Perquè l'estació de Metro de Maragall es digui els Quinze

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Perquè l'estació de Metro de Maragall es digui els Quinze

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 14/09/2010 23:15

He creat un grup al facebook per reivindicar que l'estació de metro de Maragall es digui els Quinze, de moment el grup està recent creat i quan tingui temps hi enviaré alguna fotografia amb els comerços de la zona que tenen el nom popular del lloc, o si algú se m'avança ja no caldrà.

I aquí us convido a tots a unir-vos a aquest grup.

http://www.facebook.com/group.php?gid=1 ... 463&ref=mf


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dimarts 14/09/2010 23:26

:plas tota la raó.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Dimarts 14/09/2010 23:27

Josep... pels que no som de la zona, podries explicar perquè s'hauria d'anomenar Els Quinze, i no Maragall, aquesta parada?

I ja de pas (que imagino que ja s'ha fet...), podriem fer un recopilatori de noms poc escaients per les estacions de metro/renfe/fgc de barcelona... però potser és teca per un altre fil.

Tot i això, començo: Sant Andreu Arenal. Suposo que lo d'Arenal ve pel carrer Concepción Arenal, no? No hagués estat més clarificador anomenar-la Fabra i Puig? Perquè em sembla que l'estació no està ben bé a sota del c. Arenal, oi? I prou Off-Topic, que la Metring em clavarà un moc ;)

Edito:
Acabo d'entrar a la pàgina del Facebook i he llegit la història d'Els Quinze... :cop Totalment d'acord amb la petició! M'hi sumo!



Avatar de l’usuari
Vilarrubla
N8
N8
Entrades: 673
Ubicació: Urgell(et)

Entrada Autor: Vilarrubla » Dimarts 14/09/2010 23:34

Dr. T ha escrit:Josep... pels que no som de la zona, podries explicar perquè s'hauria d'anomenar Els Quinze, i no Maragall, aquesta parada?

I ja de pas (que imagino que ja s'ha fet...), podriem fer un recopilatori de noms poc escaients per les estacions de metro/renfe/fgc de barcelona... però potser és teca per un altre fil.

Tot i això, començo: Sant Andreu Arenal. Suposo que lo d'Arenal ve pel carrer Concepción Arenal, no? No hagués estat més clarificador anomenar-la Fabra i Puig? Perquè em sembla que l'estació no està ben bé a sota del c. Arenal, oi? I prou Off-Topic, que la Metring em clavarà un moc ;)

Edito:
Acabo d'entrar a la pàgina del Facebook i he llegit la història d'Els Quinze... :cop Totalment d'acord amb la petició! M'hi sumo!
Estaria molt bé un fil d'aquestes característiques! El podries crear! O que algú ho fagi.


El que trobo dolç a tu t'amargue.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/09/2010 23:37

Vilarrubla ha escrit:
Dr. T ha escrit:Josep... pels que no som de la zona, podries explicar perquè s'hauria d'anomenar Els Quinze, i no Maragall, aquesta parada?

I ja de pas (que imagino que ja s'ha fet...), podriem fer un recopilatori de noms poc escaients per les estacions de metro/renfe/fgc de barcelona... però potser és teca per un altre fil.

Tot i això, començo: Sant Andreu Arenal. Suposo que lo d'Arenal ve pel carrer Concepción Arenal, no? No hagués estat més clarificador anomenar-la Fabra i Puig? Perquè em sembla que l'estació no està ben bé a sota del c. Arenal, oi? I prou Off-Topic, que la Metring em clavarà un moc ;)

Edito:
Acabo d'entrar a la pàgina del Facebook i he llegit la història d'Els Quinze... :cop Totalment d'acord amb la petició! M'hi sumo!
Estaria molt bé un fil d'aquestes característiques! El podries crear! O que algú ho fagi.
http://transport.cat/viewtopic.php?f=2& ... 7a#p166313



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/09/2010 23:40

Lo de posar "Els Quinze" no és nou, ja havia aparegut un mapa amb els noms que tindrien les estacions de metro en el futur, un cop acabada la L9, i ja s'havia de dir així, potser sigui en el mateix fòrum i tot.



Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Dimarts 14/09/2010 23:43

Doncs tema obert: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=2&t=11162

Ja he vist que se'n parlava en un altre fil, però aquest estaria bé per fer un "top-ten" dels noms d'estacions que poden portar a confusió. Que hi dieu?

Per cert, si els admins creieu que s'ha de fusionar amb algun altre fil, endavant!



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”