Tren-tram dels Pirineus

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Tren-tram dels Pirineus

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/02/2010 22:05

Us imagineu un tren-tram Andorra-La Seu-Puigcerdà-La Tor de Querol amb motiu de Barcelona-Pirineus 2022?

En qualsevol cas, el tramvia Andorra-La Seu ja està trigant.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/02/2010 22:22

Sincerament, no m'ho imagino. M'estimo una cosa més antiquada tipus línia de regionals, que n'hi ha amb parades a tots els pobles per on passa i amb possibilitat de desenvolupar velocitats elevades


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 10/02/2010 22:53

Home, estaríem parlant d'una explotació tipus Alacant Mercat-Dénia, amb trams tramviaris i trams ferroviaris.
Guigui ha escrit:Sincerament, no m'ho imagino. M'estimo una cosa més antiquada tipus línia de regionals, que n'hi ha amb parades a tots els pobles per on passa i amb possibilitat de desenvolupar velocitats elevades


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/02/2010 23:00

Però trams tramviaris, on? A Andorra la Vella, igualment no hi hauria on encabir la via si no és sota terra o fent-la passar per fora. I a la resta de poblacions, amb una estació ja farien.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
593Dromedario
N6
N6
Entrades: 225
Ubicació: BCN Sant Andreu

Entrada Autor: 593Dromedario » Dissabte 13/02/2010 18:29

Em reitero del que vaig dir sobre els tren-trams AQUÍ (ho copio si no voleu clicar l'enllaç).
Un servidor ha escrit:Deixo com a capítol a part la creació dels "tren-tram" que es panteja a diverses comarques. Odio aquest terme tant com el seu significat. L'únic que es vol fer és baixar encara més la velocitat comercial d'unes quantes línies ferroviàries ja existents intentant comunicar un barri/poble amb el del costat, quan sovint és més fàcil fer-ho amb un autobús de freqüència "agradable". Si es fa, s'aconseguirà que es tardi més per anar de Barcelona a Igualada que de Barcelona a Madrid, o almenys fins a Saragossa (recordem que, pel que fa a Saragossa, això ja passa a Figueres, Ripoll (i Puigcerdà "més lluny" que Madrid), Tortosa i, si ens despistem gaire, fins i tot Reus o Manresa entren en aquest sac).
De manera que m'ho imagino més d'acord amb Guigui, com una línia de regionals. I, en cas de fer-se, aprofitant la tecnologia actual perquè pugui ser una mica més ràpida.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dissabte 13/02/2010 20:57

Un tren-tram només té sentit si s'han de creuar zones urbanes d'una certa magnitud, i aquest no és el cas. També estic d'acord en que s'ha de construir un ferrocarril convencional amb ample normal.



TBF
N5
N5
Entrades: 94
Contacta:

Entrada Autor: TBF » Diumenge 14/02/2010 21:17

prol·longació del tren-tram "tren del ciment" fins a Puigcerdà ja!



Jacob.CH

Entrada Autor: Jacob.CH » Divendres 06/08/2010 22:33

Jo estaria d'acord en que fos una línia de regionals, ja que un tren-tram no tindria sentit, degut a la magnitud dels pobles de la zona.



Avatar de l’usuari
SBB-460
N1
N1
Entrades: 9
Ubicació: Ravensburg, BW, Alemanya

Entrada Autor: SBB-460 » Diumenge 24/10/2010 22:43

I tipus Suïs? (Guigui)
Trens via metrica, per poder entrar pels racons dels pirineus, i hi poden haver regionals, expresos...

Tot esta inventat i només s'ha de copiar el millor.



Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Diumenge 24/10/2010 22:59

Jo crec que amb la crisi econòmica actual i la imminent amenaça de Fomento de tancar línies deficitàries, no està la cosa com per fer línies noves. Primer hem de lluitar per mantenir les línies existents (sobretot Manresa-Lleida) i explotar-les al màxim, abans d'aventurar-nos en nous projectes. Ara mateix la prioritat hauria de ser un servei eficient d'autobusos i amb integració tarifària. Més endavant, ja veurem.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 24/10/2010 23:19

La crisi no és excusa, i ho seria encara menys per a un govern amb un ministre d'economia que realment entengui del que duu entre mans. Si deixem que totes les transaccions físiques es facin via carretera, malament rai.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”