Propostes Ferroviàries al País Valencià/Com Valenciana.

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Propostes Ferroviàries al País Valencià/Com Valenciana.

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 08/06/2015 14:28

Obro aquest tema per què tots els usuaris facin les seves propostes ferroviàries al País Valencià/Comunitat Valenciana, m'he inspirat amb el apartat d'aquest fòrum de propostes ferroviàries de Barcelona, per aixo espero la vostra ajuda i la vostra col·laboració per què aquest tema pugui tirar cap endavant.

Les meves propostes son:

Posar dos trens un anada i un tornada entre Castelló de la Plana - Caudiel.

Crear unes línies de Regionals entre Castelló - Alacant, Castelló - Gandia/Platja de Gandia i pensar si es viable fer una línia de Regional entre Castelló - Alcoi amb trens hibrids o amb trens de la serie 599.

El desdoblament de les línies Sagunt - Caudiel - Terol i Xàtiva - Alcoi.

Per acabar proposo crear un tren llançadora entre Castelló i L'aeroport de Castelló.

Espero que us agradin aquestes propostes.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 08/06/2015 14:31

trensmat ha escrit:Per acabar proposo crear un tren llançadora entre Castelló i L'aeroport de Castelló.
Una línia "regular" d'auto-stop farà el fet.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 08/06/2015 15:14

Guigui ha escrit:
trensmat ha escrit:Per acabar proposo crear un tren llançadora entre Castelló i L'aeroport de Castelló.
Una línia "regular" d'auto-stop farà el fet.
:riure :riure :riure molt bona.

Que penses de les altres propostes.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Dimarts 09/06/2015 22:01

trensmat ha escrit:Obro aquest tema per què tots els usuaris facin les seves propostes ferroviàries al País Valencià/Comunitat Valenciana, m'he inspirat amb el apartat d'aquest fòrum de propostes ferroviàries de Barcelona, per aixo espero la vostra ajuda i la vostra col·laboració per què aquest tema pugui tirar cap endavant.

Les meves propostes son:

Posar dos trens un anada i un tornada entre Castelló de la Plana - Caudiel.

Crear unes línies de Regionals entre Castelló - Alacant, Castelló - Gandia/Platja de Gandia i pensar si es viable fer una línia de Regional entre Castelló - Alcoi amb trens hibrids o amb trens de la serie 599.

El desdoblament de les línies Sagunt - Caudiel - Terol i Xàtiva - Alcoi.
Sincerament, no te gaire sentit crear línies passants a València, si han de canviar el sentit de la marxa a l'Estació del Nord. Seria molt més útil implantar un horari cadenciat simètric a tota la xarxa, concentrar les arribades a València-Nord entre els minuts :50 i :59 i les sortides entre :01 i :10 per tal d'optimitzar totes les correspondències cada hora.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 23/06/2015 6:15

Sagrerenc ha escrit:
trensmat ha escrit:Obro aquest tema per què tots els usuaris facin les seves propostes ferroviàries al País Valencià/Comunitat Valenciana, m'he inspirat amb el apartat d'aquest fòrum de propostes ferroviàries de Barcelona, per aixo espero la vostra ajuda i la vostra col·laboració per què aquest tema pugui tirar cap endavant.

Les meves propostes son:

Posar dos trens un anada i un tornada entre Castelló de la Plana - Caudiel.

Crear unes línies de Regionals entre Castelló - Alacant, Castelló - Gandia/Platja de Gandia i pensar si es viable fer una línia de Regional entre Castelló - Alcoi amb trens hibrids o amb trens de la serie 599.

El desdoblament de les línies Sagunt - Caudiel - Terol i Xàtiva - Alcoi.
Sincerament, no te gaire sentit crear línies passants a València, si han de canviar el sentit de la marxa a l'Estació del Nord. Seria molt més útil implantar un horari cadenciat simètric a tota la xarxa, concentrar les arribades a València-Nord entre els minuts :50 i :59 i les sortides entre :01 i :10 per tal d'optimitzar totes les correspondències cada hora.
Jo ja entenc per on va, però no hi ha diners per fer-ho.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 08/04/2016 18:37

Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4435
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 08/04/2016 21:03

Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Cuanto se tarda desde Alicante con el TRAM a Dènia (L1 y L9)?



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 08/04/2016 21:22

Renfe445 ha escrit: Cuanto se tarda desde Alicante con el TRAM a Dènia (L1 y L9)?
El trayecto entre Alacant (estación de Luceros) a Dénia son 3h15 transbordando en Benidorm.
Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Sí, és el denominat "Tren de la Costa", que seria una ampliació de la línia d'Adif des de Gandia fins a Dénia i, més tard, a Alacant. Cada uns quants anys es fan estudis o promeses i al poc de temps torna el projecte al calaix.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Sagrerenc
N9
N9
Entrades: 1479
Ubicació: T2 / RER C / Métro ligne 12

Entrada Autor: Sagrerenc » Divendres 08/04/2016 21:24

Renfe445 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Cuanto se tarda desde Alicante con el TRAM a Dènia (L1 y L9)?
Des d'Alacant arribes abans a Madrid-Puerta de Atocha que no pas a Dénia. Esperpèntic.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 08/04/2016 21:24

Renfe445 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Una pregunta, es va proposar fa molt de temps no perquè el tren arribés a Dènia?
Cuanto se tarda desde Alicante con el TRAM a Dènia (L1 y L9)?
Bua, yo diría que bastante, no sé como va el tren-tram de allí porque no soy valenciano, de hecho, no hace recorrido directo desde a Alicante a Dènia.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 08/04/2016 21:26

fgc113 ha escrit: Sí, és el denominat "Tren de la Costa", que seria una ampliació de la línia d'Adif des de Gandia fins a Dénia i, més tard, a Alacant. Cada uns quants anys es fan estudis o promeses i al poc de temps torna el projecte al calaix.
Almenys a València no teniu problemes de desdoblaments, perquè casi tots el trens son trajectes ràpids i directes, ja que les vies no van torçades, sinó rectes, oi?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Divendres 08/04/2016 22:01

Carlos González ha escrit:
fgc113 ha escrit: Sí, és el denominat "Tren de la Costa", que seria una ampliació de la línia d'Adif des de Gandia fins a Dénia i, més tard, a Alacant. Cada uns quants anys es fan estudis o promeses i al poc de temps torna el projecte al calaix.
Almenys a València no teniu problemes de desdoblaments, perquè casi tots el trens son trajectes ràpids i directes, ja que les vies no van torçades, sinó rectes, oi?
Bé, potser eixe problema no el tenim massa, però si molts altres, sobretot a Alacant. Les línies de passatgers d'Adif que hi ha en via única al País Valencià són: Sagunt – Caudiel - Zaragoza (MD i C5), València - Camporrobles - Madrid (C3 i MD), València - Xirivella-l'Alter (C4), Cullera - Gandia (C1), Xàtiva - Alcoi (MD), Xàtiva - l'Alcúdia de Crespins (C2), Xàtiva - la Encina (MD i LD), la Encina - Alacant (C3, MD i LD) i Alacant - Murcia (C1, MD i LD).


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 08/04/2016 22:07

També es cert que la línia 1 del Metrovalència és segons ho vaig llegir en un diari la pitjor línia de metro de l'Estat, o la pitjor infraestructura?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 19/05/2016 1:01

El que fa falta a la Comunitat Valenciana:

-Corredor Mediterrani entre València i La Encina (LAV València-Xàtiva-La Encina, tercera via València-Benifaió, i reobertura de L'Alcúdia de Crespins-Montesa-Vallada-Moixent-La Font de la Figuera-La Encina). (URGENT!!!).
-LAV Monforte del Cid-Elx AV-San Isidro (URGENT!!!).
-electrificació i duplicació d'Alacant-Elx-San Isidro-Orihuela-Murcia, amb variant a Sant Gabriel i a l'aeroport de L'Altet (URGENT!!!).
-reobertura de l'accés directe València Sant Isidre-València Nord sense passar per València-Font de Sant Lluís (URGENT!!!).
-doble via Cullera-Gandia (URGENT!!!).
-reforma de l'estació de Sollana (està en molt mal estat, ve a ser tant perillosa com una barreja de Sant Pol de Mar -pas a nivell en plena estació i amb poca visibilitat- i Canet de Mar abans de la reforma -andana central molt estreta i sense pas inferior-) (URGENT!!!).
-perllongament de la línia C3 de Rodalies Alacant/Murcia entre Sant Vicent del Raspeig i Villena. Un escàndol. (URGENT!!!).
-reobertura de la línia San Isidro-Torrevieja (URGENT!!!).
-reobertura per fases de Gandia-Oliva-Dénia. Fa prop de quaranta anys que es reclama la reobertura, un escàndol. (URGENT!!!).
-perllongament per fases de Dénia-Benidorm-Alacant aprofitant la línia de FGV (i canviant-la d'ample) fins a Benidorm, des d'allà una nova línia fins a Alacant.
-reobertura de Riba-roja del Túria-Vilamarxant-Benaguassil i enllaç amb la línia de Llíria a Benaguassil (URGENT!!!).
-finalització de la línia T2 del tramvia de València (Alacant-Natzaret) (URGENT!!!).
-túnel de Serra Grossa a Alacant, i desdoblament del tram Sangueta-La Isleta del tramvia d'Alacant (URGENT!!!).
-variant amb nova estació a Ontinyent, i possible perllongament de la línia C2 de Rodalies València entre Xàtiva i Ontinyent.
-renovació de Xàtiva-Ontinyent-Cocentaina-Alcoi (URGENT!!!).
-més trens regionals entre Castelló i Tortosa (ja sigui per perllongament de trens R16 des de L'Aldea, ja sigui per més trens València-Tortosa).
-més trens regionals entre València i Alacant (amb parada a Silla, Alzira, Xàtiva, Vallada, Caudete, Villena, Elda-Petrer).
-nova línia de Rodalies València fins a Port de Sagunt (amb trens directes València-Puçol-Port de Sagunt).
-renovació de la línia entre Utiel i Cuenca, i electrificació València Nord-Utiel.
-perllongament del tramvia d'Alacant entre Luceros i l'estació de Renfe.
-reforma integral i soterrament de València-Nord, amb nou túnel passant entre València-Nord i El Magistre (Alboraia), per evitar inversions de marxa a València-Nord, i crear serveis passants de rodalies. Car, molt car.
-ample UIC per mercaderies entre Tarragona, Castelló, València i Almussafes (URGENT!!!).
-renovació de la línia de Teruel entre Caudiel i Teruel (URGENT!!!).

Com podeu veure, la llista és ben llarga, i tota plena de coses urgents, moltes d'elles bastant cares... :|
Les inversions més nombroses, i moltes de les més cares i necessàries són al sud de València, especialment a Alacant, una de les zones més maltractades per Foment.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 18/11/2016 19:54

Tinc una proposta per la xarxa de ferrocarril de València (ajudeu-me, txe!), sempre m'he preguntat perquè l'ultima estació de la L1 del MetroValencia finalitza a Vilanova de Castelló, no seria millor amplian-lo fins a Xàtiva??? A lo millor lo que he dit no serà bona proposta perquè no sóc d'allà, què penseu vosaltres? :hola


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Divendres 18/11/2016 20:58

Carlos González ha escrit:Tinc una proposta per la xarxa de ferrocarril de València (ajudeu-me, txe!), sempre m'he preguntat perquè l'ultima estació de la L1 del MetroValencia finalitza a Vilanova de Castelló, no seria millor amplian-lo fins a Xàtiva??? A lo millor lo que he dit no serà bona proposta perquè no sóc d'allà, què penseu vosaltres? :hola
Seria una bona idea, però el problema seria la velocitat que en la L1 es de 90 o 100 Km per hora i després ve el problema del confort dels seients que son més durs que una pedra (Ho dic per experiència que fer un València - Llíria i es un suplici per l'esquena).


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 18/11/2016 21:13

http://epoca1.valenciaplaza.com/bd/imag ... 55251g.jpg
Ho deia pel següent enllaç, que deien de fer-ho d'aquesta manera, malgrat que al final va ser d'un altre. :?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 27/12/2016 23:02

http://s56.photobucket.com/user/saforen ... a.jpg.html
M'he trobat aquesta imatge, de com podria ser els Rodalies de València, jo com no conec gaire la terra. Em preguntava si creieu que es bona proposta o no.
Imatge


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dimecres 28/12/2016 0:32

Carlos González ha escrit:http://s56.photobucket.com/user/saforen ... a.jpg.html
M'he trobat aquesta imatge, de com podria ser els Rodalies de València, jo com no conec gaire la terra. Em preguntava si creieu que es bona proposta o no.
Imatge
És pràcticament el que tenim ara, però unint la C1 i la C6 (línia 1 al plànol, actuació que no trobe massa necessària), allargant la C2 al nord de València i donant servei de passatgers al ramal del Port de Sagunt (molt necessari i barat: la línia ja està feta i electrificada i hi circulen trens de mercaderies), ampliant la C1 fins a Dénia (el famós "tren de la costa", molt necessari i que donaria molts passatgers) i el túnel passant de València (amb les noves estacions de València-Central, Aragó i Universitats que permetrà escurçar el temps de viatge des del nord 15 minuts i facilitar l'accés a les universitats. Car de fer, però donaria moltíssims viatgers). Bé, i també construint noves estacions a La Torre i Beniparrell, que de tot el que he dit és el que trobe menys prioritari, i fent arribar la C3 al Cabanyal perquè no es quede sense servei.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 31/01/2017 10:26

I d'allargar a Rafelbunyol fins a l'estació de Puçol (L3) és bona idea o no?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”