D'Estació de França no es pot accedir a la lÃnia de Manresa per la Meridiana. El tren hauria d'anar per Clot, Sant Andreu i col·lar-se com pugui pel ramal de les aigües.Renfe445 ha escrit: ↑13 des. 2019, 22:59 I no es podria fer una lÃnia circular d'alta freqüència que tingui un punt de descans en alguna estació com la de França, quelcom aixÃ:
Estació de França
Sagrera Meridiana
St. Andreu Arenal
Torre Baró
Montcada Bifurcació
Montcada Manresa
Montcada Santa Maria
Cerdanyola del Vallès
Cerdanyola Universitat
Sant Cugat
RubÃ
El Papiol
Molins de Rei
Sant Feliu
Sant Joan DespÃ
CornellÃ
L'Hospitalet
Sants
Passeig de Grà cia
Estació de França
La idea és crear un "Ringbahn".
El trajecte que va en sentit horari el podem marcar "per Passeig de Grà cia" i l'antihorari "per Sagrera". A més, aprofita l'abast de "la tarifa plana metropolitana" excepte l'estació de RubÃ.
I com que se suposa que és una lÃnia d'alta freqüència es podrien reorganitzar serveis passants per tal que siguin més curts, és a dir, que acabin en una cèntrica tipus Sants per canviar a metro. No creieu?
Penso que si ha d'haver alguna cosa de l'estil, és millor que sigui totalment circular ja sigui pel túnel actual o per un de nou. I alguna de les lÃnies del nord partir-la per arribar a EDF.




