Propongo esta red de regionales para Catalunya
-
mfuentesll2
- N5

- Entrades: 125
- Membre des de: 15 gen. 2018, 17:48
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
Per utilitzar Sant Andreu com a Terminal farien falta com a mĂnim 7 o 8 vies per estacionar els trens, i com a molt n'afegiran 2 o 3.
Re: EstaciĂł de Sant Andreu Comtal
A l'aeroport el que hi ha d'anar Ă©s una estaciĂł passant on hi hagi trens direcciĂł als principals pols turĂstics i econòmics de Catalunya (Barcelona, Tarragona, Costa Daurada, Costa del Maresme-Costa Brava), si desprĂ©s es vol dur a Manresa o Tortosa, endavant.jmroig ha escrit:Al meu entendre portar la R12 a l'aeroport tĂ© sentit i va en la lĂnia del que demanen alguns alcaldes del Vallès. AixĂ es revitalitza la lĂnia i permet una connexiĂł en transport pĂşblic entre la Catalunya Central i l'aeroport.Carlos González ha escrit: Organitzacions sense Ă nim de lucre i altres pĂ gines webs han parlat sobre de tornar a recuperar l'estaciĂł de Sant Andreu Comtal i de la nova estaciĂł de la Sagrera, fins i tot PTP proposava la seva Ăşltima al·legaciĂł del Pla de Rodalies (Pla que estic d'acord) en fer que els Regionals Sud parin a SAC i els Regionals Nord i segurament la R12 per l'Aeroport...
Què faran llavors amb l'Estació de França??
Pel que fa als regionals del nord, la idea és connectar l'aeroport de Girona amb el del Prat amb alta velocitat, no?
Ramal de l'Aeroport
Aquesta Ă©s la idea a llarg termini, però, això nomĂ©s aconseguirĂ allargar el temps de viatge de la gran majoria de passatgers, que tĂ©nen origen/destĂ Barcelona.mpn90 ha escrit:A l'aeroport el que hi ha d'anar Ă©s una estaciĂł passant on hi hagi trens direcciĂł als principals pols turĂstics i econòmics de Catalunya (Barcelona, Tarragona, Costa Daurada, Costa del Maresme-Costa Brava), si desprĂ©s es vol dur a Manresa o Tortosa, endavant.
Jo crec que el millor Ă©s fer parar tots els trens a El Prat EstaciĂł, i que els qui hi vagin a l'aeroport des del sud hi facin transbord aquĂ. Que no es traumĂ tic!!
Salvem l'Estació de França!
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
Totalment d'acord.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
En teoria, si es passen LD's del CM cap a la LAV, hi ha lloc a la malla horĂ ria per allargar les marxes dels regionals, permetent-ne la parada a El Prat
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
Però als plans diuen que si s'elimina és per evitar cisallaments.m.h.t. ha escrit: La PTP, aixà com la Generalitat, no concebeixen altre model ferroviari que el passant... No assumeixen que una estació de terme pot ser (i està sent) molt útil.
Creuen que la BifurcaciĂł AragĂłtĂ© la culpa de tots els mals. Però, en comptes de proposar un salt de moltĂł, volen eliminar-la del servei. Tot per una "obsessiĂł passant" que veuen idĂl·lica sense pensar-hi massa mĂ©s.
Però, aquest model "polĂtic" no coincideix amb el parer dels tècnics ferroviaris ni d'Adif, que han aturat en diverses ocasions els intents de desmantellar l'EdF.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
Jo crec que cal mantenir l'EstaciĂł de França... però abans els regionals parĂ ven a SAC, i pensen fer-ho aixĂ...
Però per què els Regionals Sud tenen que anar per l'Estació de França però en canvi els Regionals Nord que també podrien anar per l'Estació de França aquesta té que anar passant fins a Sants???
Però per què els Regionals Sud tenen que anar per l'Estació de França però en canvi els Regionals Nord que també podrien anar per l'Estació de França aquesta té que anar passant fins a Sants???
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
R11 i R12 van a Sants ja que gran part del passatge el capten precisament a Sants i Passeig de GrĂ cia un, i Catalunya i Arc de Triomf l'altre, ja que totes aquestes estacions sĂłn mĂ©s cèntriques i fan enllaç amb la xarxa de metro. Si fas que R11 vagi a EdF, obligues al 75% del tren (com a poc) a baixar a Clot, esperar un R2 (tic tac, mĂ©s temps) i omplir-lo per anar al centre (ai la capacitat!).Carlos González ha escrit:Jo crec que cal mantenir l'EstaciĂł de França... però abans els regionals parĂ ven a SAC, i pensen fer-ho aixĂ...
Però per què els Regionals Sud tenen que anar per l'Estació de França però en canvi els Regionals Nord que també podrien anar per l'Estació de França aquesta té que anar passant fins a Sants???
La resta van a EdF perquè precisament ja han passat per aquests punts.
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
Defenses que els trens del Nord puguin parar on hi han enllaços de metro, però que els del sud tenen que anar a EdF tenint que transbordar ells??
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Re: Propongo esta red de regionales para Catalunya
No. Defensa que els del Nord parin on hi ha metro i els del Sud parin on hi ha metro i acabin a EdF, ja que en cas contrari els del Nord han de fer doble transbordament.Carlos González ha escrit:Defenses que els trens del Nord puguin parar on hi han enllaços de metro, però que els del sud tenen que anar a EdF tenint que transbordar ells??


