alf_ ha escrit:Porque pensar ahora en volver a implementar vías de escape, y que vaya el tranvía llevando las cosas a los comercios, para que luego encima no pueda ni descargar en la puerta no lo veo muy útil.
raulitinbcn ha escrit:I no es necesario tantas viaas muertas/apartaderos, los servicios a los mercancias, no se podrian hacer nocturnos?
iFercat ha escrit:Osigui omplir tot Barcelona de vies? aviam si creieu que nomes hi han 3 mercats a barcelona. Jo ho veig totalment inviable a mes no poder, no te cap sentit, seria gastar una gran cuantitat de diners per empitjorar encara mes el transit i a sobre menys practic, sense la mobilitat de un camio o furgoneta.
iFercat ha escrit:Osigui omplir tot Barcelona de vies? aviam si creieu que nomes hi han 3 mercats a barcelona. Jo ho veig totalment inviable a mes no poder, no te cap sentit, seria gastar una gran cuantitat de diners per empitjorar encara mes el transit i a sobre menys practic, sense la mobilitat de un camio o furgoneta.
gatvell ha escrit:Ifercat tampoc exagerem. Es paltenja un sistema que encara és molt immadur.
Jo ho he parlat de com unir aquests centres, es més, només he proposat uns centres i res més.
Posar, per exemple 4 vies de Llobregat a Besós seria exagerat per a tu? I si amb això es reduis un 25% els camions de repartiment per la ciutat?
I no comparem la mobilitat d'un camió o furgoneta amb un tramvia, son sistemes diferents, amb els seus avantatges i inconvenients.
A la larga crec que es veurà la necessitat que un cop plantejat un sistema de tramvia per la ciutat, caldrà un sistema de suport de furgonetes o similar per al repartiment final, doncs no serà factible, crec jo, fer zones de càrrega i descàrrega a cada costat d'una illa de l'Eixample, però ja s'anirà perfilant tot.
I tu, osrtrens, tira endavant
França451 ha escrit:iFercat ha escrit:Osigui omplir tot Barcelona de vies? aviam si creieu que nomes hi han 3 mercats a barcelona. Jo ho veig totalment inviable a mes no poder, no te cap sentit, seria gastar una gran cuantitat de diners per empitjorar encara mes el transit i a sobre menys practic, sense la mobilitat de un camio o furgoneta.
Y sobre todo otra cosa: ¿Empeorar más el tránsito? ¿de qué tránsito estamos hablando? Porque desde luego si es el del vehículo privado, a ese nos lo podemos llevar a otra parte, como ya han hecho muchas otras ciudades de España. Si hubiera menos coches por ahí circulando, y tuviéramos una cultura de transporte público en condiciones, aunque sólo fuera con autobuses, no habría "problemas de tránsito". Pero claro, si todo Dios tiene coche, empezando por los mandamases y lo usa hasta para ir a por el pan, es normal que se chille diciendo que "se empeora el tránsito": el tren estorba, el tranvía estorba, el bus estorba... Pero los que tienen coche no se lo acaban de meter de una p*** vez por donde deberían: en los c*j*nes. Una ciudad puede coexistir perfectamente con vehículo privado y transporte público, pero si el vehículo privado es tan egoísta que quiere tener toda la santa ciudad para él solito y el transporte público le estorba siempre para todo y por todo, no queda otra que los de transporte público le acabemos diciendo que se meta el coche por donde le quepa. No se trata de una guerra en la que si hay una cosa no hay otra, pero lógicamente si nos tiran piedras a la cabeza, no nos vamos a callar.
França451 ha escrit:cuando con una vía y un coche de tranvía de carga, o dos, se solucionaría el asunto. Y el punto de distribución de origen puede también ser uno, grande. .
sortrens ha escrit:Un Ramal de Cargo Tram se podria desviar al Centre Comercial Glories de esta manera ya tenemos un punto de Partida hablar con comerciantes del Centre para luego citarme con Director del ccc Glòries i Directivos de Tram. Nos falta buscar inversores para abrir los ojos al Alcalde.
França451 ha escrit:sortrens ha escrit:Un Ramal de Cargo Tram se podria desviar al Centre Comercial Glories de esta manera ya tenemos un punto de Partida hablar con comerciantes del Centre para luego citarme con Director del ccc Glòries i Directivos de Tram. Nos falta buscar inversores para abrir los ojos al Alcalde.
Y no sería más adecuado cuando trasladen la estación de autobuses de Norte a La Sagrera, meter unas vías que salgan de la T4 por Marina hasta la antigua estación del Nord, y establecer allí un posible punto de carga del vagón tranviario, que distribuya las mercancías a Glòries o a otros puntos? Aparte serviría de apartadero o cocheras de los coches de mercancías.
gatvell ha escrit:iFercat
Veja'm. Dins Barcelona per a distribuir mercaderia hi haurà des de petites furgonetes fins a trailers.
Amb el sistema de tramvia que proposa sortrens hauria de tindre com a finalitat eliminar tot vehicle de mercaderia que fos superior a 3,5Tn; es més que el vehicle més gran fos una furgoneta.
Si es fes així, minvaria la contaminació al no existir els camions. Augmentaria la quantitat de vehicles petits, però que acceleren fàcilemnt no com els camions.
Vehicles petits que de per si son de baix consum i si volem ser ambiciosos, potser podrien ser híbrids o elèctrics. Així contaminació gairebé 0.
Si per exemple, el mercar de Sant Antoni tota el material li arribés per tramvia, quans camions i furgonetes treuriem de la xarxa urbana? Doncs suma mercats, hipers....
Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants