Oficines informació TMB: ben ubicades?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Oficines informació TMB: ben ubicades?

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 11/04/2012 18:13

Si volia comprar una T-Jove ho podia haver fet a les màquines autovenda de RENFE que estan al mateix vestíbul, que sí les venen.

I si era amb reducció de família nombrosa/monoparental, a la taquilla de RENFE de la mateixa estació es poden comprar.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 07/01/2020 19:02

Aquesta tarda he anat al Punt TMB de Diagonal per a comprar diversos títols de família nombrosa. He tret el tiquet A060, quan la pantalla mostrava l'A933. Al cap d'una hora, i faltant més de 50 números per al meu torn, he marxat. El personal que hi era, prou feia tanta feina com podia. Però em sembla vergonyós que TMB tingui els seus centres "d'atenció al client" tan infradotats.

Senyores ments "pensants" de TMB: moltes gràcies per entretenir-nos amb campanyes de màrqueting, però m'estimaria més que m'evitéssiu gastar-me viatges de T-Casual per la meva filla perquè els vostres plans de personal impedeixen adquirir una T-Jove en un temps raonable, sense que la gent hagi de perdre tota una tarda. Que jo sàpiga, no gestioneu oficines d'estrangeria!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 07/01/2020 21:38

Les targetes amb descomptes de família nombrosa i monoparental només es poden comprar als Punts TMB? Supose que als de FGC també, però la qüestió és que només es poden fer allà? I si no vius a Barcelona?

A més, seguisc sense comprendre com l'ATM (que és qui s'encarrega d'estes coses) encara no té ni una sola oficina. Hauria de ser l'únic organisme a qui dirigir-se.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 08/01/2020 0:28

fgc113 ha escrit:
Dimarts 07/01/2020 21:38
Les targetes amb descomptes de família nombrosa i monoparental només es poden comprar als Punts TMB? Supose que als de FGC també, però la qüestió és que només es poden fer allà? I si no vius a Barcelona?

A més, seguisc sense comprendre com l'ATM (que és qui s'encarrega d'estes coses) encara no té ni una sola oficina. Hauria de ser l'únic organisme a qui dirigir-se.
No hi ha una a l’Avinguda Diagonal?



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”