Nova wiki del transport català i actualitzacions

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Re: Nova wiki del transport català i actualitzacions

Entrada Autor: Vilarrubla » Dimecres 13/10/2010 16:52

He creat els articles sense ficar informació de les estacions del TRAM.

http://www.transport.cat/wiki/index.php ... _Barcelona


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 13/10/2010 22:55

Moltes gràcies per contribuir-hi tant!



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dijous 14/10/2010 16:27

No és gran cosa.

He fet el mateix amb les línies de ferrocarril (nom i categoria), els podeu trobar a aquesta categoria http://www.transport.cat/wiki/index.php ... errocarril

Els noms, hi ha algunes línies ja creades sense "Línia X", preferiu així "Línia X" o "X" a seques? Per altra banda hi ha 4 noms també que estan així:
  • Línia de Barcelona-Mataró
    Línia Barcelona-Vilanova i la Geltrú
    Línia de Manresa a Lleida
    Tarragona-Salou-L'Aldea-Tortosa/Ulldecona
Els podem deixar així o canviar-los per aquests:
  • Línia Barcelona - Mataró - Maçanet Massanes
    Línia Barcelona-Vilanova-Valls
    Línia Barcelona-Manresa-Cervera-Lleida-Almacelles
    Línia Tarragona - Salou - L'Aldea Amposta - Tortosa/Ulldecona


Si hi ha algun nom que no trobeu adequat canvieu-lo! I si hi ha algun error (adif - fgc) o alguna línia que ha d'anar al a categoria "Línies de ferrocarril clausurades", digueu-ho o retoqueu-ho.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Divendres 15/10/2010 23:17

He creat l'article de l'Estació de les Rodalies tal i com el vaig crear per a la viquipèdia en català. Crec que està força bé i és una de les estacions més oblidades de Barcelona. Si voleu fer-hi canvis perquè no sigui tan igual vosaltres mateixos, però no crec que hi hagi cap problema, no? En els dos casos l'he creat jo.

Si vegeu informació poc exacta, vosaltres mateixos i si algú té fotografies estaria molt bé!!! :D


http://www.transport.cat/wiki/index.php ... s_Rodalies


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 31/10/2010 14:18

Com es posen les imatges dels termòmetres?
Volia actualitzar-los, però no he sapigut com fer-ho. :(

Aquí si que em surt.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 31/10/2010 20:09

Abans de publicar, has de carregar a l'opció que apareix a la fila de l'esquerra. Un cop fet això, vas a la pàgina que vulguis editar, per canviar termòmetre, clicant la pestanya de dalt d'"Editar", i apareixerà el codi font. A dalt, hi ha una icona com d'un marc de foto, cliques i apareix el codi a on has d'inserir el nom de la imatge guardada abans, amb el mateix nom amb que s'ha guardat (ho dic perquè la wiki sol guardar-la amb la primera lletra en majúscula i si tu la tens guardada amb minúscula, no sortiria). A veure què tal va!



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 01/11/2010 9:48

metring ha escrit:Abans de publicar, has de carregar a l'opció que apareix a la fila de l'esquerra. Un cop fet això, vas a la pàgina que vulguis editar, per canviar termòmetre, clicant la pestanya de dalt d'"Editar", i apareixerà el codi font. A dalt, hi ha una icona com d'un marc de foto, cliques i apareix el codi a on has d'inserir el nom de la imatge guardada abans, amb el mateix nom amb que s'ha guardat (ho dic perquè la wiki sol guardar-la amb la primera lletra en majúscula i si tu la tens guardada amb minúscula, no sortiria). A veure què tal va!
Msltes gràcies Metring :reve
Ja he actualitzat a L1, L2, L3, L9 i L10, falta que TMB renovi els de L4 i L11, ja que aquells no són gaire macos :P .


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 01/11/2010 15:07

Moltes gràcies a tu, per pendre't la molèstia de canviar els termòmetres i deixar la wiki millor!



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 05/11/2010 18:41

afegits nou termes a l'apartat glossari.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dissabte 04/12/2010 8:42

que li ha passat a la wiki? segur que es pel canvi de servidor però, no s'hauran perdut tots els canvis, no? perquè la versió que hi ha ara mateix es molt antiga i falten una pila de dades enorme. Digueu-me que hi ha una copia de seguretat de l'última versió sisplau!!. :nose
El LLOP l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 04/12/2010 8:46, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 04/12/2010 12:56

El LLOP ha escrit:que li ha passat a la wiki? segur que es pel canvi de servidor però, no s'hauran perdut tots els canvis, no? perquè la versió que hi ha ara mateix es molt antiga i falten una pila de dades enorme. Digueu-me que hi ha una copia de seguretat de l'última versió sisplau!!. :nose
Tranquiiil, estem treballant intensament en això. ;)



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 09/12/2010 18:44

sabeu que no es poden afegir fitxers a la wiki?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/12/2010 19:09

El LLOP ha escrit:sabeu que no es poden afegir fitxers a la wiki?
De moment, ho estem arreglant.



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 09/12/2010 19:18

El LLOP ha escrit:sabeu que no es poden afegir fitxers a la wiki?
Tot el que es puja a la Wiki, és un fitxer, el que no deu deixar són algunes extensions.

Una manera de fer-ho, es, si es possible modificar el fitxer LocalSettings.php o DefaultSettings.php (Tot i que aquest últim, en "teoria" no s'ha de modificar).

Dit això, jo he modificat coses de la taula del Metro de Barcelona, com els KM de L9 i L10, estacions, temps de viatge i color de fons de L10.

El que no se si està bé, és la longitud de L2 i L5, he cercat per la xarxa, i a tot arreu diuen coses diferents, algú sap la oficial?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dijous 16/12/2010 1:00

Miquel ha escrit:
El LLOP ha escrit:sabeu que no es poden afegir fitxers a la wiki?
Tot el que es puja a la Wiki, és un fitxer, el que no deu deixar són algunes extensions.

Una manera de fer-ho, es, si es possible modificar el fitxer LocalSettings.php o DefaultSettings.php (Tot i que aquest últim, en "teoria" no s'ha de modificar).

Dit això, jo he modificat coses de la taula del Metro de Barcelona, com els KM de L9 i L10, estacions, temps de viatge i color de fons de L10.

El que no se si està bé, és la longitud de L2 i L5, he cercat per la xarxa, i a tot arreu diuen coses diferents, algú sap la oficial?
Sobre el que dius de longitud a la viquipèdia en català vaig utilitzar les xifres que dóna oficialment TMB i en cas de no tenir-les vaig sumar la xifra oficial + la xifra oficial d'ampliació de TMB. La L5 coincideix a la viqui i a la wiki del transport, pero la de la L2 no, a la viqui posa 13 i aquí 13'5.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 16/12/2010 16:05

fa dies que estic intentant afegir fotos a la wiki, però em surt aquest missatge:
Fallida interna
De Wiki del transport català

El servidor web no pot escriure al directori de càrrega (public)
Algú sap que vol dir?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 16/12/2010 18:05

Bàsicament, que els del servidor són uns incompetents, i que en wefer està tota l'estona enviant mails per a que l'arreglin, i no fan res. Estic per dir el nom d'aquesta gent, per a que ningú els torni a contractar.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 29/12/2010 9:32

ho sento si em faig pesat, però segueixo intentant afegir fotos a la wiki i em segueix sortint el mateix missatge. Us donen alguna sol.lució?



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 29/12/2010 12:52

El LLOP ha escrit:ho sento si em faig pesat, però segueixo intentant afegir fotos a la wiki i em segueix sortint el mateix missatge. Us donen alguna sol.lució?
En wefer ja ho ha sol·lucionat.



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimecres 29/12/2010 13:48

Ja he pogut afegir les noves imatges. Funciona perfectament. Gràcies. :ok



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”