Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Proposta: Millora de les freqüències a Rodalies Barcelon

Entrada Autor: fgc113 » Diumenge 10/01/2016 10:37

M'agrada la proposta, però què fem amb els Civia?


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 10/01/2016 14:38

Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimarts 12/01/2016 22:03

sag470 ha escrit:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 14/01/2016 19:46

Renfe451 ha escrit:
sag470 ha escrit:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
Tienes mucha razon en lo que dices pero referente al traslado de material, yo creo que no seria muy problematico.
Al finalizar el servicio del Viernes envias las 447 a Barcelona y los 463 a Donosti/santander piensa que muchas unidades descansan por que bajan las frecuencias no creo que se hiciera todo en un fin de semana pero creo que si se podria hacer.
Aunque estoy contigo que este cambio de material no es necesario actualmente.



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dimecres 04/05/2016 13:30

Renfe451 ha escrit:
sag470 ha escrit:Caldria tenir més 447 per fer tots els serveis. Els 463 pasarian a Donostia i Santander per portar les 447 d'allà i el mateix amb les 465 amb València. De totes maneres quedaria quedarien algunes 450/451 i Civia a la R2.
Treure els Civia de Rodalies, em sembla un gravíssim error. No hi han suficients 463 per portar-les cap a Donostia i Santander. La realitat és aquesta, a més si t'emportes les 447 d'allà ara mateix deixes aquests dos nuclis sense trens, ja em diràs com s'ho faran si es queden sense material! Caldria demanar una cinquena generació de Civia, com a màxim entre 10-15 unitats noves de 3 cotxes (463) que poden anar a Donostia i Santander, 20 de quatre cotxes (464) que poden anar a Màlaga, Sevilla i València i 30 de cinc cotxes per a les xarxes de Madrid i Barcelona.

En cas de que es quedin curts, sempre es pot ampliar la comanda de forma addicional en funció de les necessitats de cada nucli.

D'altra banda, les 446 que cites, jo no les vull veure per aquí, ni en pintura. Menys velocitat i menys prestacions (per no dir que no tenen ni WC...)
Estaven previstos un cinquè i un sisè lot de Civia, però l'última adjudicació de Renfe només contemplava trens d'AV. Així va la cosa. Els trens de transport de pobres no són prioritaris perquè no donen rendibilitat econòmica.



Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”