vergonyes que són, no tenen el més mínim escrúpol per reincidir-hi sempre que poden.

Com que els poders públics tampoc mouen un dit, al final l'estat queda totalment buit de competències, la gent acaba passant-ne i això es converteix en la llei de la jungla. Això sí, cada 4 anys ens volen fer veure el que no són.

Publicat: Divendres 02/01/2009 16:51
Autor: Ecomobisostrans
He enviat aquesta carta a Gencat:

Hola, a la secció "mobilitat" de la vostra web he detectat alguns errors:



-La línia Llívia-Girona de Teisa consta com a Puigcerdà-Girona http://ptop.gencat.cat/vullanar/horari.php?LINIA=2154 , quan en realitat la parada d'origen es a Llívia, després passa per Puigcerdà i d'allà continua direcció Girona.



-No consta la nova línia de Sagalés Alpens-Vic per Sant Quirze de Besora, només consta la antiga Alpens-Sant Quirze que es feia un cop a l'any: http://ptop.gencat.cat/vullanar/horari.php?LINIA=1314



-Alguns dels serveis Berga-Manresa d'aquesta línia: http://ptop.gencat.cat/vullanar/horari.php?LINIA=1338 en realitat comencen uns minuts abans a l'Hospital de Berga.



-Línia Manresa-Santpedor-Sta.Anna Claret http://ptop.gencat.cat/vullanar/horari.php?LINIA=1345 Falta el servei que va fins Sta.Anna Claret el 1r dilluns de cada mes.



-Falta la línia Terrassa-Castellar del Vallès pel pont de la Betzuca, que es fa cada 19 de març coincidint amb la festa major de Castellar del Vallès.



Salutacions,

Ferran Mir Culell

Re:

Publicat: Divendres 02/01/2009 16:52
Autor: Ecomobisostrans
I aquesta a TEISA:

Resulta que consten com a Puigcerdà-Girona: http://www.teisa-bus.com/web/horaris/L32.pdf quan en realitat la parada d'origen es a Llívia, després passa per Puigcerdà i d'allà continua direcció Girona.

Salutacions,
Ferran Mir Culell
No entenc com han pogut mantenir un error aixi tant de temps, ja que fa com 7 anys els horaris de Teisa ja eren així, i no crec que mai a la vida s'hagi sortit de Puigcerdà, per anar despres a Llívia i després a La Molina.

Publicat: Divendres 02/01/2009 16:53
Autor: Ecomobisostrans
Bona tarda;

Degut a un problema de configuració l'ordre d'aquesta línia surt desordenat
en quan a noms però ordenat en els temps de pas, que és l'objectiu que
persegueix aquesta funció, conèixer a quina hora passa per la parada
seleccionada. De moment no ho hem pogut solucionar que aquesta línia tingui
Llívia i Puigcerdà ordenats en nom, però treballarem per veure si més
endavant ho podem resoldre. De totes maneres l'horari en PDF és l'oficial i
el de referència. El cercador d'horaris només és una eina que facilita la
cerca d'horaris.

Atentament;

Rafel Almeda
TEISA

Això es el que m'ha contestat Rafel Almeda en nom de TEISA. I jo em pregunto, com pot ser que l'horari oficial sigui el que està al revés? Tenint en compte que es tècnicament impossible fer Puigcerdà->Llívia->La Molina sense passar 2 cops per Puigcerdà.

Publicat: Divendres 02/01/2009 16:57
Autor: Ecomobisostrans
Lo pitjor es que a la web de Gencat si demano per anar de Puigcerdà a Llívia em surt que a les 6:05 n'hi ha un i si li demano per anar de Llívia a Puigcerdà em diu que a les 19:25.

Excuses de mal pagador

Publicat: Divendres 02/01/2009 17:24
Autor: Guigui
Teisa ha escrit:Degut a un problema de configuració l'ordre d'aquesta línia surt desordenat
en quan a noms però ordenat en els temps de pas, que és l'objectiu que
persegueix aquesta funció, conèixer a quina hora passa per la parada
seleccionada.
Que bonic és escudar-se en les màquines, la configuració o l'Esperit Sant quan hom no ha trobat cinc minuts per arreglar una coseta com aquesta, si cal, prèvia consulta a un tècnic.

Publicat: Divendres 30/01/2009 16:57
Autor: Ecomobisostrans
Ahir vaig trucar al telèfon d'informació de ALSA 902.42.22.42 per saber els horaris de bus de Manresa a Tàrrega. El contestador automàtic em va dir que surt de Manresa a les 9:15 però no quan arriba a Tàrrega, llavors vaig demanar que em passés amb un operador. Quan finalment m'hi va passar, despres de 4 o 5 minuts, l'operador m'assegurava que ells no tenen cap línia de Manresa a Tàrrega, que seria d'una altra companyia, i jo assegurant-li que si que era d'ells, es tracta de l'Eixbus, que es de ALSA, TEISA i Sagalés, i ell que no, que no, que no. Li vaig demanar el telèfon de la taquilla de Manresa i em va dir que ells no poden donar telèfons de les taquilles. Al final li vaig dir que el seu servei d'informació es una caqueta i vaig penjar. Llavors vaig trucar a la taquilla de Berga, que es la unica que recordava el telefon ( 93.821.04.85 ) i allà molt amablement em van resoldre el dubte.

Ara veig que a la web d'ALSA tampoc hi son. I a la de Sagalés tampoc. En canvi si a la de Teisa: http://www.teisa-bus.com/web/horaris/L28.pdf

Reserves de Trenhotel

Publicat: Diumenge 01/02/2009 16:46
Autor: Guigui
Contractar un viatge en Trenhotel per internet pot convertir-se en un autèntic calvari. Primer la informació confusa de la web d'Elipsos sobre tarifes (enlloc diu si és per persona o pel grup en qüestió, exemple tarifa MIni/Parella Mini), després vas a parar a tgv-europe, on ni tan sols pots seleccionar opcions com 2 adults i 2 nens en cabina doble (que realment existeix) i et fan fer reserves separades per a persones de sexe diferent.

Malpensat com sóc, hi veig una estratègia de Renfe perquè hagis de fer la reserva telefònica o a taquilla i pagar més de despeses de "gestió". Gestió de barra, deu ser.

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Diumenge 08/02/2009 17:25
Autor: Jordi Reverter
Trenscat no actualitza la flota del metro de barcelona linia 1,2,3,4,5 i 11 sempre estaran els 2100 a la linia 2, 1000 linia 5, 1100 linia 4 l11 ja n'hi han mampares a Can cuias, l3 no hi han els 5000 i els 3000 reformats ara es així linia 1. 4000 normal, 4000 reformats i 6000, linia 2 serie 9000, linia 3 serie 3000 normal, 3000 reformats, 2000 i 5000, linia 4 2100 i 9000 linia 5 serie 5000. A part s'han renovat estacións del metro :ok

Re: Webs de transports que informen malament.

Publicat: Diumenge 08/02/2009 22:16
Autor: oriolp13
Jordi Reverter ha escrit:Trenscat no actualitza la flota del metro de barcelona linia 1,2,3,4,5 i 11 sempre estaran els 2100 a la linia 2, 1000 linia 5, 1100 linia 4 l11 ja n'hi han mampares a Can cuias, l3 no hi han els 5000 i els 3000 reformats ara es així linia 1. 4000 normal, 4000 reformats i 6000, linia 2 serie 9000, linia 3 serie 3000 normal, 3000 reformats, 2000 i 5000, linia 4 2100 i 9000 linia 5 serie 5000. A part s'han renovat estacións del metro :ok
Diria que Trenscat no ha d'informar res, més aviat permetre'ns gaudir als altres de fotos ferroviàries. Si falten coses deu ser que l'autor no deu tenir suficientment temps, ja que la web per ell deu ser com un "hobby", és a dir, no s'hi guanya la vida amb ella, i l'actualitza quan pot. Ves tu i ensenya'ns fotos de tot el que dius si creus que en falten. Ah, i siusplau, aprèn a escriure els missatges amb punts, comes, i que tinguin sentit, ja que n'he llegit uns quants de teus i es fan difícils d'entendre...