trensmat ha escrit:Per acabar proposo crear un tren llançadora entre Castelló i L'aeroport de Castelló.
Guigui ha escrit:trensmat ha escrit:Per acabar proposo crear un tren llançadora entre Castelló i L'aeroport de Castelló.
Una línia "regular" d'auto-stop farà el fet.
trensmat ha escrit:Obro aquest tema per què tots els usuaris facin les seves propostes ferroviàries al País Valencià/Comunitat Valenciana, m'he inspirat amb el apartat d'aquest fòrum de propostes ferroviàries de Barcelona, per aixo espero la vostra ajuda i la vostra col·laboració per què aquest tema pugui tirar cap endavant.
Les meves propostes son:
Posar dos trens un anada i un tornada entre Castelló de la Plana - Caudiel.
Crear unes línies de Regionals entre Castelló - Alacant, Castelló - Gandia/Platja de Gandia i pensar si es viable fer una línia de Regional entre Castelló - Alcoi amb trens hibrids o amb trens de la serie 599.
El desdoblament de les línies Sagunt - Caudiel - Terol i Xàtiva - Alcoi.
Sagrerenc ha escrit:trensmat ha escrit:Obro aquest tema per què tots els usuaris facin les seves propostes ferroviàries al País Valencià/Comunitat Valenciana, m'he inspirat amb el apartat d'aquest fòrum de propostes ferroviàries de Barcelona, per aixo espero la vostra ajuda i la vostra col·laboració per què aquest tema pugui tirar cap endavant.
Les meves propostes son:
Posar dos trens un anada i un tornada entre Castelló de la Plana - Caudiel.
Crear unes línies de Regionals entre Castelló - Alacant, Castelló - Gandia/Platja de Gandia i pensar si es viable fer una línia de Regional entre Castelló - Alcoi amb trens hibrids o amb trens de la serie 599.
El desdoblament de les línies Sagunt - Caudiel - Terol i Xàtiva - Alcoi.
Sincerament, no te gaire sentit crear línies passants a València, si han de canviar el sentit de la marxa a l'Estació del Nord. Seria molt més útil implantar un horari cadenciat simètric a tota la xarxa, concentrar les arribades a València-Nord entre els minuts :50 i :59 i les sortides entre :01 i :10 per tal d'optimitzar totes les correspondències cada hora.
Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Renfe445 ha escrit:Cuanto se tarda desde Alicante con el TRAM a Dènia (L1 y L9)?
Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Renfe445 ha escrit:Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Cuanto se tarda desde Alicante con el TRAM a Dènia (L1 y L9)?
Renfe445 ha escrit:Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Cuanto se tarda desde Alicante con el TRAM a Dènia (L1 y L9)?
fgc113 ha escrit:Sí, és el denominat "Tren de la Costa", que seria una ampliació de la línia d'Adif des de Gandia fins a Dénia i, més tard, a Alacant. Cada uns quants anys es fan estudis o promeses i al poc de temps torna el projecte al calaix.
Carlos González ha escrit:fgc113 ha escrit:Sí, és el denominat "Tren de la Costa", que seria una ampliació de la línia d'Adif des de Gandia fins a Dénia i, més tard, a Alacant. Cada uns quants anys es fan estudis o promeses i al poc de temps torna el projecte al calaix.
Almenys a València no teniu problemes de desdoblaments, perquè casi tots el trens son trajectes ràpids i directes, ja que les vies no van torçades, sinó rectes, oi?
Carlos González ha escrit:Tinc una proposta per la xarxa de ferrocarril de València (ajudeu-me, txe!), sempre m'he preguntat perquè l'ultima estació de la L1 del MetroValencia finalitza a Vilanova de Castelló, no seria millor amplian-lo fins a Xàtiva??? A lo millor lo que he dit no serà bona proposta perquè no sóc d'allà, què penseu vosaltres?
Carlos González ha escrit:http://s56.photobucket.com/user/saforenc/media/RodaliesValnciamapa.jpg.html
M'he trobat aquesta imatge, de com podria ser els Rodalies de València, jo com no conec gaire la terra. Em preguntava si creieu que es bona proposta o no.
Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant