Propostes de millores que creiem imprescindibles

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 907

Re: Propostes de millores que creiem imprescindibles

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 13/02/2016 17:59

Carlos González ha escrit:
bigcoaster ha escrit: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!

De que serveix tenir dues línies duplicades si després no poden tenir més freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
No he entés la pregunta, què vols dir amb això?
Doncs que em sembla fantàstic que es dupliqui fins a Manresa i Igualada, però si no s'augmenta la capacitat del tram Martorell-Plaça Espanya, no haurà servit de res, ja que no podràs posar cap servei nou.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 972
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 13/02/2016 18:04

bigcoaster ha escrit:
Carlos González ha escrit:
bigcoaster ha escrit: Molt bé, dupliquem els ramals a Igualada i Manresa. Perfecte. Ara hi posem més trens. AH NO, que no hi caben des de Martorell fins a Plaça Espanya!

De que serveix tenir dues línies duplicades si després no poden tenir més freqüència de la que ja tenen amb una sola via?
No he entés la pregunta, què vols dir amb això?
Doncs que em sembla fantàstic que es dupliqui fins a Manresa i Igualada, però si no s'augmenta la capacitat del tram Martorell-Plaça Espanya, no haurà servit de res, ja que no podràs posar cap servei nou.
Però es poden ampliar els S4 i els S8, no? Encara que quedaria el problema de la baixa velocitat.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 907

Entrada Autor: bigcoaster » Dissabte 13/02/2016 20:03

fgc113 ha escrit: Però es poden ampliar els S4 i els S8, no? Encara que quedaria el problema de la baixa velocitat.
Hi ha demanda per aquest tipus de serveis tan lents? En la meva opinió, no, ara que es podria provar un temps i veure que tal va.

Crec que tan Igualada com Manresa tenen un gran potencial, com per un tren semidirecte cada 30-60 minuts. El problema està en que la infraestructura. Si existís aquest tipus de servei amb la freqüència adequada estaríem parlant d'unes altres xifres de viatgers per a la LL-A, que segurament serien entre un 30 i un 40% més altes que les actuals.

Evidentment, tot això són apreciacions personals, jo no he fet cap estudi de demanda, així que els números (passatgers, freqüències) no tenen perquè ser totalment certs.


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

gatvell
N8
N8
Entrades: 1151
Facebook: https://www.facebook.com/CalafontNatural
Contacta:

Entrada Autor: gatvell » Dissabte 13/02/2016 20:27

L'ample UIC seria imprescindible per a les mercaderies d'Iberpotash i SEAT. Hauria de ser un tercer fil per tal de mantenir el servei dels trens.

Fa anys (2005?) jo havia anat de Manresa a Barcelona amb una mica més d'una hora. Parava a tot arreu fins a Martorell (Central i Enllaç), llavors només parava a Sant Vicenç dels Horts, Pallejà, Sant Boi i crec que Hospitalet. Ara bé, només durà un parell d'anys...
Amb les 4 vies de Pl. Espanya dubto molt que es pugui fer res. Més aviat caldria una línia nova des de gairebé Martorell per guanyar tant de temps (o eliminar un grapat d'S8 i L8, tema que no sóc favorable.
Tothom té dret al metro d'FGC però també volem que des de Manresa i Igualada s'arribi amb un temps decent. Repeteixo, terminal per metro i terminal per els regionals.


Fabrico artesanalment, productes ecològics de neteja de la llar i d'higiene corporal.
https://calafont.cat/botiga

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”