Incivisme al transport públic

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Re: Incivisme al transport públic

EntradaAutor: genissimon » Divendres 05/05/2017 13:58

La Vanguardia, 2 de maig de 2017 ha escrit:Más frescos que una lechuga
Quim Monzó
[...]
Sí, pero nunca invado ni el asiento de la derecha ni el de la izquierda. Estoy tan convencido de eso como de que la chica que a menudo veo al otro lado del pasillo pone sus bambas mugrientas sobre el asiento de enfrente y el chico que tiene a su lado deja de que el perro que lleva ponga su culo sucio en la butaca de al lado.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
genissimon
N9
N9

Entrades: 2388
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Primeres fotos S4000 en remodelació

EntradaAutor: 447orange » Divendres 05/05/2017 17:13

oscsanchez6 ha escrit:
447orange ha escrit:Frustant. Ahir a la nit vaig agafar el metro con cada dia al tornar de la feina a l'estació de santa eulàlia, i just al costat meu a l'andana hi habia dos nois fent-se un porro. Quan va arribar el metro van saltar just al entre-cabina del convoy, vaig pujar al metro pensant que es tractaba d'una gamberrada i volien fer el denomitat metring o alguna cosa així. Em vaig possar just al costat de la porta que dona a la cabina i vaig escoltar com habien entrat dins de la cabina (per la part "de fora") parlaven de noies i feien olor de porro. Tenia entès que quan es va fer la reforma del 4000 es va possar un detector d'intrussos a cabina contrària per ho que vaig descartar trucar a ningú pensant que d'hora arribaria algú. Doncs després de quasi mitja hora de trajecte em vaig baixar a torres i bages pensant que ja no hi serien els nois, i he aqui la meva sorpresa: continuaven dins de la cabina! Que els supossats detectors de presència no funcionen? O el lumbreras que els va instal•lar només els va possar a les dues cabines de davant i de darrere? Impresionant... S'em va quedar cara de tonto per no haber trucar abans.

Jo un cop viatjava en un 3000 i una de les portes que comuniquen amb una cabina "calcel·lada" s'obria sola. Un viatger l'anava tancant... però podria haver entrat qualsevol individu.
Que jo sapigui, els 3000/4000 (2000 tampoc?) no tenen interfons per parlar amb el conductor, així que vaig haver d'avisar via Twitter.

La clau per obrir aqueates portes es molt basica.. es tracta
Duna clau cuadrada del numero 8 al igual que las de renfe,
Es por adquirir per dos euros a cualsevol ferreteria.
El problema es que si diuen que reformen per posar mes
Sistemes de seguretat y nomes posen el detector a la
Cabina contraria no i son segurs en cas de atemptat, vandalisme etc..
Tipical Spanish..o Catalunua en aquest cas..
Tradinsa?
447orange
N2
N2

Entrades: 10
Membre des de: Dissabte 31/12/2016 3:12

EntradaAutor: Adolescent barceloní » Divendres 05/05/2017 18:44

Per cert, off-topic. Les cabines "anul·lades" tenen alguna cosa a dintre, o es van retirar tots els controls i queda només l'espai? En cas que quedi només l'espai, ja que no es poden intercomunicar les unitats, podrien treure la separació entre la cabina i la zona de viatgers (la porta, vaja) i posar algun seient de més. No sé si s'entén el que vull dir...
Juanjo Rubio. Programador informàtic, casteller, i aficionat al transport públic. President d'Amics del Bus.
Adolescent barceloní
N9
N9

Entrades: 2318
Membre des de: Dissabte 25/02/2012 16:00
Ubicació: La Trinitat Nova

EntradaAutor: Miquel » Dissabte 06/05/2017 14:21

Adolescent barceloní ha escrit:Per cert, off-topic. Les cabines "anul·lades" tenen alguna cosa a dintre, o es van retirar tots els controls i queda només l'espai? En cas que quedi només l'espai, ja que no es poden intercomunicar les unitats, podrien treure la separació entre la cabina i la zona de viatgers (la porta, vaja) i posar algun seient de més. No sé si s'entén el que vull dir...

No són cabines anul·lades.

Una composició quíntuple de 3000 o 4000 consta de dos trens independents acoblats, vaja, una doble composició de 3000 o 4000, i amb un dels dos trens amb un cotxe remolc. Per tant, les cabines són totalment necessàries.
Altre cosa es que en servei comercial gairebé mai hagin circulat en composició simple. Ja que van arribar quan ja s'havien estandaritzat les composicions de 5 cotxes.

En cas que s'hi coli gent a la cabina, jo el que hagués fet és avisar directament al motorista només haver-ho vist. Mai saps quins graus de coneixement te aquesta gent o amb quines intencions s'hi han colat.

El que si que és cert, es que aquestes cabines ara són tractades un pel com a cabines de segona, i pel general les millores les fan a les dels extrems ja que el FMB no sol formar trens amb la composició invertida:
Habitual: <- Zona (Triple + Doble) -> Trinitat
Invertit: <- Zona (Doble+ Triple ) -> Trinitat

Tot i que, algú pel fòrum va avisar fa un temps que corria un 3000 amb la composició invertida durant aquelles setmanes rares que tenien alguns 3000 desendreçats entre ells. :x
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10

Entrades: 3560
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dilluns 08/05/2017 14:48

Miquel ha escrit:En cas que s'hi coli gent a la cabina, jo el que hagués fet és avisar directament al motorista només haver-ho vist. Mai saps quins graus de coneixement te aquesta gent o amb quines intencions s'hi han colat.

Totalment d'acord. No sé quina mena de comandaments operables hi ha allà, mentre són ubicades com a cabines intermitges, però molt millor no haver de suposar res. En el millor dels casos no hi faran res, allà dins, però en el pitjor...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Fran-Ikarus
N10
N10

Entrades: 5108
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

EntradaAutor: metring » Dijous 29/06/2017 12:31

Aquesta és...

metring
Administrador

Entrades: 22348
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

EntradaAutor: Renfe445 » Dijous 29/06/2017 12:40

metring ha escrit:Aquesta és...

Se piensa que es una bici de nafta. xD
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Renfe445
N10
N10

Entrades: 2819
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

NOTA DE PREMSA | Sistemes anti-intrusió a Rodalies

EntradaAutor: 437.001 » Dissabte 05/08/2017 1:26

Adif (04/08/2017)

Con un presupuesto de 750.000 euros

Adif instalará nuevos sistemas de seguridad en túneles de la red de Rodalies

• Esta actuación, incluida en el Plan de Rodalies, tiene por objetivo evitar accesos indebidos a los túneles y reducir la probabilidad de actos vandálicos que pudieran causar riesgos a la explotación ferroviaria.

• El contrato licitado incluye, entre otras medidas, la instalación de circuitos cerrados de televisión, sistemas de detección de intrusión y protecciones físicas en los túneles de Bifurcación Marina y Sant Andreu Arenal (Barcelona), Sabadell y Terrassa

04/08/2017. Adif ha licitado un contrato para la adecuación, suministro e instalación de nuevos sistemas de seguridad en túneles de la red de Rodalies de Barcelona, con un presupuesto de 745.145,7 euros (IVA incluido).

Esta actuación, incluida en el Plan de Rodalies, tiene como principal objetivo aumentar los niveles de seguridad de estas infraestructuras para evitar accesos indebidos al interior de los túneles, y reducir la probabilidad de que se cometan actos vandálicos que pudieran causar riesgos a la explotación ferroviaria.

Este proyecto reafirma una vez más el compromiso inversor del Ministerio de Fomento de desarrollar un conjunto de actuaciones para la mejora de la seguridad y eficacia de la red de Rodalies.

Los nuevos sistemas se instalarán en diversos puntos de los túneles de Bifurcación Marina y Sant Andreu Arenal, ambos en Barcelona, así como en los de Sabadell y Terrassa. En estos túneles también se adecuarán los sistemas de seguridad en 10 salidas de emergencia.

Además, se instalarán nuevos dispositivos de seguridad para evitar accesos no controlados desde el exterior a las instalaciones del Control de Tráfico Centralizado (CTC), situado en la estación de Barcelona-França, y en la base de mantenimiento de infraestructura de red convencional en el entorno de la estación de Montcada-Bifurcació, que ha sido objeto de diversos actos incívicos.

Los nuevos sistemas consistirán en circuitos cerrados de televisión y equipos antiintrusión, que estarán integrados en el Control de Protección y Seguridad de Adif en Barcelona, además de protecciones físicas como puertas metálicas.

Los trabajos en los túneles se realizarán en horario nocturno con el fin de no afectar a la circulación de trenes.
437.001
N10
N10

Entrades: 4278
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Anterior

Torna a: Transport en general / Transporte en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant