Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1879
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 24/03/2016 22:01

Igualadí ha escrit:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Dóna igual les amples ferroviàries, lo important és que doni un bon servei :ok
Això és el que compta, ara mateix el tram d'Igualada és d'ample mètric, i per el meu parer, no crec que n'hi hagi que canviar d'ample, només que les freqüències tenen que millorar.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 25/03/2016 20:57

Carlos González ha escrit:
Igualadí ha escrit:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Dóna igual les amples ferroviàries, lo important és que doni un bon servei :ok
Això és el que compta, ara mateix el tram d'Igualada és d'ample mètric, i per el meu parer, no crec que n'hi hagi que canviar d'ample, només que les freqüències tenen que millorar.
Les Freqüencies estan bé per el nombre de passatgers que es transporta el problema son els Temps de Viatge.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1879
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 25/03/2016 22:17

ortegote ha escrit: Les Freqüencies estan bé per el nombre de passatgers que es transporta el problema son els Temps de Viatge.
Cert, que això se m'ha oblidat


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Metro102
N3
N3
Entrades: 20

Entrada Autor: Metro102 » Dissabte 26/03/2016 1:42

Hola nois/noies durant unes quantes setmanes he estat creant la meva versió de la L-12, que en comptes de passar per Sant Feliu, passa per Sant Just i d'un metro Vallès que passa Terrassa, Sabadell, Barberà, Cerdanyola, Moncada i Badalona, per conectar amb la L-9N. Digeu-me que us sembla i en que puc millorar. Gràcies ;)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1879
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 26/03/2016 23:34

Metro102 ha escrit:Hola nois/noies durant unes quantes setmanes he estat creant la meva versió de la L-12, que en comptes de passar per Sant Feliu, passa per Sant Just i d'un metro Vallès que passa Terrassa, Sabadell, Barberà, Cerdanyola, Moncada i Badalona, per conectar amb la L-9N. Digeu-me que us sembla i en que puc millorar. Gràcies ;)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Per el meu parer, no cal per Sant Boi de Llobregat i els altres municipis fer tantes parades, i seria enllaçar millor l'estació de Sant Boi enlloc la de Molí Nou. La teva proposta de fer un metro al Vallès em sembla una bona idea, però no cal fer un nou trajecte, la majoria de les estacions que has proposat ho poden fer perfectament serveis d'FGC i RENFE, i en un futur proposavan fer un tren-tram al Vallès per congestionar la RENFE i la xarxa del Vallès d'FGC, que també poden fer aquests recorreguts que proposes :ok


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Diumenge 27/03/2016 11:03

Si a Metro102 no li importa, jo he fet uns petits retocs a la seva proposta:

- He allargat la línia del Vallès fins a Gorg aprofitant el traçat de les L9Nord i L10.
- He simplificat tots els ramals que hi havien abans.
- Pas per la Universitat Autònoma.
- He fet un traçat circular a Terrassa: Terrassa Est - Madamme Curie - Primer de Maig - Can Roca - Egara - Sant Martí - Terrassa-Rambla - Vallparadís Universitat - Madamme Curie - Terrassa Est.

- He simplificat tots els ramals de la línia del Baix Llobregat que hi havien abans.
- Traçat fins a Zona Universitària.
- Traçat més senzill a Sant Boi, Viladecans i Gavà.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing



Igualadí
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Igualadí » Diumenge 27/03/2016 20:26

Carlos González ha escrit:
Metro102 ha escrit:Hola nois/noies durant unes quantes setmanes he estat creant la meva versió de la L-12, que en comptes de passar per Sant Feliu, passa per Sant Just i d'un metro Vallès que passa Terrassa, Sabadell, Barberà, Cerdanyola, Moncada i Badalona, per conectar amb la L-9N. Digeu-me que us sembla i en que puc millorar. Gràcies ;)
https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Per el meu parer, no cal per Sant Boi de Llobregat i els altres municipis fer tantes parades, i seria enllaçar millor l'estació de Sant Boi enlloc la de Molí Nou. La teva proposta de fer un metro al Vallès em sembla una bona idea, però no cal fer un nou trajecte, la majoria de les estacions que has proposat ho poden fer perfectament serveis d'FGC i RENFE, i en un futur proposavan fer un tren-tram al Vallès per congestionar la RENFE i la xarxa del Vallès d'FGC, que també poden fer aquests recorreguts que proposes :ok
marc_bcn_2 ha escrit:Si a Metro102 no li importa, jo he fet uns petits retocs a la seva proposta:

- He allargat la línia del Vallès fins a Gorg aprofitant el traçat de les L9Nord i L10.
- He simplificat tots els ramals que hi havien abans.
- Pas per la Universitat Autònoma.
- He fet un traçat circular a Terrassa: Terrassa Est - Madamme Curie - Primer de Maig - Can Roca - Egara - Sant Martí - Terrassa-Rambla - Vallparadís Universitat - Madamme Curie - Terrassa Est.

- He simplificat tots els ramals de la línia del Baix Llobregat que hi havien abans.
- Traçat fins a Zona Universitària.
- Traçat més senzill a Sant Boi, Viladecans i Gavà.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... sp=sharing
Jo faria la L12 com ampliació de la L1/L2/L3/L5 i la L13 seria una ampliació L9 / L11 ;)

''L12'':
L1: Bellvitge - Prat Intermodal - Pau Casals- Gavà Centre
L2 : Canvia des de Aeroprt fins Castelldefels Marina
L3 = L13
L5 : Cornellà Centre - Sant Boi Centre
''L13'':
L9N: La Sagrera - Can Zam -Torre Baró|Vallbona
L11: Sagrera - Can Cuiàs - Terrassa Nord
Jo també he fet la meva versió
https://drive.google.com/open?id=1X_uou ... sp=sharing



Igualadí
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Igualadí » Diumenge 27/03/2016 22:00

ortegote ha escrit:
bigcoaster ha escrit:
Igualadí ha escrit:Jo ampliaria la R6/R60 fins Calaf i Sant Guim de Freixenet i la R8 fins Igualada la R8 a Igualada és viable perquè hi ha una via a Martorell que conecta FGC i RodALIES
Segur que hi ha una via que connecta? Però si són diferents amples de via! FGC LL-A té l'ample mètric i Renfe l'ample ibèric.
A Martorell la via de FGC pasa a fer servir el tercer carril per arribar a la Solvay igualment que ho fa al port de Barcelona.
La'mple de FGC es Metric i el de Renfe es el Iberic ara per ara incompatibles a no ser d'auest carril que els deixa compartir estructura i un Carril dels 3 instal·lats.

Anem per parts per que Igualada te diferents Projectes:
La conexió amb Sant Guim de Freixenet era amb ample Iberic fent traçat nou entre Sant Guim i Martorell per continuar a Barcelona i sempre seria Renfe.

el tema R8 amb l'actual ample metric es imposible.

L'eix Transversal totalment Nou i amb ample UIC esta al calaix ben tancat i amb pany i clau.

I sobre Igualada Estació Vella com a Final d'iuna linia ara per ara es un projecte que no esta ni pensat, si mai es soterra el Tren a Igualada en una primera part l'estació actual es desplaçaria una mica d'ubicació al Carrer Jacint Verdaguer Zona Carrefour Express / Aldi (la gent d'Igualada ja s'ubica) i continuaria el tunel de maniobres en una primera fase fins a l'altura del carrer LLeida (Crüilla Passeig Verdaguer Jutgats) i la segona fase seria fins L'Hospital Comarcal sense passar per l'estació Vella,

Salutacions Igualadi i si tens dubtes en aquest forum segur que et podem donar respostes.
Em sembla que aniria bé fins Igualada Estació Vella perquè encara que no surti als Pdi s'està proposant de fer SUBTERRANIA l'estació d'Igualada



Igualadí
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Igualadí » Diumenge 27/03/2016 22:07

ortegote ha escrit:
Carlos González ha escrit:
Igualadí ha escrit:Però s'està parlant de caviar l'ample ibèric per ample mètric
Dóna igual les amples ferroviàries, lo important és que doni un bon servei :ok
Això és el que compta, ara mateix el tram d'Igualada és d'ample mètric, i per el meu parer, no crec que n'hi hagi que canviar d'ample, només que les freqüències tenen que millorar.
Les Freqüencies estan bé per el nombre de passatgers que es transporta el problema son els Temps de Viatge.
La LL-A des d'Igualada TARDEM 1h i 30 min fins a Plaça Espanya sense contar parades NI RETARDS si les contessim podriem a arribar a dues hores. LA FREQÜÈNCIA SÓN DE TRES TRENS PER HORA o MENYS FINS I TOT MENYS I A MÈS ÉS UNA DE LES LÍNIES AMB MÉS RETARDS. :emprenyat :emprenyat :cop :cop
Igualadí l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/03/2016 22:21, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 27/03/2016 22:09

Cry me a river. En la R4 más arriba de Terrassa hay dos trenes por hora. La demanda no subirá mientras el tiempo de trayecto sea una birria, y el tiempo de trayecto no mejorará si a) no mejoran el trazado Martorell-Igualada, b) reducen servicios locales entre Martorell y BCN, o c) se cuadruplique entre Martorell y Sant Boi.

Por cierto, creo recordar que los vecinos pidieron en su día que les sacaran la estación del centro del pueblo. Quien siembra vientos...
Don Ramón l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/03/2016 22:20, en total s’ha editat 1 vegada.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1879
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 27/03/2016 22:15

Don Ramón jejejeje hace tiempo no te veo en el foro, se te hecha de menos, al menos, en mi caso :)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1879
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 27/03/2016 22:18

Igualadí ha escrit: La LL-A des d'Igualada TARDEM 1h i 47 min fins a Plaça Espanya sense contar parades si les contessim podriem a arribar a dues hores. LA FREQÜÈNCIA SÓN DE TRES TRENS PER HORA o MENYS FINS I TOT MENYS I A MÈS ÉS UNA DE LES LÍNIES AMB MÉS RETARDS. :emprenyat :emprenyat :cop :cop
Jo mai he anat des de Plaça Espanya fins a Igualada, només he arribat fins a Masquefa, l'última vegada que vaig anar a Masquefa, mai entenc perquè para a Quatre Camins la línia R6, ningú es baixa allà, en aquest cas, jo vaig veure amb els meus propis ulls que no va baixar cap.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Igualadí
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Igualadí » Diumenge 27/03/2016 22:23

ENS HAURIEN DE MILLORAR LES VIES A L'ANOIA PERQUÈ L'UTILTZA MOLTA GENT DURANT EL DIA



Igualadí
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Igualadí » Diumenge 27/03/2016 22:25

A L'ESTACIÓ D'IGUALADA TENIM DUES VIES I SOLAMENT S'EN UTILTZA UNA



Igualadí
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Igualadí » Diumenge 27/03/2016 22:31

IGUALADA TÉ 36000 HABITANTS I SOLAMENT TÉ UNA ESTACIÓ ÉS INDIGNANT PERÒ EL QUE ÉS MÈS QUE MARTORELL N'ARRIBARÀ A TINDRE 6 I TÉ MENYS DE LA MEITAT D'HABITANTS
metring l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 28/03/2016 18:53, en total s’ha editat 2 vegades.
Raó: Editat per l'administració per mida massa gran



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1879
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 27/03/2016 22:32

Igualadí, no cal escriure així amb lletres grosses :?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Igualadí
N2
N2
Entrades: 18

Entrada Autor: Igualadí » Diumenge 27/03/2016 22:34

Ho sento molt però és la veritat.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1879
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 27/03/2016 22:39

I tant que ho és, com també que tampoc n'hi han vies a la línia de Vic.
Però això sí, Igualadí, n'hi han coses més importants que fer una nova estació a Igualada, per exemple, desdoblar els traçat de la R1 i la R3, per posar un exemple.
Carlos González l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 27/03/2016 23:15, en total s’ha editat 1 vegada.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 27/03/2016 22:40

Igualadí ha escrit:Ho sento molt però és la veritat.
Ho sento molt, pèro no te res a veure. Martorell te varies estacions perque passen varies línies de tren, Igualada es la terminal d'una unica línia I insisteixo, hi havia un estació més centrica pèro se la van carregar per demanda dels igualadins.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Metro102
N3
N3
Entrades: 20

Entrada Autor: Metro102 » Diumenge 27/03/2016 22:53

Igualadí ha escrit:IGUALADA TÉ 36000 HABITANTS I SOLAMENT TÉ UNA ESTACIÓ ÉS INDIGNANT PERÒ EL QUE ÉS MÈS QUE MARTORELL N'ARRIBARÀ A TINDRE 6 I TÉ MENYS DE LA MEITAT D'HABITANTS
Entenc la teva frustració però primer Martorell té 29000 habitants és a dir 7000 habitants menys, no la meitat dels d'igualada. I per últim, entèn també que Martorell està a uns 30-40km de Barcelona i Igualada està a 60-70km.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”