Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 30/11/2007 20:08

Trenscat ha escrit:Per mi la mostra d'incivisme potser no més gran com a "bèstia" però sí de nombre de gent que ho fa i que em fa més ràbia perquè ja sembla que sigui una cosa "normal" és posar els peus al seient de davant amb tota la paxorra, embrutant amb les sabates tot el seient i a sobre no deixant seure ningú fins que no es veuen molt apurats. Més d'un cop m'ha vingut la temptació de posar-me just davant seu en un tren pràcticament buit només per fotre'ls... :evil:
Hi ha molta gent que ho fa, d´entre ells uns pocs es treuen les sabates.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 30/11/2007 22:33

Les mostres més habituals: pretendre entrar al tren abans de deixar sortir i plantar-se a l'esquerra de les escales mecàniques.

Sobre el primer, he arribat a arrossegar un paio uns cinc metres pel davant perquè estava al mig com un dijous i jo em negava a esquivar-lo o esperar que Sa Excel·lència es dignés a deixar-me passar. Finalment, el bocoi aquell va entendre que havia d'apartar-se.

I sobre el segon, ja he perdut el compte de les advertències i els cops d'espatlla que he repartit.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 30/11/2007 23:29

Civis ha escrit:A ver quién supera esto. Hará unos tres meses, vi a un sujeto a escasos tres metros de mí orinando en el andén de L1 Universitat sentido Hospital de Bellvitge, aprovechando "el rincón" entre la pared y una máquina de bebidas.
Farà uns 3 anys a Chamartín:

Imatge


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 01/12/2007 0:04

Pixada insuperable i la foto també :) (perdó si es Madrid sería una Micción insuperable) ara segons els cartells sols estaba prohibit el paso de carretillas. ARA el que estaria escandalitzat de totes totes sería el mègafon de sobre el "paio", perdó "pixador".



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Dissabte 01/12/2007 0:51

jo vaig viure algo curiós, venia de l'arboç cap a Montcada i vaig canviar a Martorell per agafar la C7 (m'estalviava 4-5min...), llavors vaig muntar-me en un 447 que sortia aviat i a dins hi havia un noi amb un gos de raça bull terrier cadell encara i el tenia assegut a sobre el seient del tren. Total, deixant això van entrar uns nens killos i les 2 nenes que hi havien (amb el movil sonant cançons de reggaeton i coses per l'estil) es van posar a fumar, com el noi del gos i en tot això agafa el gosset i fa un bassal de pis al seient :| total, va canviar de seient i au, res mes, amb el seient bessant pixum de gos... en fi



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dissabte 01/12/2007 0:56

Des de "luegu" hi han cada uns que "ho flipes".

Per exemple, aquest matí, baixant cap a Barcelona en una comodíssima 447, han pujat cinc o sis "flipats-amigos de lo ajeno" a Sant Quirze (de Besora) i per tocar el que no sona, han tirat dels "machos" de 2 portes del Ri. El maquinista (el conec) emprenyat com una mona (cagan't-se en ells i en sa mare) ha anat a "a ver que pasa" i ha tancat les portes (sino, la 447 es tira tot el dia bipbipbipbipbip (i lo molest que és!) i el tren no arrenca.

Al arribar a Torelló, tots sis han vingut cap al M fotent un merder de ca L' Ample i molestant a tothom que viatjava al cotxe.

Encara no s' acava, perque al arribar a Manlleu, s' han baixat, no abans sense tornar a tirar dels "machos" per desbloquejar la porta i deixar-la oberta i pitant. Ha tornat a sortir el maquinista i els hi ha dit (¡Queréis dejar de tocar los [...], gili[...]!), al tornar, em mira i em diu, "si, menos mal que no han tirado de la alarma, que sino todavia estamos en St. Quirze..."

En fi, d' aquests desgraciats n' hi ha a tot arreu...



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 01/12/2007 0:59

Mortadel·lo ha escrit:a vegades veig gent amb pintes molt sospitoses apuntant números de cotxe, i fent fotos xD
xD xD xD

Jo a vegades veig gent sospitosa aseguda als bancs, deixant passar els trens!

A tota aquesta gent se l'hauria de vigilar de prop, son un problema major que els NENGS :D

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dissabte 01/12/2007 1:02

Vox ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:a vegades veig gent amb pintes molt sospitoses apuntant números de cotxe, i fent fotos xD
xD xD xD

Jo a vegades veig gent sospitosa aseguda als bancs, deixant passar els trens!

A tota aquesta gent se l'hauria de vigilar de prop, son un problema major que els NENGS :D

Vox
Jo he vist gent, a les parades de bus, deixant passar els busos i esperant a un en concret (no em refereixo a línia, sino número de bus)...

...i el pitjor de tots, és que jo també ho he fet! :D :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 02/12/2007 20:08

Vox ha escrit: xD xD xD

Jo a vegades veig gent sospitosa aseguda als bancs, deixant passar els trens!

A tota aquesta gent se l'hauria de vigilar de prop, son un problema major que els NENGS :D

Vox
Els més xungos són els que s'asseuen a una estació de la L4 esperant que passi una 1100... :) ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 04/12/2007 19:29

Auquest matí al passadís d'enllaç de Passeig de Gràcia he vist un home borratxo que és discutia amb una PAPERERA d'aqustes noves amb bosses transparents. Li donava patades a la paperera dien-li:"Cres que eres mas fuerte que yo por ser de acero inoxidable?, contesta, venga".


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimarts 04/12/2007 20:55

JaMiRo! ha escrit: Els més xungos són els que s'asseuen a una estació de la L4 esperant que passi una 1100... :) ;)
No és el primer cop que ho faig, ni l'últim xD La cara que va posar una dona quan em va veure amagant la càmera per gravar l'entrada del 1100... (suma-li que estava mig amagat darrere d'una màquina de begudes i just darrere una càmera de seguretat)

Jo l'últim acte incívic que he vist ha estat a Navas, on una dona ha vist com estava a punt de perdre el metro i ha decidit entrar per la sortida sense pagar per anar més ràpid... per l'edat que tenia dubto que pogués agafar el metro a temps, tenint en compte que a mi ja m'havia donat temps de pujar totes les escales....



Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimarts 04/12/2007 21:04

Un dia a la linea 11 que hi han unes pintes, hi havien un grup de "killos" fumant, i el conductor no va dir res, suposo que preferia no ficares amb lius per que podia passar qualsevol cossa.

I pel que fa lo de esperar 1100 ara esperare 1100 i 9000 :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 05/12/2007 0:15

Avui m'he trobat al metro amb una mostra molt nombrosa de l'incivisme ibèric més ranci: gargalls i escopinades de totes menes.

Em sembla que va sent hora de ressuscitar aquells rètols del Tramvia Blau: "Prohibido escupir".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dimecres 05/12/2007 20:38

També vaig veure un neng en el rodalies tallantse les ungles, i les ungles al terre.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dijous 06/12/2007 7:09

BUEEEENOOOOO Atención que empiezo a repartir, que tengo para todos los gustos. Solo dejaré constancia de las ultimas que recuerdo, pero tendria para llenar páginas y páginas del foro. Permitidme escribir este post en castellano que me siento más cómodo. Asi pues, aqui empieza, tomen asiento.

1º Primera noche de servicio nocturno de TMB (ahora no recuerdo, pero fue abril no?) Estación de Cornellà Centre, anden Cornellà (los trenes entran y salen por ahí para no hacer la cola. 2 seguratas al lado del tunel, y fumando tranquilamente. Si me enciendo yo un cigarro para hacer más llevaderos esos 15 minutos de espera, me caen 30 euros y a ellos, les cae un sueldo por hacer su cigarrito.

2º Pubilla Cases boca Ramon Solanich. La de veces que se me han intentado colar detras diferentes especimenes, tanto importados como autóctonos, pensando que no me entero, hasta el punto de coger yo el torniquete y empujarlo hacia atrás para que no les de tiempo a pasar.

3º L5 Entre Pubilla Cases y Hosp. Clinic. Aproximadamente 1 de la madrugada del sabado pasado. Entro al tren (después de esperar solo un minuto, cosa que se agradece un sabado noche) y me encuentro una legion de nengs, engominados hasta las cejas que se van de fiesta a su antro de "super fiesta neng a buscar churris" Fumando porros como descosidos. Eran como 7 u 8, fumando como animales. Fauna autóctona probablemente de la especie conocida como "neng cornellensis"

4º Parejita de punkis con litrona de cerveza incluida y perro con cara de "vaya dueños me ha tocado aguantar" que entran al tren, se sientan al suelo, y tranquilamente pasando de todo, haciendose su porro, dándole a su xibeca...y el perro, dando vueltas tranquilamente. (aunque igualmente, tenga mas modales el perro que los punkis...Si es que los punkis no tienen perros, los perros tienen punkis!)

5º Hosp Clinic. Dejo el longboard apollado en la canceladora para sacar la tarjeta de transporte, valido mi TMEs y una mujer de mediana edad, se mete por mi canceladora, diciendo que "Bah estos incompetentes, con lo que pago yo al mes de metro y no me resuelven una duda"...sumado a mi tremenda cara de idiota de no saber si echarme a reir, llorar o decirle 4 cosas a la mujer

6º Tren desviado via Vilanova. Aprox 9:30-10 de la noche, volviendo de Port Aventura (la aventura consiste en llegar en Renfe) Unos típicos niñatos que van a pasar el dia con sus churris para demostrarles que "neeeng soy mas machote que el Jony porque me subo 5 veces en el Dragon Khan sin marearme" Se ponen a fumar tranquilamente en el asiento. En respuesta a las mil miradas asesinas del resto de pasajeros, deciden irse entre los dos coches, donde siguen fumando, hasta que un hombre de unos 45 años se levanta, y les dice que ahi de fumar nada, que ya esta cansadito. Hasta ahi, bueno, tipica escena de Renfe, pero al rato, los nengs, vuelven a la carga...hasta que el hombre (con buenas palabras) los hecha a otro coche. Hay que decir que este mismo hombre más tarde auxilió a un chico que se desmayó. Creo que eso ha sido de las pocas veces en que he visto hacer uso adecuado del tirador de emergencia.

7º Pelea entre sudamericanos y rumanos en Sagrera L1 a las 8 de la mañana. Esto ya lo relaté en otro post.

8º Creo que tambien lo expliqué, un hombre pakistaní sube en Plaça de Sants, y debido al número de gente, roza a otro con estetica entre heavy y alcoholico, el cual, sin venir a más empieza a amenazarle, porque dice que le ha robado, que le ha rozado para ver si consigue quitarle algo etc etc etc. Este pedazo de personaje empezo a intimidar al pasaje diciendo que iba armado etc etc etc, mucha gente se bajó en Badal, donde tambien empujó al pakistaní fuera del tren. Fui yo el que tubo que dar el aviso a seguridad en Collblanc.

Lo siento si me he extendido demasiado en este post, pero es que es un tema del que estoy harto...entre peleas, fumaderos ferroviarios, botellones moviles...vomitados, gente que se cree que un asiento del metro es como el puff de su salón...y yo que solo he puesto los pies en un asiento cuando me esguincé el pie y tenia que mantenerlo en alto...

Sinceramente, me parece realmente triste tener que convivir con ello cada dia.


P.D. Opino que els més perillosos sòn els que s'estampen al cristall a la L4 i diuen coses sobre una estació fantasma anomenada Correus...i a més diuen que es veuen restes, raixoles...i cartells de Chiruca y ColaCao...aquests si que em fan por de veritat



Avatar de l’usuari
Alex_C4
N6
N6
Entrades: 317
Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Contacta:

Entrada Autor: Alex_C4 » Dijous 06/12/2007 7:53

alex86bcn ha escrit: 7º Pelea entre sudamericanos y rumanos en Sagrera L1 a las 8 de la mañana. Esto ya lo relaté en otro post.

8º Creo que tambien lo expliqué, un hombre pakistaní sube en Plaça de Sants, y debido al número de gente, roza a otro con estetica entre heavy y alcoholico, el cual, sin venir a más empieza a amenazarle, porque dice que le ha robado, que le ha rozado para ver si consigue quitarle algo etc etc etc. Este pedazo de personaje empezo a intimidar al pasaje diciendo que iba armado etc etc etc, mucha gente se bajó en Badal, donde tambien empujó al pakistaní fuera del tren. Fui yo el que tubo que dar el aviso a seguridad en Collblanc.
Jue! Tela con las experiencías x ahí... Jo tinc les tipiques de els nengs k li donen a la palanca i baixen, els borratxos que intimiden a passatgers... Nada espectacular jeje



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 06/12/2007 15:48

Abans d'ahir em vaig trobar en un cas bastant xocant.

Un hippy-punki o vés a saber què era, amb un kilt escocès, equipat amb la inseparable flauta, llardós i pudent, s'asseu a un dels quatre seients d'un 112 que feia Terrassa - Barcelona. El noi va pujar a Rubí. Durant el camí, iniciava converses amb la gent del seu voltant.

Fins aquí, tot era prou "normal", si no fós perquè a Baixador de Vallvidrera, treu de la motxilla que duia (ben tancada amb cordes i arnesos i sense cap orifici de respiració) un cadell de gos i el comença a oferir a la resta del passatge, perquè ell no se'n pot fer càrrec. Després de recórrer tot el cotxe, torna al seu lloc i al cadell (que deuria tenir pocs mesos de vida) el torna a ficar a la motxilla i ho torna a tancar ben tancat, davant la mirada de sorpresa d'una altra viatjera.

Veient que el noi baixaria a Plaça Catalunya, vaig baixar a Provença i em vaig dirigir ràpid al centre d'atenció al client demanant-li a la noia que avisés als seus companys de Pl. Catalunya explicant-li les condicions amb les que duia l'animal aquell desgraciat. No cal dir la cara de sorpresa que va fer l'empleada i la rapidesa amb la que va trucar a Plaça Catalunya.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 06/12/2007 17:17

victorcasta ha escrit:No cal dir la cara de sorpresa que va fer l'empleada i la rapidesa amb la que va trucar a Plaça Catalunya.
Perquè era FGC. Arriba a ser Renfomentadif i et diuen: "I a mi, què?"


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Sordau
N2
N2
Entrades: 15
Ubicació: Clot, Barcelona

Entrada Autor: Sordau » Dijous 06/12/2007 18:07

alex86bcn ha escrit:1º Primera noche de servicio nocturno de TMB (ahora no recuerdo, pero fue abril no?) Estación de Cornellà Centre, anden Cornellà (los trenes entran y salen por ahí para no hacer la cola. 2 seguratas al lado del tunel, y fumando tranquilamente. Si me enciendo yo un cigarro para hacer más llevaderos esos 15 minutos de espera, me caen 30 euros y a ellos, les cae un sueldo por hacer su cigarrito.
Al passadís tallat de Sants Estació de la línia 5 direcció Horta el terra està ple de burilles, és evident que els treballadors, obrers,... fan alguna escapadeta.

EDITO: Per cert, avui algú m'ha fet una foto al metro.


No fumis als vestíbuls, no fumis a les andanes, no fumis als trens. Al metro està prohibit fumar.

CIVISME AL METRO, SI US PLAU

Metro a Metro

Avatar de l’usuari
pol
N7
N7
Entrades: 589

Entrada Autor: pol » Dijous 06/12/2007 18:30

Sordau ha escrit:EDITO: Per cert, avui algú m'ha fet una foto al metro.

A quina estació?



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”