Quina línia de metro suprimiries per la crisi?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Quina línia deixaríeu fora de servei?

La L9
0
No hi ha cap vot
La L10
2
4%
La L11
11
23%
La L9 i l L10
1
2%
Les tres, per la gent que porten...
3
6%
Cap
31
65%
 
Vots totals : 48

Re: Quina línia de metro suprimiries per la crisi?

EntradaAutor: Fran-Ikarus » Dilluns 09/04/2012 12:37

Ferry1ac1 ha escrit:Tancant vestíbuls secundaris s'estalviarien els consums elèctrics de les validadores, distribuidores, escales mecàniques, il·luminació... que al llarg d'un dia i en bastantes estacions deuen sumar bastants kwh. I a més tampoc caldria posar-hi vigilants, netejar....


En principi sí, tens raó que l'estalvi podria ser de certa consideració. Tal i com ho he vist implementat, però (em ve al cap Sant Martí de L2, dues boques situades exactament a la mateixa alçada transversal, i separades longitudinalment més o menys exactament per la llargada de la pròpia estació i un carrer transversal de trànsit moderat, i Bac de Roda, que seria un exemple molt similar amb l'única diferència que les separa un carrer molt més transitat), quan tanquen un dels dos accesos, el nord en aquest cas (que és el que no té ascensor), pel que es pot veure la boca en qüestió queda totalment il·luminada. Les validadores i MAE's desconec si es desconnecten o no, i allò que sí que es deshabilita, segur, són les escales mecàniques, tant les que donen al carrer com les que van d'andana a vestíbul.

Podria ser que no es vulgui deixar una part important de l'estació a les fosques, durant una o vàries hores (durant tota la nit, si penséssim en fer-ho durant tot l'horari nocturn dels dissabtes).
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N10
N10
 
Entrades: 5108
Membre des de: Dissabte 21/05/2005 1:19
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Ni idea, però cridem fort

EntradaAutor: Guigui » Dilluns 09/04/2012 23:03

Paral·lelament, el PP ha instat el govern municipal de Barcelona a ampliar a dues hores el període de validesa dels títols integrats del transport públic, en lloc de l'hora i quart que regeix actualment, de manera que hi hagi més temps per portar a terme transbords. També demana que es puguin fer amb el bitllet senzill.

Óscar Ramírez, regidor popular a l'ajuntament, considera que donada l'àmplia cobertura de les línies de metro a l'àrea metropolitana, el temps actual es queda curt.

Propostes típiques de qui no agafa el transport públic en sa vida, perquè encara he de veure la primera persona que hagi hagut de validar dos cops per excedir el temps de transbord sense que hi hagi hagut incidència (tot plegat, sense comptar que la zona 1 està sobredimensionada). I després, o fan pur activisme polític de cara a la galeria, o són ignorants de pronòstic, perquè haurien de saber perfectament que l'Ajuntament de Barcelona no té potestat sobre les tarifes integrades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23651
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Anterior

Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant