Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelona)

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a Catalunya (fora de Barcelon

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 22/01/2017 17:25

robertotlh ha escrit:Tindria sentit que la nova línia a Igualada partís de Sant Sadurní i seguís les valls de l'Anoia? O la pendent a salvar seria massa forta? Em surt una mitjana d un 6,25 milèssimes.
No crec que calgui fer una nova infraestructura ja que si no m'equivoco n'hi ha ja un bus, l'altre traçat per una nova línia d'Igualada és la de l'autovia A-2, és a dir Lleida-Cervera-Igualada-Martorell-BCN. Que donaria més avast.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 30/01/2017 20:09

robertotlh ha escrit:Tindria sentit que la nova línia a Igualada partís de Sant Sadurní i seguís les valls de l'Anoia? O la pendent a salvar seria massa forta? Em surt una mitjana d un 6,25 milèssimes.
Part de la carretera C15 s'ha fet per on havia de passar aquesta linia ferrea, ara per ara no veig viable un traçat de ample iberic Igualada Sant Sadurni.

l'idea es conectar Sant Guim de Freixenet - Igualada - Martorell per fer arribar l'ample iberic a Igualada (aquesta es l'idea mes utilitzada desde fa un 10/15 anys) encara que ho veig dificil per la situacio economica i per que l'Anoia no es gens atractiva ni economicament ni politicament, som una miqueta especials.

El Bus que comentes Carlos, no existeix hi ha un Igualada Vilafranca que es molt lent per que para a tots els pobles i per la carretera vella.
Salutacions



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 03/02/2017 0:37

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 419046&z=9
Aquesta és una proposta de com podria ser un traçat d'alta velocitat des de Lleida-Igualada fins a BCN. Amb les parades que he proposat.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
bigcoaster
N8
N8
Entrades: 953

Entrada Autor: bigcoaster » Divendres 03/02/2017 17:10

Carlos González ha escrit:https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 419046&z=9
Aquesta és una proposta de com podria ser un traçat d'alta velocitat des de Lleida-Igualada fins a BCN. Amb les parades que he proposat.
On he de firmar? :)

Em sembla ideal. Només canviaria una cosa, l'estació d'Esparreguera la ubicaria al costat de l'Aeri Esparreguera-Olesa, així es donaria servei a dues poblacions, hi hauria enllça amb FGC i, sobretot, reobririen l'Aeri!


This is the Southern service to London Victoria. We're now approaching London Victoria. Change here for the Victoria, Circle and District lines, National Rail services and the Victoria Coach Station.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 03/02/2017 19:39

bigcoaster ha escrit: On he de firmar? :)

Em sembla ideal. Només canviaria una cosa, l'estació d'Esparreguera la ubicaria al costat de l'Aeri Esparreguera-Olesa, així es donaria servei a dues poblacions, hi hauria enllça amb FGC i, sobretot, reobririen l'Aeri!
Tens raó, no he caigut en això :) :osti


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 04/02/2017 21:19

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 51556&z=10
He fet un mapa de com podria ser els FGC (sense tenir en compte les línies L6, L7, L8 i L12)

Serveis:
S1 Terrassa-BCN Pl.Catalunya
S2 Castellar-BCN Pl.Catalunya
S33 Can Ros-BCN Gràcia
S4 Olesa de Montserrat-BCN Pl.Espanya
S5 Sant Cugat-BCN Pl.Catalunya
S55 Rubí/UAB Nord-BCN Pl.Catalunya
S8 Martorell-BCN Gràcia
R5 Manresa-BCN Pl.Espanya
R6 Igualada-BCN Pl.Espanya
R50 Súria/Berga-BCN Pl.Espanya (semidirecte)
R60 Igualada-BCN Pl.Espanya (semidirecte)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4437
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dissabte 04/02/2017 22:56

Carlos González ha escrit:https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 51556&z=10
He fet un mapa de com podria ser els FGC (sense tenir en compte les línies L6, L7, L8 i L12)

Serveis:
S1 Terrassa-BCN Pl.Catalunya
S2 Castellar-BCN Pl.Catalunya
S33 Can Ros-BCN Gràcia
S4 Olesa de Montserrat-BCN Pl.Espanya
S5 Sant Cugat-BCN Pl.Catalunya
S55 Rubí/UAB Nord-BCN Pl.Catalunya
S8 Martorell-BCN Gràcia
R5 Manresa-BCN Pl.Espanya
R6 Igualada-BCN Pl.Espanya
R50 Súria/Berga-BCN Pl.Espanya (semidirecte)
R60 Igualada-BCN Pl.Espanya (semidirecte)
Martorell Enllaç ara s'anomena Punt 37? :D :x

El pla és força ambiciós.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 04/02/2017 22:59

Renfe445 ha escrit: El pla és força ambiciós.
:osti Ostres, se m'ha oblidat posar el nom de tal estació :)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

marc_valldo
N3
N3
Entrades: 35
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: marc_valldo » Diumenge 05/02/2017 1:47

Carlos González ha escrit:https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 51556&z=10
He fet un mapa de com podria ser els FGC (sense tenir en compte les línies L6, L7, L8 i L12)

Serveis:
S1 Terrassa-BCN Pl.Catalunya
S2 Castellar-BCN Pl.Catalunya
S33 Can Ros-BCN Gràcia
S4 Olesa de Montserrat-BCN Pl.Espanya
S5 Sant Cugat-BCN Pl.Catalunya
S55 Rubí/UAB Nord-BCN Pl.Catalunya
S8 Martorell-BCN Gràcia
R5 Manresa-BCN Pl.Espanya
R6 Igualada-BCN Pl.Espanya
R50 Súria/Berga-BCN Pl.Espanya (semidirecte)
R60 Igualada-BCN Pl.Espanya (semidirecte)
L'estació de Parc del Nord-Ca'n Oriac està més al nord, a la cantonada amb carrer dels Alps.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Diumenge 05/02/2017 11:04

Carlos González ha escrit:https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 419046&z=9
Aquesta és una proposta de com podria ser un traçat d'alta velocitat des de Lleida-Igualada fins a BCN. Amb les parades que he proposat.
En las manifestaciones realizadas en Igualada con el Lema "Encarrilem el Futur Ja!" la idea era muy similar a esta, recuerdo en las mesas de opinion que se realizaron con gente de Tarrega y politicos locales (Igualada) haber hablado sobre una nueva linea de AV o de VA para servicios lanzadera de alta velocidad, lo que ahora serian servicios AVANT.

Como ya he dicho en varias ocasiones la idea de la gente de Igualada y comarca era en un principio conectar en ancho iberico de Sant Guim de Freixenet a Sant sadurni d'Anoia, la idea de los trenes de AV y el nuevo trazado vino por la idea de la Generalitat de realizar el Eix Transversal Ferroviario y de paso crear en Igualada una especie de Triangulo para realizar trenes de LLeida-Igualada-Martorell-Barcelona o LLeida-Igualada-Manresa-Vic-Girona o simplemente LLeida-Girona sin pasar por Igualada.

El problema es que mucha gente de Barcelona cree que no es necesario y que Igualada ya esta bien como esta, que para ir a Barcelona ya hay suficiente y que para ir a LLeida sigamos usando el coche por que no es necesario el Tren, lo mismo para ir a Manresa o Vilafranca si nos han echo la C15 para que queremos mas, y el otro problema es el politico que somos muy pocos votos asi que nadie se arriesga a hacer nada y con la crisis y la falta de recursos a llegado el inmovilismo.

Lo unico que tenemos es la reforma de 4 pegatinas, 4 Leds y unos vinilos en el WC de propaganda de FGC y dicho por el Sr.Tico eso ya es suficiente para que esteis contentos, de tiempos de Viaje ya ni hablamos por que FGC no esta por la labor de mejorarlos, los R60 son gracias a gente de Igualada que hizo el estudio y ellos lo han adaptado a su manera ya que no se gana nada de tiempo por que de Barcelona se sale mas tarde y seguimos llegando a la misma hora que si no se hubiuera echo nada pero en fin siempre habra quien diga que tenemos unos minutillos mas para estar en Barcelona.

Saludos y Carlos adelante con tus propuestas quien sabe si algun dia se puedan cumplir, mejor proponer que destruir, por que el cerrojo siempre esta dispuesto a ponerse por estos lares.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 12/02/2017 15:10

https://www.google.com/maps/d/edit?mid= ... 09059&z=12
He fet una proposta per fer una alternativa del traçat el traçat d'alta velocitat de Tarragona, mai sabré perquè es va fer una estació al no res.
Ho he proposat perquè crec que s'hauria de fer connexió directe a l'estació, o si no es pot i etc.

Tinc proposat una altre alternativa:
Traçat de tramvia i busos a Tarragona Centre-Camp de Tarragona per fer el Camp de Tarragona una estació més intermodal.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Divendres 24/02/2017 0:29

robertotlh ha escrit:Aquesta es la meva proposta de rodalies de Camp de Tarragona-Terres de l'Ebre. L'objectiu sobretot seria facilitar relacions ara mateix inexistents o que requereixen transbords i millorar el servei en poblacions on ara mateix és insuficient:

RT1A: Tarragona - Reus - Montblanc: freqüència horaria en hores punta i bihoraria resta d'hores. Perllongament a Lleida i Almacelles com a RL2 de les rodalies de Lleida. Enllaç a Tarragona amb Regionals a Barcelona. Perllongament de serveis de la RT1 actual
RT1B: Tarragona - Reus - Móra: freqüència horaria en hores punta i bihoraria resta d'hores. Enllaç a Tarragona amb Regionals a Barcelona. Perllongament de serveis de la RT1 actual.
RT2: Hospitalet de l'Infant - Vilafranca del Penedès. Ampliació del servei actual cobrint les freqüències de Regionals que passaran a servir-se a través de la variant del CM. Es podria cobrir el servei amb els rodalies R4 que actualment moren a Vilafranca.
RT3: Salou - Reus - Estació de França. Seria la RG1 del camp de Tarragona. De Salou a Reus línia nova coincidint o no amb l antic carrilet. De Reus a Sant Vicenç per la Reus - Roda reoberta i amb parada a Camp de Tarragona. De Sant Vicenç a Barcelona per la línia de l'interior. Es podria cobrir amb els rodalies R4 que actualment moren a Sant Vicenç.
RT4: Tarragona - Reus - Valls - Sant Viçenç: freqüència horària en hores punta i bihoraria resta d'hores. Es podria cobrir amb els Rodalies R2 que actualment acaben a Sant Vicenç
RT5: Tortosa - l'Aldea - Sant Carles - Alcanar: Alternància de serveis amb parada l'Aldea (inversió de marxa) i sense. Servei amb trens lleugers tipus la pobla però elèctrics.
RT6: Vilanova - Tarragona - Camp de Tarragona: freqüència coordinada amb serveis AVE. Es podria cobrir amb els rodalies R2 que actualment moren a Vilanova.

Infraestructures noves:

- Línia nova Alcanar - Sant Carles de la Ràpita - Amposta - Connexió amb CM.
- By pass de l'Aldea per a serveis directes Tortosa - Sant Carles, aprofitable també per regionals que venen de València
- Reobertura carrilet Reus - Salou en via ampla
- Reobertura de Reus - Roda de Barà
- By pass de Reus per a serveis de la RT6 entre Tarragona i Camp de Tarragona
- By pass de La Plana per a serveis de la RT4 ente Reus i Valls.
- Integració urbana i limitació de velocitat a 80 km/h a la línia de la costa a Cambrils - Salou. Desaparició de passos a nivell i substitució per creauaments regulats per semàfors i velocitat limitada a 50 km/ h

Amb aquesta proposta es podria disposar d'un servei de rodalies realment atractiu, amb inversió en infraestructura no molt alta i inversió en trens nous molt baixa al ser la majoria de línies perllongament de serveis ja existents.

La veig bastant realista, encara que per alguns tot el que no sigui resignar-se amb el que hi ha ara sigui fantasia ;)
Quasi un any després de la proposta, arriba la versió en mapa
Fitxers adjunts
mapatarragona.pdf
Rodalies de Tarragona
(29.56 KiB) S’ha baixat 206 vegades



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 24/02/2017 12:01

Està bé la proposta, de fet també estic d'acord en que a Tarragona tingui el seu propi servei de Rodalies, però algunes línies són molt discutibles, pel fet de que no aniria molta gent, i de que si es fa el TRAMCamp, només s'ha de fer els Rodalies més directes, i a més, el traçat de Tarragona-Salou hauria de ser per TRAMCamp.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 27/02/2017 16:34

robertotlh, jo faria la teva proposta d'un altre manera si et sembla bé, tenint en compte de que l'àrea de Tarragona es menys poblada que Barcelona.

Així faria els Rodalies del Camp de Tarragona

RT1: Tarragona (o Port Aventura)-Sagrera TAV
RT2: Vilafranca del Penedès-Reus
RT3: Reus-Camp de Tarragona-Sant Vicenç de Calders
RT4: Tarragona-Valls-Sant Vicenç de Calders (o només fins a Valls)
RT5: Lleida-Montblanc-Tarragona

La resta de trajectes (traçat "aviat" del Corredor Mediterrani, el traçat de Riba-roja d'Ebre, traçats de TAV, i traçats que es volen clausurar per tren) tindrien crec que suficient amb trens de velocitat alta, regionals i si es fa, amb el TRAMCamp.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dissabte 04/03/2017 23:26

Mai heu pensat que passaria si els trens de la R11 que acaben ha Bellvitge o El Prat fessin lo mateix que els MD Cartagena - Valencia - Zaragoza Miraflores, per això proposo la creació de la xarxa Regional Fusió.

RF1 Figueres - Barcelona - Reus.
RF1B Figueres - Cerdanyola Universitat - Reus (de Dilluns a Divendres).
RF2 Girona - Barcelona - Tortosa
RF2B Girona - Cerdanyola Universitat - Tortosa (de Dilluns a Divendres).
RF3 Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus.

Per descomptat amb aquesta nova xarxa és trauria els preus de la tarifa MD de la línia R11 i es posarien els preus de la tarifa REX de la resta de les línies de la xarxa de Regionals de Catalunya.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 04/03/2017 23:27

trensmat ha escrit:Mai heu pensat que passaria si els trens de la R11 que acaben ha Bellvitge o El Prat fessin lo mateix que els MD Cartagena - Valencia - Zaragoza Miraflores, per això proposo la creació de la xarxa Regional Fusió.

RF1 Figueres - Barcelona - Reus.
RF1B Figueres - Cerdanyola Universitat - Reus (de Dilluns a Divendres).
RF2 Girona - Barcelona - Tortosa
RF2B Girona - Cerdanyola Universitat - Tortosa (de Dilluns a Divendres).
RF3 Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus.

Per descomptat amb aquesta nova xarxa és trauria els preus de la tarifa MD de la línia R11 i es posarien els preus de la tarifa REX de la resta de les línies de la xarxa de Regionals de Catalunya.
Però, no seria unes línies massa llargues??? WTF??? :o


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Diumenge 05/03/2017 2:48

Carlos González ha escrit:
trensmat ha escrit:Mai heu pensat que passaria si els trens de la R11 que acaben ha Bellvitge o El Prat fessin lo mateix que els MD Cartagena - Valencia - Zaragoza Miraflores, per això proposo la creació de la xarxa Regional Fusió.

RF1 Figueres - Barcelona - Reus.
RF1B Figueres - Cerdanyola Universitat - Reus (de Dilluns a Divendres).
RF2 Girona - Barcelona - Tortosa
RF2B Girona - Cerdanyola Universitat - Tortosa (de Dilluns a Divendres).
RF3 Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus.

Per descomptat amb aquesta nova xarxa és trauria els preus de la tarifa MD de la línia R11 i es posarien els preus de la tarifa REX de la resta de les línies de la xarxa de Regionals de Catalunya.
Però, no seria unes línies massa llargues??? WTF??? :o
Doncs, no és mala idea! Mira, lo de si son llargues o no, no ve molt al conte, ja que per exemple en Espanya hi ha serveis Regionals Exprés que fan Madrid - Vitoria, Madrid - Badajoz per Ciudad Real, Madrid - León, Madrid - Jaén, Saragossa - Burgos i sense anar més lluny, tenim també lo nostre, el Madrid - Barcelona per Saragossa. Així que jo penso que està ben pensat cobrir més localitats per lo que seria Catalunya.

Encara que... Tinc els meus dubtes de si la RF3 funcionaria. Per què anar de Lleida a Tortosa, si Tarragona (capital de provincia amb moltes prestacions) queda a mig camí i per lo tant, menys temps de viatge? I més fent la volta que fa per Cambrils, Salou, Reus... Si hagués una línia que segueixi el curs de l'Ebre des de Lleida fins a Tortosa (Mayals, Flix, Móra, Miravet, Benifallet...), llavors sí que sortiria a compte, ja que és un camí vertical, lo més directe possible. Pero les revoltes que fa són massa.



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Diumenge 05/03/2017 11:49

Carlos González ha escrit:
trensmat ha escrit:Mai heu pensat que passaria si els trens de la R11 que acaben ha Bellvitge o El Prat fessin lo mateix que els MD Cartagena - Valencia - Zaragoza Miraflores, per això proposo la creació de la xarxa Regional Fusió.

RF1 Figueres - Barcelona - Reus.
RF1B Figueres - Cerdanyola Universitat - Reus (de Dilluns a Divendres).
RF2 Girona - Barcelona - Tortosa
RF2B Girona - Cerdanyola Universitat - Tortosa (de Dilluns a Divendres).
RF3 Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus.

Per descomptat amb aquesta nova xarxa és trauria els preus de la tarifa MD de la línia R11 i es posarien els preus de la tarifa REX de la resta de les línies de la xarxa de Regionals de Catalunya.
Però, no seria unes línies massa llargues??? WTF??? :o
No seria massa llargues ja que a la resta de Espanya hi han línies de MD que fan el trajecte Madrid - Jaén, Zaragoza - Salamanca, Madrid - Irun - Hendaya, Madrid - Zaragoza - Lleida Pirineus i Madrid - Zaragoza - Barcelona.
Fitxers adjunts
_20170305_115836.JPG
_20170305_115836.JPG (14.31 KiB) Visualitzat 5876 cops


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

trenesrenfe123
N6
N6
Entrades: 183

Entrada Autor: trenesrenfe123 » Diumenge 05/03/2017 13:26

trensmat ha escrit:Mai heu pensat que passaria si els trens de la R11 que acaben ha Bellvitge o El Prat fessin lo mateix que els MD Cartagena - Valencia - Zaragoza Miraflores, per això proposo la creació de la xarxa Regional Fusió.

RF1 Figueres - Barcelona - Reus.
RF1B Figueres - Cerdanyola Universitat - Reus (de Dilluns a Divendres).
RF2 Girona - Barcelona - Tortosa
RF2B Girona - Cerdanyola Universitat - Tortosa (de Dilluns a Divendres).
RF3 Tortosa - Cambrils-Salou - Lleida Pirineus.

Per descomptat amb aquesta nova xarxa és trauria els preus de la tarifa MD de la línia R11 i es posarien els preus de la tarifa REX de la resta de les línies de la xarxa de Regionals de Catalunya.
Seria una idea genial, de fet abans ja existia algun servei transversal així. D'aquesta manera es podrien unificar les dues xarxes actuales de regionals (nord i sud), unificar material i personal, i com que sobraria material es podrien augmentar considerablement les freqüències.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 05/03/2017 14:49

trensmat ha escrit: No seria massa llargues ja que a la resta de Espanya hi han línies de MD que fan el trajecte Madrid - Jaén, Zaragoza - Salamanca, Madrid - Irun - Hendaya, Madrid - Zaragoza - Lleida Pirineus i Madrid - Zaragoza - Barcelona.
Ahh, vist així..... :? :trenazo


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”