Pàgina 18 de 149

missatge a esborrar

Publicat: Dijous 30/08/2007 20:03
Autor: fredebcnteatre
missatge erroni (no hi ha la opció borrar :(

Nova proposta

Publicat: Dijous 30/08/2007 20:04
Autor: fredebcnteatre
Mapa proposta de metro nova:
http://www.alephbcn.com/pdifrede1.jpg
http://www.alephbcn.com/pdi2.jpg
El segon es en blanc sense els carrers dibuixats, l'altre es amb els carrers.
Actualitzat i finalitzat.

Publicat: Dijous 30/08/2007 20:16
Autor: fredebcnteatre
Rafa Monty ha escrit:PLANOL PROPOSTA DE FGC METRO DEL LLOBREGAT AMB FINAL DIFERENT. :D
Que acabi a Sants la Llobregat-Anoia está be, pero caldria que enllaces amb la del valles de algun mode(amb la L8 ), be, seguim proposant coses.

Això em pregunto jo...

Publicat: Dissabte 01/09/2007 12:33
Autor: St. Metro de Barcelona
Crec que en la L1, entre el tram de Aprestadora i Can Batlló, fas passar la línia pel carrer Unió. Si es així, gràcies!, perquè és el carrer on jo visc! :D

Encara més gran!

Publicat: Dissabte 01/09/2007 13:11
Autor: St. Metro de Barcelona
Algú té un plànol que vagi de Sant Joan Despí fins Montcada, però estil del Santfeliuenc?

Guau!

Publicat: Dimarts 04/09/2007 23:21
Autor: St. Metro de Barcelona
Molt bé, Rafa Monty :!: :!: :!: :D No sé com podria fer per veure el plànol de manera correcte, perquè veure-ho en 4 parts es una mica complicat...

Publicat: Divendres 07/09/2007 14:51
Autor: Rafa Monty
Us poso la primera part de la meva proposta de Rodalies IFERCAT.

DETALLS:

Canvi de Nom a Estació de França.
Nous trams
Rehabilitació de Estació del Nord i la Part antiga de Estació de França.

Pos hala!
Imatge

Publicat: Divendres 07/09/2007 14:57
Autor: U-Bahn
Rodalies? Però si hi ha més estacions que al metro! :x

Publicat: Divendres 07/09/2007 16:26
Autor: fredebcnteatre
Rafa Monty ha escrit:Us poso la primera part de la meva proposta de Rodalies IFERCAT.

DETALLS:

Canvi de Nom a Estació de França.
Nous trams
Rehabilitació de Estació del Nord i la Part antiga de Estació de França.

Pos hala!
Imatge
A mi la proposta no em sembla tant malament, els recorreguts i algunes estacions em semblen interesants, pero lo que jo intueixo es que seria una cose en quadruple via i que hi ha estacions alternatives en cada bloc de doble via: Es a dir que una sublinia suposo que para i l'altre para en l'altre, si no , si que poder son masses estacions per un rodalies, pero no si parlem de semi-rodalies o semi-directes i tal com s'está dient per aquest forum de que rodalies pasará a F.G.C ... el concepte de semi-rodalies o semi-directes seria ajustat a aquesta proposta, aixo es anar decidint quines parades o no son importants, pero els recorreguts estan be, caldria poder definir quines parades son les que ha de parar realment . Peroa ixo es un altre tema segurament.

Semi-rodalies?

Publicat: Divendres 07/09/2007 16:34
Autor: Guigui
Això de semi-rodalies sona a rapsòdia d'usuari d'A8 oficial... :x

Re: Semi-rodalies?

Publicat: Dissabte 08/09/2007 18:20
Autor: fredebcnteatre
Guigui ha escrit:Això de semi-rodalies sona a rapsòdia d'usuari d'A8 oficial... :x
aissssss, es lo que hi ha... tanta nomenclatura mareja.

Publicat: Dissabte 08/09/2007 18:36
Autor: orique
Això és un metro. Jo només deixaria Glòries i Poblenou... a banda de les ja existents.

Publicat: Dissabte 08/09/2007 18:59
Autor: fredebcnteatre
<url>http://www.alephbcn.com/pdifrede1.jpg</url>
<url>http://www.alephbcn.com/pdi2.jpg</url>
(una es la versió en blanc i l'altre amb els carrers de la meva proposta). A vorer que us sembla jeje
es la meva darrera proposta

Publicat: Diumenge 09/09/2007 17:57
Autor: subwayworld
Proposta de perllongament del Tram a Montgat.

Veig que la T5 a Gorg, no podra ser perllongada cap al centre de Badalona si no es soterrat. Per altre banda, he llegit que quan l'ampliació de la L2 del metro ja hagi arribat a Casagemes, RENFE començara a construir l'intercamviador de Badalona-Centre, pasant des de St. Adrià passant pel centre i soterrat de les dos ciutats. Llavors la nova variant deixaria sense servei l'actual tram de La Mina-Badalona, on es podria aprofitar per allargar la línia de la diagonal de Tram fins a Montgat pel port esportiu de Badalona i el Passeig marítim del mateix municipi, pel l'antic traçat de les vies de renfe, i això no provocaria el separament de carrers en dos troços diferents per que la gent podria passar tràquilament pel mig de les vies. També proposaria crear la T7 per aquest servei que aniria de Montgat a Glòries, allargant la T5 fin a Ciutadella.

:tram2 :tram2

Publicat: Diumenge 09/09/2007 20:30
Autor: Túnels del Garraf
Jo crec que al TRAMbesòs li falten extensions i ramals per millorar la connectivitat de la línia, la intermodalitat amb altres mitjans de transport i, en definitiva, per millorar el servei als usuaris i arribar als centres neuràlgics de les poblacions que atravessa.

A continuació exposo les meves propostes de millora de la xarxa del TRAMbesòs per ordre de prioritat.

1. Extensió de la T5 entre Glòries, Auditori Teatre Nacional, Arc de Triomf, Urquinaona i Pl Catalunya. L'actual final de línia a Glòrie és poc útil pels usuaris, que es veuen obligats a agafar el metro (L1) per arribar al centre de la ciutat. Amb tan sols l'arribada a Arc de Triomf (L1, Rodalies Renfe) ja s'aconseguiria que el TRAMbesòs tingués connexió directa amb la R3, la R4 i la R7. Arribant a Urquinaona hi haurià connexió amb la L4 i la L1, i arribant a Catalunya amb la L1, la L3, la L2 (enllaç de proximitat), FGC i Rodalies Renfe. Espai per construir la línia hi ha, la Ronda St. Pere és molt ampla, i després es pot seguir per Av. Vilanova, Nàpols i Almogàvers fins la Meridiana, on enllaça amb la línia actual.

2. Extensió de la T5 de Gorg a Pep Ventura i Badalona Centre. S'aconsegueix que el TRAM arribi al centre de Badalona, doncs ara es queda a les portes, al barri de Gorg. Intermodalitat amb el metro (L2) a Pep Ventura, (L1 i L2) a Badalona Centre i en un futur Rodalies Renfe (R1).

3. Extensió de la T4 de Ciutadella - V. Olímpica a Barceloneta i Drassanes pels carres de Doctor Aiguader, Pla de Palau i Pg de Colom. La T4 s'endinsa al cor de la zona portuària de Barcelona i és un final més útil que l'actual, doncs a Ciutadella el transbord és quasi bé obligat si es vol arribar al centre de la citat. A més, les possibilitats de transbord amb altres línies són més grans (L3 a Drassanes i L4 i R10 a Barceloneta - Estació de França).

4. Extensió de la T4 des de l'Estació de St. Adrià fins Montgat aprofitant l'actual traçat de la R1 un cop aquesta es soterri per l'interior de Badalona i st. Adrià de Besòs. Els aventatges d'aquesta extensió són que es manté el traçat ferroviari pel front litoral de Badalona però alhora es permeabilitza i el nombre de parades s'incrementa, millorant el servei a la població.

5. Creació d'una nova línia pel front litoral de Barcelona entre Fòrum i Ciutadella. Aquesta zona, molt necessitada de transport d'alta capacitat guanya un mitjà de transport ràpid i sostenible, i alhora actua com un by-pass entre els extrems de la T4, sense haver de passar per Glòries.

6. Creació d'un ramal del Pla de Palau la Barceloneta, pel Pg Joan de Borbó. Es millora el servei de transport públic a aquest popular barri, doncs actualment només disposa de l'estació de la L4 a l'extrem septentrional del barri, allunyada de la rest dels usuaris.

7. Creació d'una línia entre la Meridiana i el Pla de Palau pel Pg de Pujades, el Pg de Picasso i l'Av Marquès de l'Argentera. Aquesta línia connecta directament amb l'Estació de França per la seva façana principal, dóna servei al barri del Born/Ribera i a la zona del pg. de Pujades. Suposa un traçat més útil que l'actual final de la T4, al atravessar zones més habitades.

Publicat: Diumenge 09/09/2007 21:28
Autor: pol
que bona, la proposste, passaria com ha Berlin que el rodalies es com un metro, a més tindria rodalies més a prop a icaria o ha nou poblenou

Sobre tot: unió per la Diagonal

Publicat: Dilluns 10/09/2007 11:27
Autor: Guigui
La proposta és molt bona, però per damunt de tot, cal unir els dos ramals orfes del tramvia per la Diagonal. Qualsevol altra cosa farà que que sigui un fenomen marginal fet amb molt poca voluntat.

Publicat: Dilluns 10/09/2007 11:58
Autor: fredebcnteatre
Guigui, no ho entens encara? Que els politics els hi va be aixi com está, trambaix, trambesos, es que clar, pobrets, si uneixen el trambaix amb el trambesos li hauran de dir ... trambaixbesos o trambesosbaix ? pobrets, pero tot i la brometa meva, crec que es important unir-hi les dues parts, pero també caldria un metro a la diagonal entre d'altres extensions i remodelacions de la xarxa actual.

Trambaixòs

Publicat: Dilluns 10/09/2007 12:03
Autor: Guigui
fredebcnteatre ha escrit:Guigui, no ho entens encara? Que els politics els hi va be aixi com está, trambaix, trambesos, es que clar, pobrets, si uneixen el trambaix amb el trambesos li hauran de dir ... trambaixbesos o trambesosbaix ?
En algun altre fil ja he proposat que es digui Trambaixòs. :victoria

Re: Trambaixòs

Publicat: Dilluns 10/09/2007 12:24
Autor: fredebcnteatre
Guigui ha escrit:
fredebcnteatre ha escrit:Guigui, no ho entens encara? Que els politics els hi va be aixi com está, trambaix, trambesos, es que clar, pobrets, si uneixen el trambaix amb el trambesos li hauran de dir ... trambaixbesos o trambesosbaix ?
En algun altre fil ja he proposat que es digui Trambaixòs. :victoria
El problema es un altre, que els politics fan parches i no resolen la problematica global, fiquen mig tranvia on hi hauria de haber metro, ... nomes cal veure F.G.C que está separat en dues subxarxes no conectades entre sí... no sea que desde sant cugat alguien quiera ir a sant boi... cuidao... o jo que sé, de sant boi a la u.a.b que seria llogic no? Doncs no, no pensen. Bueno si pensen... en com treure'ns més calers per ells.