Caos a BCN pels talls de llum

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Caos a BCN pels talls de llum

Entrada Autor: mikado » Dilluns 23/07/2007 11:59

Nota: fil provinent d'aquest


Un apagón generalizado deja sin suministro eléctrico a buena parte de Barcelona
MÁS INFORMACIÓN
FORO: Explique cómo le ha afectado el apagón y envíe sus fotos
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Un apagón de Fecsa Endesa ha dejado esta mañana sin suministro eléctrico a buena parte de Barcelona y algunas poblaciones del Baix Llobregat, como L'Hospitalet, Esplugues y Cornellà.

La compañía, que dice desconocer el número de usuarios afectados, ha especificado que el origen de la incidencia se debe a dos averías en las subestaciones de Maragall y de Collblanc, según ha informado Catalunya Informació. Sin embargo, según otras fuentes, la avería se debe al incendio de un transformador ubicado en la avenida de Tarradellas con Entença.

La avería eléctrica ha afectado a barrios enteros de la capital catalana y ha causado un gran caos circulatorio, ya que no funcionan la mitad de los semáforos de la ciudad. Así se están registrando grandes colapsos en algunas de las principales vías de la capital catalana, como las avenidas Diagonal y Meridiana, el paseo de Gràcia y el de Sant Joan, y la calle de Mallorca, entre otras, según ha informado la Guardia Urbana.

Problemas en los transportes públicos

Asimismo, la incidencia ha interrumpido el servicio de las líneas 3 y 5 del metro de Barcelona y ha reanudado la circulación en la línea 1 a las 11.05 horas, según la misma emisora. Por su parte, Ferrocarrils de la Generalitat ha informado de que el apagón ha afectado a las líneas del Baix Llobregat (entre plaza de Espanya e Ildefons Cerdà) y del Vallès. Renfe ha asegurado que la avería no ha causado ningun problema a las líneas ferroviarias de esta compañía en Barcelona.

Además de infraestructuras, numerosos domicilios y comercios siguen sin luz, así como varios centros sanitarios, como el Hospital Clínic, el de Sant Pau y el de Sant Joan de Déu, que deben recurrir a los generadores automáticos para mantener la cobertura necesaria de los servicios de urgencia, según la misma emisora.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 23/07/2007 17:07

Algú s'ha vist afectat, en quan a transports es refereix, al tall de llum, sigui en metro, FGC o Renfe?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 23/07/2007 17:08

Jo no, ni transportilment ni laboralment :P



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dilluns 23/07/2007 17:36

Jo només puc aportar que a quarts de 2 del migdia:

- semàfors entre Plça. Cerdà i Plça Esp. funcionaven perfectament i cap problema de trànsit.

- metro L1 funcionava perfectament

;)



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 23/07/2007 17:58

Jo us puc també aportar lo que he pogut veure a les 17:40

- Semáfors funcionant amb normalitat


- Metro L3 funciona amb normalitat, igual que la resta de les línies.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 23/07/2007 18:06

Jo puc aportar que a Girona no hi ha hagut cap caiguda de tensió :D



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 23/07/2007 18:10

Avui he descobert que la caseta i el Parlament de Catalunya deuen pertànyer a la mateixa escomesa.... :D.....quina rapidesa! :o


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Brill_13
N5
N5
Entrades: 85

Entrada Autor: Brill_13 » Dilluns 23/07/2007 19:24

entfe001 ha escrit:Jo puc aportar que a Girona no hi ha hagut cap caiguda de tensió :D
Doncs per Banyoles no podem dir el mateix :evil: :'(



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 23/07/2007 19:59

Aquest matí he pul·lulat per Barcelona (Pla de Palau, EdF i Sants, S1 Provença, L5 fins Verdaguer, L4 fins Barceloneta, C10 fins Sants, C4 fins Terrassa) i cap problema de subministrament.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 23/07/2007 21:53

Puc confirmar que els semàfors de la Meridiana no funcionaven (només funcionaven 2 o 3) pels volts de les 19 hores.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 23/07/2007 22:16

Doncs encara no funcionen a la cruïlla de Meridiana-Fabra i Puig, sento els xiulets dels guàrdies urbans des de casa :x



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 23/07/2007 22:50

Per cert, que no ho he comentat abans perquè me n'he descuidat, però la C10 anava força tocada avui, i segons les notícies era pel tall de la llum (ara bé, totes les altres anaven bé...)


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 23/07/2007 23:15

Jo he estat aquest matí migdia per Barcelona i l'única indicència a destacar que els llums dels locals de l'estació de RENFE de Passeig de Gràcia estaven apagats. Taquilles, andanes i trens circulaven amb total normalitat, excepte com bé comenta l'Aaron la C10.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dilluns 23/07/2007 23:22

A Barcelona-Clot-Aragó no s'han pogut emitir bitllets (ni per Visir, ni per autovenda de Rodalies) ni tampoc validar bitllets des de les 11h fins a les 13h aproximadament.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 24/07/2007 8:46

Jo ahir sí que em vaig veure afectat pel tall laborablement, ja que no vam tenir llum de 11 a 14 aproximadament. Transportilment no vaig tenir cap tipus de problema però alguns dels semàfors de Pl.Universitat no anaven cap a les 6 de la tarda i hi havia un guàrdia regulant el trànsit.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 24/07/2007 9:26

Hores d'ara, a Meridiana amb Fabra, segueixen sense funcionar els semàfors.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5704
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 24/07/2007 9:27

A Guipúscoa amb Prim, curiosament (?) funcionen tots els semàfors de cotxes, i cap de peatons.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 24/07/2007 9:54

A Sagrada Família i Dreta de l'Eixample està gairebé tot apagat.
Escric des de la feina perquè a casa aviat farà 24 hores que no tenim electricitat.

Durant el dia van anar tancant totes les botigues, bars i restautrants. Cap allà les 19 h gairebé no quedava res obert i els bars llençaven el menjar als contenidors (segurament jo avui hauré de fer el mateix amb tot el que tinc al congelador).
Ahir a la nit feia por amb tot a les fosques. Cap a les 23 h la gent va sortir als balcons a cridar i a picar cassoles, i al carrer es van tirar petards, durant una bona estona.

La gran majoria dels semàfors de dreta de l'Eixample, Sagrada Família i Clot continuen aquest matí de dimarts apagats. La Guàrdia Urbana i els Mossos no ahir no donen l'abast i únicament regulen algunes cruïlles de la Diagonal.

Per tant, situació de pre-guerra a la zona on visc, on continuen 80.000 abonats sense llum (deuen ser unes 240.000 persones). A d'altres barris de Barcelona, hi ha normalitat total.

El metro funciona normalment.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3171
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 24/07/2007 10:56

Només una recomanació per als que tingueu congeladors, el contingut dels quals s'haura de llençar en la seva totalitat:

No remeneu el contingut del congelador mentre està descongelat. Mantingueu el congelador tancat. Quan es recuperi el subministrament elèctric, deixeu que el contingut del congelador es torni a congelar bé. Al cap d'unes hores, llenceu tot el contingut del congelador al contenidor bo i congelat. Després netejeu a fons el congelador.

Fa temps em van explicar que si no es fa així, es corre el risc d'haver de llençar també el congelador per no poder eliminar la pudor que hi queda.

Salut !!



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 24/07/2007 13:04

La C1 circulava amb 10min de retard i estava saturada.

Tot i que segurament no fos perque hai estat 10min tallada la linia per problemes elèctrics i per això ha arribat un tren 10min tard i saturat.

Segurament era normalitat a Renfe, trens saturats i retards de 10min a la C2 es normalitat, a la C1 potser també.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”