Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

EntradaAutor: fgc113 » Diumenge 10/01/2016 11:37

M'agrada la proposta, però què fem amb els Civia?
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 726
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 10/01/2016 15:38

Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1002
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

EntradaAutor: Renfe451 » Dimarts 12/01/2016 23:03

sag470 ha escrit:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.


Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1866
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

EntradaAutor: ortegote » Dijous 14/01/2016 20:46

Renfe451 ha escrit:
sag470 ha escrit:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.


Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)


Tienes mucha razon en lo que dices pero referente al traslado de material, yo creo que no seria muy problematico.
Al finalizar el servicio del Viernes envias las 447 a Barcelona y los 463 a Donosti/santander piensa que muchas unidades descansan por que bajan las frecuencias no creo que se hiciera todo en un fin de semana pero creo que si se podria hacer.
Aunque estoy contigo que este cambio de material no es necesario actualmente.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 708
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop de FGC

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

EntradaAutor: robertotlh » Dimecres 04/05/2016 13:30

Renfe451 ha escrit:
sag470 ha escrit:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.


Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)


Estaven previstos un cinquè i un sisè lot de Civia, però l'última adjudicació de Renfe només contemplava trens d'AV. Així va la cosa. Els trens de transport de pobres no són prioritaris perquè no donen rendibilitat econòmica.
robertotlh
N5
N5
 
Entrades: 132
Membre des de: Dijous 15/10/2015 14:47

Anterior

Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

cron