Tram Mercaderies a Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Re: Tram Mercaderies a Barcelona

Entrada Autor: gatvell » Dissabte 27/07/2013 21:15

sortrens Jo això de les N no entenc res de res. Ara si parlem de camions i volums, encara serem amics, jejejej


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dissabte 27/07/2013 21:59

Hola a tothom:

Potser no era un transport de mercaderies tal i com pensem molts, pero a Barcelona tenim un precedent. Era un transport que pense encarregaba la societat colombofila de Barcelonhttp://1.bp.blogspot.com/-ZzRygKOVJTs/UM2IoMtU5TI/AAAAAAAADfg/pH0W25gDYs0/s320/74774_261685923954975_1967985976_n.jpga per fer una solta de coloms al Tibidabo.
Salutacions



Avatar de l’usuari
Euromed
N6
N6
Entrades: 247

Entrada Autor: Euromed » Dissabte 27/07/2013 22:02

Euromed ha escrit:Hola a tothom:

Potser no era un transport de mercaderies tal i com pensem molts, pero a Barcelona tenim un precedent. Era un transport que pense encarregaba la societat colombofila de Barcelonhttp://1.bp.blogspot.com/-ZzRygKOVJTs/UM2IoMtU5TI/AAAAAAAADfg/pH0W25gDYs0/s320/74774_261685923954975_1967985976_n.jpga per fer una solta de coloms al Tibidabo.
Salutacions
Sembla que el enllaç no funciona. Poder anar-hi a "Rails i Ferradures" o bé al Google posar-hi Sociedad Colombofila de Barcelona i clica "Imatges"
Salutacions



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dissabte 27/07/2013 22:56



Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 27/07/2013 23:53

gatvell ha escrit:sortrens Jo això de les N no entenc res de res. Ara si parlem de camions i volums, encara serem amics, jejejej
Bé les N vol dir Negoci. Per eixemple Imaginem el corte Inglés de plaça Catalunya que descarrega molts trailers cada Dos cops de setmana pues jo li he posat un Segment N6 Valor M.

La N6 vol dir nivell de Negoci 7 i Valor M vol dir la M vol dir Mobil es adir camió i Valor vol dir molta carga es a dir un Trailer.

En contra d'això un Bar que fes Servir el Cargo Metro molt seria un N6 Valor F. La F vol dir Ferrocarril.

Si un Per eixemple el centre Comercial Glòries portes Mercaderies tant en camió (M) i Cargo Tram (F) seria N8 Valor F y M.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Diumenge 28/07/2013 0:04

mmm, gràcies.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

iFercat
N7
N7
Entrades: 384

Entrada Autor: iFercat » Diumenge 28/07/2013 1:39

gatvell ha escrit:mmm, gràcies.
doncs jo m'he quedat igual :)

I jo segueixo sense veeure-ho gens clar, es una idea molt bonica pero gens factible ni practica. Jo treballu al maremagnum descarregem 3 camions a la setmana dillunes dimecres y divendres a les 22 de la nit, aquest mateix camio segueix la seva ronda per barcelona aquell mateix dia, aixo no es substituible per un tram.



gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Diumenge 28/07/2013 1:43

Pot ser no, però hem de pensa runa mica més de manera oberta.
Està bé dir que és una bona idea, però no tanquem les portes encara.
Que en debien pensar quan es va proposar fer vies i posar trens fa 150 anys?...

La idea seria que el tramvia tingués unes àrees de descàrrega i d'allí furgonetes o camions petits acabessin de fer-ne la distribució. Pot ser no tindries un camió per dia, sino un grapat de furgonetes que et farien la mateixa feina i tenint la ciutat més lliure de camions.
Cal pensar en un bé major i no només que hi guanyes o perds.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

iFercat
N7
N7
Entrades: 384

Entrada Autor: iFercat » Diumenge 28/07/2013 2:26

gatvell ha escrit:Pot ser no, però hem de pensa runa mica més de manera oberta.
Està bé dir que és una bona idea, però no tanquem les portes encara.
Que en debien pensar quan es va proposar fer vies i posar trens fa 150 anys?...

La idea seria que el tramvia tingués unes àrees de descàrrega i d'allí furgonetes o camions petits acabessin de fer-ne la distribució. Pot ser no tindries un camió per dia, sino un grapat de furgonetes que et farien la mateixa feina i tenint la ciutat més lliure de camions.
Cal pensar en un bé major i no només que hi guanyes o perds.
Ja et dic jo que ama furgonetes petites no acabariem mai xD sense contar que 10 furgonetes petites ja consumeixen mes que un simple camio i també col·lapsen mes per molt que siguin mes petites.
Hi han idees i idees no totes tenen per que ser bones i que fa 150 anys la idea de posar vies i trens acabes sent bona no significa que aquesta ho hagi de ser, sino totes les idees serien sempre bones :)
Ami el simple fet que un cop a la zona des "descarrega" es tingi que carregar de nou en furgoentes i repartir ja fa la idea inviable tan economicament com ambientalment, ja que l'unic que cambies es que el camions en ves d'anar de A a D vagin de C a D.



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 30/07/2013 16:46

iFercat ha escrit:
gatvell ha escrit:Pot ser no, però hem de pensa runa mica més de manera oberta.
Està bé dir que és una bona idea, però no tanquem les portes encara.
Que en debien pensar quan es va proposar fer vies i posar trens fa 150 anys?...

La idea seria que el tramvia tingués unes àrees de descàrrega i d'allí furgonetes o camions petits acabessin de fer-ne la distribució. Pot ser no tindries un camió per dia, sino un grapat de furgonetes que et farien la mateixa feina i tenint la ciutat més lliure de camions.
Cal pensar en un bé major i no només que hi guanyes o perds.
Ja et dic jo que ama furgonetes petites no acabariem mai xD sense contar que 10 furgonetes petites ja consumeixen mes que un simple camio i també col·lapsen mes per molt que siguin mes petites.
Hi han idees i idees no totes tenen per que ser bones i que fa 150 anys la idea de posar vies i trens acabes sent bona no significa que aquesta ho hagi de ser, sino totes les idees serien sempre bones :)
Ami el simple fet que un cop a la zona des "descarrega" es tingi que carregar de nou en furgoentes i repartir ja fa la idea inviable tan economicament com ambientalment, ja que l'unic que cambies es que el camions en ves d'anar de A a D vagin de C a D.
De A a C Aniria el mateix tram de C a D serien els treballadors amb toros o maquinaria mobil.


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 30/07/2013 17:14

També es pot ser una altre cosa, ara sense entrar en detalls; com fer un ramal que permetés subministrar tot el que consumeix el Maremàgnum i la resta de locals/empreses de la zona.
Sense camions, ni fugonetes.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 30/07/2013 17:25

gatvell ha escrit:També es pot ser una altre cosa, ara sense entrar en detalls; com fer un ramal que permetés subministrar tot el que consumeix el Maremàgnum i la resta de locals/empreses de la zona.
Sense camions, ni fugonetes.
amic jo crec que eliminar tots els camions es imposible però si crec es bo fer propostas com l del Tram Cargo per llocs on ja passa el Tram i que les empreses del lloc o volguin i sobretot mirar sempre que sigui més barat que els camions. Ojala pogués ser substituirlo tot però si mirar allà on es pot implantar tinc ganes ja de fer les enquestes


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 30/07/2013 17:43

SortrensNo vaig en pla radical, però entenc que si fas un zona de decàrrega en un lloc important, com un Corte Inglés, tots els camions que haurien d'arribar a El Corte Inglés, ho farien a l'estació de recepció de mercaderies del tram i seria el tram qui duria tota la mercaderia al Corte Inglés.
No treurem mai els camions amb aquest sistema, però si reduïr-ne la circulació pels carrers.
Seria important valorar quina càrrega pot dur un tramvia per fer-nos una idea de quan camions quedarien susbtituïts pel tramvia.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dimarts 30/07/2013 17:52

sense caure en el off-topic l'altre dia vaig accedir a una llista publicada per Internet on deia totes les grans empreses de Catalunya que tant en una Catalunya Independent o Catalunya dins d'Espanya es adir en qualsevol Escenari Politic continuarien a Catalunya per Eixemple el Corte Inglés, Movistar, Nissan etc

Perque dic tot això ho dic perque caldrà parlar amb 2 grans Segments de la Nostre Indústria el segment Autònom o Petita Empresa i també amb la mitjana i Gran (PYMES) per veure que pensan del Tram Cargo o Cargo Metro i que pensan politics - Tram,)(


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dimarts 30/07/2013 17:54

No crec que sigui un off-topic.
Per altre banda es una bona pensada.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”