Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Sordau
N2
N2
Entrades: 15
Ubicació: Clot, Barcelona

Entrada Autor: Sordau » Dijous 06/12/2007 18:36

pol ha escrit:
Sordau ha escrit:EDITO: Per cert, avui algú m'ha fet una foto al metro.

A quina estació?
A Sants Estació.

I un altre acte incívic:
A Clot (sortida Aragó) hi havia un de seguretat equatorià i pel sol fet de ser equatorià un usuari de metro volia pegar-li, s'ha de dir que l'usuari anava begut amb una cervesa a la mà i que aquesta va caure a terra.


No fumis als vestíbuls, no fumis a les andanes, no fumis als trens. Al metro està prohibit fumar.

CIVISME AL METRO, SI US PLAU

Metro a Metro

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 06/12/2007 18:46

Sordau ha escrit:
pol ha escrit:
Sordau ha escrit:EDITO: Per cert, avui algú m'ha fet una foto al metro.

A quina estació?
A Sants Estació.
Aleshores no estat jo.



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Diumenge 09/12/2007 18:02

El dijous a Clot L1:

Un noi negre d'uns 20-25 anys va i s'endinsa, sense deixar l'andana, a la foscor del túnel direcció Glóries per vía 2, i fa un riu.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dilluns 17/12/2007 22:42

Ja no sé si és incivisme o crua realitat.

L' estació de Cornellà RENFE està desatesa o millor dit atesa per màquines i una finestreta del Bar . Suposso que la senyora que fa els cafés també ven bitllets. La formació és més aviat escassa, és de la Colla dels informadors CECOF ficada a taquillera-guixetaire. Doncs bé a part d'atendre diversos temas gastronomico-ferroviaris te dues validadores completament obertes amb lo que la T-CUELAS funciona de meravella. Un cop dins cap informador CECOF , ni interventor ni molt menys seguretat. I quan arriba el tren ho anuncia la llum a la llunyania perque no n'hi ha ni megafonia. Avui en 13 minuts que hi estat han emprat la T-CUELAS 17 persones i 2 han aprofitat per fer-se un porret dins el recinte del vestíbul. Amés al TRAMBAIX he fet un altre mena d'estudi sociologic, en el tram comprés entre Maria Cristina i Cornellà Centre a la meva porta 9 persones han fet servir la T-CUELAS. Algú posarà seny i remei ???



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 18/12/2007 21:31

JaMiRo! Films presenta:

-La dona que es tallava les ungles a un s.9000...

i

-On és la higiene de dertes "persones" que viatgen al metro?

>:(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 18/12/2007 21:39

I la pel·lícula, que no surt? xD



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 18/12/2007 22:12

metring ha escrit:I la pel·lícula, que no surt? xD
Per veure la pel·lícula només cal que donis unes quantes voltes pel metro :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 20/12/2007 23:25

Avui m'he trobat una pell de "mandarina" (es diu així, en català?) al terra d'un s.9000... >:(


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 20/12/2007 23:28

JaMiRo! ha escrit:"mandarina" (es diu així, en català?)
Si no és una clementina, sí. ;)

Ara no em pregunteu per les diferències tècniques entre una mandarina i una clementina...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dissabte 22/12/2007 21:34

anem a comunicara amb el nostre corresponsal pol de telenoticies FTC .
-Bona nit Pol que ha passat a la linia 4 avui?
-Avui uns boraxos amb americana tipu "espia" i un amb un pernil a la ma anven de un costat a l'altre del 2100 i el del pernil feia veure que tocava. A hores d'ara la policia els esta buscant ja que son lladres perillosos.
:D :D

P.D. Avui un dels que van amb acordio a d'intre dels cotxes del metro anava tocant nadales, no o feia malament.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 23/12/2007 23:43

Doncs jo vull denunciar una cosa que fa força mesos que em treu de polleguera, i que n'estic fins als (...) bemolls!!!

Algú em pot dir com poden saber els sudamericans que jo i la resta del tren estem interessats en escoltar el seu (...) reggaeton que sona del seu mòbil????? :evil:

Es que des de fa uns mesos, cada cop que he anat en metro, cada cop hi havia algú amb la seva musiqueta incordiant la resta del passatge.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 24/12/2007 0:50

victorcasta ha escrit:Algú em pot dir com poden saber els sudamericans que jo i la resta del tren estem interessats en escoltar el seu (...) reggaeton que sona del seu mòbil?????
Deu ser per fer la competència als gitanos que toquen "palmas" i es posen a cantar cridant en una estació plena de gent, simplement per molestari fer-se veure. Posem que sigui Clot L1 fa un parell de setmanes, per exemple, però pot ser en qualsevol moment i a qualsevol lloc >:(
Simplement, és falta d'educació bàsica.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 25/12/2007 12:56

Això (gitanos fent palmas+sudamericans amb el putu reggaeton+nengs amb el paxum paxum a tota ai carai!+etc.) m'ho trobo gairebé cada dia camí de la feina.

És insuportable.

:?


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimarts 25/12/2007 13:04

Ahir, un nen sudamericà trepant per les barres d'un 4000, i molestant a un noia que anava asseguda. Potser no tindria masa importància per ser un nen, el que em preocupa és que el pare i un altre noi s'estaven partint el cul. Al costat, uns xinesos parlant a "300000 dB" i molestant a tothom.

PD. Em dóna igual si ho fa algú d'aquí que un immigrant.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 25/12/2007 22:26

Si la'ltre dia uns a un 4000 parlant a tope i partinse el cul.



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 27/12/2007 0:17

Avui, una nena estrangera s'ha pensat que jo formava part del mobiliari del tren i, que per tant, podia golpejar-me i trepar per sobre meu com si res... Evidentment, les meves males mirades només han servit perquè la mare digués "Estaté quietá" i poc més... Sort que només l'he hagut d'aguantar 10 minuts...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 27/12/2007 12:02

Ahir dos nengs a un 9000 de la 2 no tnien res millor a fer que fumar, i quant baixen a Bac de Roda tiren un "escupitajo" a el vidre del 9000.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dijous 27/12/2007 12:15

24/12/2007
Estació: Peu del Funicular FGC
Andana: Sentit Barcelona

Entre 8-10 joves d'uns 16-18 anys d'origen magrebí son a dalt de les escales (passera que comunica amb el funicular), fumant , fent xivarri, empenyent-se uns als altres i no deixant passar ningú. Arriba un S2 direcció Bcn, i baixan en ramat sense respectar ningú, fumant , corrent, cridant..... Pugen en 2 vagons i no permeten el tancament de les portes, fins que ells volen.

Mai havia vist un comportament així als FGC Vallés, no sóc usuari habitual d'aquesta línia però en tenia altre concepció.



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 27/12/2007 13:08

Ahir a Ciutadella|Vila Olímpica, dos que estaven a lo de musics al metro, estaven fumant, i , i amb un amplificador al costat per quant toquesin



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dijous 27/12/2007 14:59

Ara que ho recordo.... fa un temps un noi magrebí, al sortir del metro no va tindre millor idea que clavar-li un una puntada de peu al metro.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”